گسترده Gaylord هتل ها دوباره باز امروز مارک بازگشت مثبت برای صنعت مهمان نوازی

آن را نشانه یک نقطه عطف مهم در بازگشت به کسب و کار در ایالات متحده هتل صنعت به عنوان سه وسیع تفریحی بازگشایی د

توسط NEWSCENTERALS در 6 تیر 1399

آن را نشانه یک نقطه عطف مهم در بازگشت به کسب و کار در ایالات متحده هتل صنعت به عنوان سه وسیع تفریحی بازگشایی درهای خود را. آماده به استقبال مسافران در تابستان امسال Gaylord رشته کوه های راکی در کلرادو Gaylord کف دست در فلوریدا و Gaylord Opryland در تنسی پیوستن به تازگی افتتاح Gaylord تگزاس به ارائه چهار هتل و سرگرمی مقصد که ارائه بسیاری از تجربیات در هکتار از فضای سرپوشیده و همچنین استخر بازی. متنوع تابستان برنامه نویسی شامل خانواده دوستانه فعالیت ها و سرگرمی زندگی می کنند برای تمام سنین در حالی که به لحاظ اجتماعی فاصله گرفته; نشانه از آنچه نیاز مصرف کنندگان از یک تابستان فرار امروز در سفر محیط زیست است.

مطابق با ماریوت "تعهد به پاک" پروتکل استراحتگاه ارائه خواهد شد افزایش تمیز کردن فن آوری در بیمارستان درجه ضدعفونی کننده های مسئولین اختصاص داده شده به مطابق با اصول بهداشتی اغلب در طول روز اجتماعی جدید فاصله پروتکل ها و صدها جدید تمیز کردن فرآیندهای مراقبت از مهمانان در حالی که آنها لذت بردن از استراحتگاه' امکانات رفاهی. علاوه بر این Gaylord هتل مالکیت گروه Ryman مهمان نوازی Properties, Inc. انتخاب مرکز پزشکی دانشگاه واندربیلت یک رهبر در تحقیقات پزشکی به عنوان رسمی آن مشاور سلامتی. این تلاشهای بیشتر حمایت چند مرحله به مرحله سلامت و بهداشت و برنامه و روش و آموزش کارکنان

مهمان های مکرر از Gaylord هتل ها نیز می دانید نام تجاری به کنوانسیون فوق العاده و فضای جلسه. عنوان نشست صنعت با تمرکز بر راه حق بازگشت به کسب و کار Gaylord هتل ها گرفته اند از این فرصت برای معرفی فرآیندهای جدید است که کمک خواهد کرد که برنامه ریزان نشست درک و حرکت به آنچه کسب و کار تجمعات می تواند مانند نگاه در ماه های آینده. هر یک از اموال است و از 400 ، 000 فوت مربع یا بیشتر از فضای جلسه و به عنوان رویدادهای برنامه ریزی مجدد این هتل در حال کار با گروه را در آغوش و ترکیب فن آوری های جدید مانند جریان زنده و تماس با ما گزینه های. ماریوت ملاقات خدمات برنامه اجازه می دهد تا برنامه ریزان نشست به درخواست اتاق جلسه تنظیم دما راه اندازی و خدمات صوتی تصویری و همچنین بررسی صدور صورت حساب و ماریوت Bonvoy اعضا می توانند دسترسی به تلفن همراه چک در از طریق ماریوت Bonvoy برنامه. Gaylord هتل' جلسه جدید و رویداد پروتکل شامل تغییرات به ضیافت دستورالعمل ها و فضای جلسه. ضیافت مواد غذایی و آشامیدنی استاندارد به روز رسانی شامل رفع سلف سرویس بوفه و کاهش صندلی در جداول ناهار خوری از 10 نفر به شش. فضای جلسه دستورالعمل تغییرات شامل کاهش ظرفیت اضافه کردن صندلی فضای تئاتر سبک مجموعه یو پی اس و مایع اضافی از تمام اتاق جلسه لمس نقاط سخت خدمات و صندلی.

"بازگشایی Gaylord هتل ها نشانه یک لحظه کلیدی در این صنعت است. قابل توجه این هتل ها را سفارشی برنامه نویسی برای مهمانان مقدار زیادی از فضا و نوآوری با تکنولوژی مناسب برای بار گفت:" مایک Stengel معاون ارشد رئیس جمهور از موزه Gaylord هتل ماریوت بین المللی است.

ارائه "همه چیز را در یک مکان" برای بازدید کنندگان موزه Gaylord هتل ها ارائه دوباره تصور تابستان تجارب و امکانات برای پاسخگویی به تقاضای درایو-بازار اوقات فراغت مسافران است. نکات برجسته این تابستان ارائه شده عبارتند از:

Gaylord رشته کوه های راکی – Aurora, CO

بازدید کنندگان را تجربه فرار تابستان پر ماجرا از یک کلرادو اکسپلورر شکار روبنده که در آن کودکان و بزرگسالان به طور یکسان تبدیل شدن به زندگی واقعی کاشفان به الج بزرگ شامل یک پیچ در پیچ راهرو آرام دریاچه و حباب رپیدز. رفت و آمد مکرر آب, تجربه, Arapahoe, چشمه, ویژگی های استخرهای سرپوشیده و فضای باز سه waterslides و 720 فوت رودخانه تنبل.

Gaylord کف دست – Kissimmee, FL

مهمانان می توانید استراحت و خیس خوردن تا خورشید فلوریدا در سرو چشمه آب پارک شامل صفر-ورود به استخر چند سطح, آب, زمین بازی, مسابقه, اسلاید, رها کردن اسلاید و FlowRider® شبیه ساز گشت و گذار. در علاوه بر این به فاصله استخر, صندلی, مهمان می تواند اجاره خصوصی cabanas که شامل سایه صندلی های صفحه تخت تلویزیون و یخچال و فریزر و تنقلات. حق بیمه تضمین استخر صندلی نیز در دسترس خواهد بود برای خرید.

Gaylord Opryland – Nashville, TN

بازدید کنندگان از "موسیقی شهر" متوسل خواهد شد سرگرم زنده اجرای موسیقی چشمه و نور را نشان می دهد و سالن flatboat سواری, باغ, تورهای شکار لاشخور و گلف در Gaylord Springs Golf لینک کلیک کنید. مهمان همچنین می توانید کتاب بسته است که شامل دسترسی به ذهن خلبان™ آب جاذبههای 4 هکتار مجلل داخل سالن/فضای باز رفت و آمد مکرر آب از جاذبه های این برنامه شامل یک استخر موج با 37-پای صفحه نمایش های ویدئویی, دو FlowRider® گشت و گذار تحریک کننده, چند سطح بازی سازه تنبل رودخانه های متعدد سیم پیچ waterslides و تنها منحصر به استخر و کافه ها.

Gaylord تگزاس – Grapevine, TX

مهمان می تواند چلپ چلوپ به تگزاس-اندازه سرگرم کننده در بهشت چشمه 10 هکتار استخر مجتمع ارائه 600-پا بلند تنبل رودخانه از 6000 فوت مربع خانواده تالاب چند سطح, آب, زمین بازی, پستی, پوشش های متعدد سیم پیچ waterslides و با شکوه خصوصی cabanas برای اجاره. فعالیت های تابستانی شامل بوم نقاشی صبح یوگا, اجرای موسیقی زنده روبنده شکار و بیشتر.

در علاوه بر این به خانواده دوستدار, حوادث, و, هوای آزاد, استخر, هر یک از چهار بازگشایی Gaylord هتل ها ارائه هکتار از روح داخل آتریوم تحت افزایش سقف شیشه ای نگه داشته و در راحت 72 درجه که در آن بازدید کنندگان می توانند پرسه زدن و کشف باغ های سرسبز و آبشارها - همه در حالی که حمایت اجتماعی فاصله پروتکل های.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سفر تابستانی یا جلسات آینده و حوادث لطفا www.gaylordhotels.com.

برای یک کتابخانه از Gaylord هتل ها تصاویر لطفا اینجا را کلیک کنید.

در مورد GAYLORD هتل ها
Gaylord هتل های ماریوت نمونه کارها از مارک های فوق العاده ای ارائه می دهد محیط با همه چیز در یک مکان—متنوع گزینه های ناهار خوری سرویس کامل و چشمه های معدنی, استخر, سرگرمی درجه یک, خرید و بیشتر. مکان شامل Gaylord Opryland در نشویل, تنسی; Gaylord Palms in Kissimmee, Florida; Gaylord تگزاس در دریاچه انگور تگزاس; Gaylord ملی در پوتوماک در بندر ملی مریلند; و Gaylord رشته کوه های راکی در Aurora, CO.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن