هیجان انگیز همکاری بین 96Boards و Dronecode

96Boards و Dronecode گرد هم آمده اند برای همکاری در باز کردن هواپیماهای بدون سرنشین استاندارد. به تقویت بیشتر

توسط NEWSCENTERALS در 27 خرداد 1399

96Boards و Dronecode گرد هم آمده اند برای همکاری در باز کردن هواپیماهای بدون سرنشین استاندارد. به تقویت بیشتر رابطه بین 96Boards و Dronecode, 96Boards خشنود است تا اعلام کند که این شرکت تبدیل به یک طلا عضو Dronecode و به ترتیب Dronecode مفتخر است که آن را تبدیل به یک عضو از 96Boards و عضویت در کمیته راهبری.

96Boards ترکیب اجزای مختلف از Pixhawk سخت افزار استاندارد در اشکال نیم اشکوب محصولات و مشخصات بیشتر و افزایش رشد و استاندارد باز هواپیماهای بدون سرنشین اکوسیستم.

96Boards است و مورد احترام در صنعت برای ارائه نوآورانه و راه حل های انعطاف پذیر. آن را فراهم می کند طیف وسیعی از مشخصات سخت افزاری ایجاد شده توسط Linaro به آخرین ARM مبتنی بر پردازنده های موجود برای توسعه دهندگان در یک هزینه معقول. مشخصات باز هستند و تعریف یک استاندارد مدیره طرح برای SoC-اگنوستیک (پردازنده مستقل) توسعه سیستم عامل است که می توان با استفاده از نرم افزار و سخت افزار دستگاه هسته و سیستم های دیگر توسعه دهندگان نرم افزار. تخته های تولید شده به 96Boards مشخصات مناسب برای نمونه سازی سریع, سرگرمی و پروژه ها و یا الحاق به سیستم های جدید برای طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی از جمله دسکتاپ و لپ تاپ رایانه های خانگی دیجیتال, دیجیتال, علامت های نقطه فروش (POS) high-end audio رباتیک و هواپیماهای بدون سرنشین, هوش مصنوعی, واقعیت مجازی, IoT و کنترل صنعتی. استاندارد توسعه اتوبوس برای محیطی I/O منجر به طیف گسترده ای از سازگار اضافه اشکوب تخته است که کار در سراسر انواع 96Boards محصولات. کاربران دسترسی به طیف گسترده ای از تخته های مختلف با ویژگی های مختلف در نقاط قیمت. علاوه بر این برخی از SoC فروشندگان اعلام کرده اند در دراز مدت در دسترس بودن SoC را تشویق به استفاده از آنها در محصولات با چرخه زندگی طولانی.

"ما بسیار هیجان زده برای پیوستن به Dronecode در کمک به تعریف استاندارد برای مرحله بعدی تصویب جرم های منبع باز تکنولوژی هواپیماهای بدون سرنشین." گفت: دکتر یانگ ژانگ مدیر 96Boards, "96Boards به عنوان بزرگترین صلیب سیلیکون پلت فرم استاندارد سازمان منحصر به فرد قرار به کمک Dronecode برای رسیدن به چنین جاه طلبی."

Dronecode است که ما بر اساس غیر انتفاعی و فروشنده خنثی بنیاد برای باز کردن منبع هواپیماهای بدون سرنشین پروژه ها. Dronecode کمک می کند تا پرورش منبع باز جوامع راهنماهای پروژه حکومت فراهم می کند زیرساخت ها و خدمات اساسی را به جرم پذیرش است. برخی از آن پشتیبانی پروژه ها شامل PX4 خلبان اتوماتیک MAVLink, QGroundControl و MAVSDK. این PX4 خلبان اتوماتیک است که به طور گسترده به تصویب رسید باز-منبع کنترل پرواز. آن را به یک اکوسیستم کامل از قطعات است که رانندگی استانداردهای صنعت بدون سرنشین وسایل نقلیه اعم از پروتکل های پردازنده و درون فضایی ارتباطات به UI و sdk ها فراهم می کند که کامل کنترل پرواز و ماموریت برنامه ریزی است. Pixhawk استانداردهای باز ارائه مشخصات سخت افزاری و دستورالعمل برای هواپیماهای بدون سرنشین و سیستم های چنین به عنوان پیشرفته ترین پرواز و کنترل در صنعت یک اکوسیستم از حمل بار با رابط و هوشمند مدیریت باتری. این Dronecode پایه و اساس ایجاد یک پایدار همکاری چارچوب اکوسیستم' پیشرفت و تصویب است. این نهاد تامین شده است از طریق عضویت سالانه توسط سازمان است که پشتیبانی از باز کردن اکوسیستم و استاندارد. Dronecode بخشی از غیر انتفاعی بنیاد لینوکس.

"این Dronecode بنیاد هیجان زده است برای پیوستن به 96Boards و همکاری در توسعه و باز کردن سخت افزار استاندارد برای PX4 خلبان اتوماتیک اکوسیستم بزرگترین تجاری به تصویب رسید منبع باز پرواز پشته." گفت: دکتر لورنز مایر رئیس Dronecode, "Dronecode با کمک عضو آن سازمان هستند آشکارا همکاری در توسعه Pixhawk استاندارد ما خوش آمدید 96Boards و تشکر از آنها را برای حمایت خود را."

به ما بپیوندید در PX4 توسعه دهنده اجلاس

96Boards ملحق خواهد شد Dronecode و PX4 جامعه در نسخه دوم PX4 توسعه دهنده اجلاس به صورت زنده در تاریخ 6 و 7. این PX4 توسعه دهنده اجلاس هواپیماهای بدون سرنشین کنفرانس توسعه هدفمند به سمت حرفه ای و مشتاق هواپیماهای بدون سرنشین توسعه دهندگان roboticists مهندسین نرم افزار, محققان, دانشجویان و دانشگاه. این رویداد به صورت زنده به صورت رایگان است و سالانه چک در برای PX4 جامعه بزرگ. اطلاعات بیشتر در مورد PX4 توسعه دهنده نشست.
 



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب