هر کس سزاوار یک Slip N Slide در این تابستان به خصوص بزرگسالان

تابستان است که در اینجا و آن را به دنبال مانند این یکی در حال رفتن به یک کمی متفاوت تر از بسیاری از. اردوگاه ا

توسط NEWSCENTERALS در 18 خرداد 1399

تابستان است که در اینجا و آن را به دنبال مانند این یکی در حال رفتن به یک کمی متفاوت تر از بسیاری از. اردوگاه احتمالا بسته من هنوز کار از خانه و پس از گذراندن چه احساس میلیون ها داخل خانه من در تلاش به صرف زمان زیادی را خارج از در حیاط خلوت به عنوان امکان پذیر است. در حالی که من اصلا یک استخر که خوب است. این تابستان جزء اصلی چیزی است که هر کسی با یک حیاط خلوت می توانید راه اندازی و باید راه اندازی این تابستان که آیا شما بچه ها و یا صادقانه فقط برای خودتان.

در اینجا رجعت شما نیاز دارید در این تابستان: یک Slip N Slide. این یکی 31 فوت طول و بیش از 5 فوت عرض کامل با خطوط است که مناسب برای مسابقه و یا فقط یک نفر در یک زمان به دلیل شما می دانید ایمنی برای اولین بار. اگر شما برای اتصال شلنگ خود را به اسلاید است که نسبتا آسان برای انجام با این یکی کانال مرکزی تقسیم خطوط را به طور مداوم اسپری آب در تمام طول اسلاید به نگه داشتن آن را نرم و صاف. در پایان وجود تورم تصادف پد به طوری که هیچ کس می رود پرواز کردن را به نرده یا باغ اما بهتر از تمام اسلاید بسیار آسان به راه اندازی. آن را با مخاطرات بنابراین شما می توانید اطمینان حاصل شود آن را به ماندن در یک نقطه به جای آور در اطراف با هر بار اجرا کردن آن و اسلاید خود را با دوام ساخته شده از سنگین مواد پی وی سی, بنابراین آن را نمی خواهد قادر به rip کردن و یا پارگی به راحتی. هنگامی که شما با آن انجام می شود فقط ترک آن را به خشک کردن در آفتاب برای چند ساعت و رول آن را برای ذخیره سازی آسان.

در حالی که این اسلاید بزرگ است و من به شدت آن را توصیه من باید به شما یک انتخاب به همراه آن. وجود دارد هیچ کار اشتباهی با امید بستن به یک آبی بزرگ tarp و برخی از ظرف صابون. در حالی که آن را نمی ممکن است به عنوان آخرین و شما ممکن است در نهایت با یک خراش یا یک خراش از آن است که در نوع خود از بخشی از سرگرم کننده در تابستان, آن نمی باشد?

تیم مگنوس لغزش و اسلاید XL

16x20 ضد آب چند منظوره پلی Tarp

از چیزهایی که ارزش صرف کمی بیشتر به محصولات شما هرگز متوجه شما مورد نیاز مورد بررسی را استدلال قانع کننده برای محصولات است که می خواهید ارتقا زندگی خود را.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای اطلاعات بیشتر و توصیه های ما را بررسی کنید کوپن سایت برای معاملات بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن