Ex-دستیار متهم به سرقت شد وحشتناک نیویورک قتل Tech مدیر عامل

سابق معاون فناوری کارآفرین فهیم صالح که در تجزیه بدن داشت خود را در لوکس آپارتمان در منهتن در اوایل این هفته د

توسط NEWSCENTERALS در 27 تیر 1399

سابق معاون فناوری کارآفرین فهیم صالح که در تجزیه بدن داشت خود را در لوکس آپارتمان در منهتن در اوایل این هفته در نظر گرفته شد به بازداشت توسط NYPD در روز جمعه.

Tyrese Haspil, 21, برگزار می شد در ارتباط با قتل وحشتناک از 33 سال از راه اندازی صدای تیز و تند. او می رود به اتهام قتل.

منبع اجرای قانون گفت: روزانه وحش که کارآگاهان آغاز شد zeroing در Haspil پس از پیدا کردن تبادل پیام است که در آن صالح را متهم کرده بود که او را از سرقت ده ها هزار دلار بیش از یک دوره از زمان.

محققان زد یک کارت اعتباری بررسی و مشخص شد که Haspil را مورد استفاده قرار گرفت برای خرید دیدم و تمیز کردن وسایل استفاده می شود پس از قتل که کارت خود را حتی برای پرداخت برای سواری و از صحنه جرم این منبع گفت.

صالح بود co-مدیر عامل شرکت Gokada یک نیجریه مبتنی بر موتور سوار-به اشتراک گذاری شرکت شبیه به یک دو چرخ بارگذاری. او همچنین یک شرکت سرمایه گذاری به نام پایتخت ماجراجویی و Haspil ذکر شده خود را به عنوان رئیس ستاد در یکی از سایت های رسانه های اجتماعی.

در بعد از ظهر دوشنبه صالح به دنبال داشت به آسانسور در پایین سمت شرق محل سکونت پیچیده توسط یک مرد در لباس یک طراح کت و شلوار با یک ماسک و هود برای مطابقت با. کارآگاهان که به تماشای تصویری از برخورد گفت: او مانند "grim reaper."

آسانسور باز حق را به صالح 2 میلیون زن در آپارتمان را اشغال کردند که کل طبقه هفتم 10 طبقه ساختمان و ضارب پا در پشت سر او. محققان بر این باورند که او ممکن است با استفاده از یک تیزر در صالح که مچاله به طبقه.

درب آسانسور سپس بسته به طوری دوربین را ضبط نشده است و بعد چه اتفاقی افتاد اما کالبد ساخته شده آن را ساده: صالح کشته شد توسط چند زخم چاقو به تنه.

قاتل کارآگاهان بر این باورند منتظر تا زمانی که قربانی خون منعقد قبل از برش تا بدن با یک اره برقی و با قرار دادن قطعات در پیمانکار کیسه های.

زمانی که NYPD پلیس وارد آپارتمان در بعد از ظهر سه شنبه منتشر شده توسط یک نگران اعضای خانواده آنها یافت صالح تنه با سر و اندام برداشته شود. آنها مشکوک قصاب قطع شد و فرار کرد قبل از اینکه او می تواند خلاص شدن از شر تمام باقی مانده است.

صالح خانواده صادر نگران بیانیه روز چهارشنبه التماس پلیس برای پیدا کردن فرد پشت یک جرم و جنایت "ما هنوز هم نمی تواند درک."

"وجود دارد هیچ کلمه و یا اقدامات به ارائه هر یک از ما به راحتی به جز دستگیری فردی که به نمایش گذاشته هیچ چیز کوتاه از شر بر عزیزان ما" آن را گفت.

"ما نیاز داریم و می خواهیم NYPD و دیگر اعضا از اجرای قانون به کار پشتکار برای رسیدن به پایین از این جنایت وحشتناک و آوردن عدالت برای فهیم."

متولد عربستان سعودی و مطرح در شمال ایالت نیویورک صالح آغاز شد dabbling در کسب و کار دیجیتال در دبیرستان ضربه آن را با یک برنامه به نام PrankDial و سپس تنظیم مناظر خود را در جهان در حال توسعه. او سرمایه گذاری در کلمبیا راه اندازی یک شرکت در پدر و مادر خود را' بومی بنگلادش و سپس ایجاد Gokada.

"درخشان خود و ذهن نوآورانه در زمان هر کسی که یک بخشی از جهان خود را در سفر و او مطمئن ساخته شده هرگز به ترک هر کسی پشت" خانواده گفت. "فهیم با موفقیت در سنین پایین ساخته شده و در آن سال پس از سال, در حالی که باقی مانده دارند و متعهد به کمک به دیگران است. مهم نیست که چه چیزی او را, او را در حالی که فکر خوب بیشتر و خانواده اش. پدر و مادر و خواهر او بودند او نور بود و او در انتظار آنهاست."

خود را متهم قاتل است اندک مشخصات عمومی با Instagram و توییتر حساب خود را قفل شده است. به نظر می رسد Haspil زد مسیر در دره جریان دبیرستان مرکزی که در آن او در بخشی کسب و کار آینده رهبران آمریکا رقابت برنده اول جایزه در یک رقابت ملی برای طراحی وب سایت.

روشن نیست که آیا یا جایی که او با حضور در دانشگاه است. در یک سایت مستقل او تبلیغ خود را به عنوان یک توسعه دهنده نرم افزار و طراح گرافیک و نوشت که "یکs کارآفرین, من درک اهمیت proactivity و نتایج و من آموخته ام معنی مسئولیت و پاسخگویی است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن