سابق رئیس جمهور اکوادور در طول بازداشت COVID-19 پیوند پروب

Abdala Bucaram بازداشت شد در طول یک کاوشگر به خرید تجهیزات پزشکی در طول بیماری همه گیر. اتهامات واصل شده اند ا

توسط NEWSCENTERALS در 15 خرداد 1399

Abdala Bucaram بازداشت شد در طول یک کاوشگر به خرید تجهیزات پزشکی در طول بیماری همه گیر. اتهامات واصل شده اند اما Bucaram بازداشت شد برای در اختیار داشتن یک تفنگ بدون مجوز.

سابق اکوادور رئیس جمهور Abdala Bucaram بازداشت شده بود روز چهارشنبه پس از یک حمله در خانه خود را به عنوان بخشی از مبارزه با فساد مالی به خرید از بیمارستان تامین طول تاج بحران است.

مقامات بهبود نزدیک به 5000 ماسک و 2000 coronavirus تست کیت همراه با یک تفنگ بدون مجوز.

هر چند هیچ هزینه شده است واصل Bucaram بازداشت شد برای در اختیار داشتن اسلحه.

"رئیس جمهور سابق Abdala B. بازداشت شد, داشتن شده است در بر داشت به در اختیار داشتن اسلحه گرم بدون ارائه توجیه" دادستان عمومی گفت: در توییتر.

جستجو در Bucaram در Guayas استان گوایاکیول اکوادور بزرگترین شهر و مرکز COVID-19 شیوع در کشور انجام شد در ارتباط با یک جریان مشکوک اختلاس کاوشگر در عمده بیمارستان.

ادامه مطلب: جولیان آسانژ پدر دو فرزند با وکیل در سفارت: گزارش

Bucaram, 68 بود حذف شده از دفتر در سال 1997 زمانی که مجلس تلقی او از نظر ذهنی نامناسب در میان مقیاس بزرگ علیه دولت او. این رهبر پوپولیستی متهم شده بود از فساد و قوم و خویش در روی لئامت دادن خود را در دفتر. مجلس این نیست که پزشکی توجیهی برای آن حاکم است.

Bucaram صرف دو دهه در تبعید در پاناما پس از بیمارستانها در حال تمام شدن.

فروپاشی سیستم بیمارستان و پیوند پروب

این کشور را به دادستانی کل کشور در حال بررسی یک سری از مظنون به فساد و موارد مربوط به خرید تجهیزات پزشکی در طول بیماری همه گیر. در یک مورد متهمان به اتهام $150 برای کیسه های بدن است که باید هزینه $15.

ادامه مطلب: نظر: امریکا نیاز به همبستگی

اقامت بخشدار Guayas استان کارلوس لوئیس مورالس نیز جستجو به عنوان بخشی از یک پروب به تاثیر سوء در کسب بیمارستان تامین.

گوایاکیول نظام سلامت سقوط کرده بود که این بیماری همه گیر در کشور بود که در اوج خود در ماه آوریل است. بدن انباشت اشیاء بدست آمده بودند تا در راهروها و توالت عمومی بیمارستان.

برخی از اجساد نیز از دست رفته از سردخانه.

اکوادور گزارش کرده است در مجموع 3,500 مرگ و میر و 40000 موارد است. دولت مظنون دیگر 2,200 مرگ و میر ناشی از کروناویروس در بالا از آمار رسمی است.

dvv/rc (AP, AFP, dpa)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن