تجربه چگونه خدا کار کرده بود یک معجزه در زندگی نویسنده لیندا Seay

خدا با استفاده از تست و آزمایش برای تست یک مؤمن ایمان و توسعه شخصیت خود را. این که او هم در زندگی لیندا Seay ن

توسط NEWSCENTERALS در 3 مرداد 1399

خدا با استفاده از تست و آزمایش برای تست یک مؤمن ایمان و توسعه شخصیت خود را. این که او هم در زندگی لیندا Seay نویسنده "معجزه ما پس از نیمه شب" (میثاق کتاب; 2019).
 
نویسنده که وفادار و متعهد عضو غیر مذهبی بدون محدودیت مسیحی مرکز شهادت به قدرت دعا در "ما معجزه بعد از نیمه شب است." به عنوان شرح داده شده توسط خود ناشر این کتاب "یک داستان دلگرم کننده از یک مادر که به ایجاد طولانی مدت تاثیر در قلب همه و شهادت معجزات خدا."
 
Seay پسر داریوش بود که به طور جدی زخمی در یک تصادف وحشتناک, در اکتبر 3, 2013. مانند بسیاری از پدر و مادر او دریافت تماس است که همه والدین می ترسند. "ما دریافت تماس از پلیس در 12:57 AM" گفت: نویسنده.
 
در محاکمات مانند این Seay تبدیل به نماز. او به خدا دعا بدون توقف برای او دعا به عنوان اینکه او همه چیز به او بستگی دارد. ایمان خود را تقویت او به عنوان افزایش در نماز به خدا معجزه آسا شفا قدرت آشکار.
 
برای مؤمنان که راکد در نماز خود زندگی "معجزه ما پس از نیمه شب" را به آنها بدهد معنوی کتاب. نویسنده شهادت در مورد چگونه خدا شفا داریوش را یادآوری آنها را از عشق خدا, رحمت و محبت و رستگاری.
 
دفعات بازدید: چگونه خدا کار کرده بود یک معجزه در نویسنده چالش برانگیز ترین لحظه ای که یک مادر است. سفارش لیندا Seay را "معجزه ما پس از نیمه شب" در آمازون و Barnes & Noble.
 
 
 
 
ما معجزه بعد از نیمه شب
نویسنده | لیندا Seay
| تاریخ انتشار اوت 4 2019
ناشر | میثاق کتاب
کتاب خرده فروشی | $12.95
 
بیوگرافی نویسنده
 
لیندا بازنشسته ثبت نام دندان (ارائه درمان و مراقبت های پیشگیرانه به نظامی روی Camp Lejeune, NC). تدریس زنان مدرسه یکشنبه 8 سال برگزار شد و مطالعه کتاب مقدس در خانه سالمندان محلی برای 7 سال است. لیندا یکی از 5 نماز رهبران در کلیسا نماز خط دعا و اعلام وعده های خدا. لیندا همراه با شوهرش به عنوان رهبران ازدواج وزارت برای بیش از 15 سال است. لیندا همراه با شوهرش به عنوان به عنوان آماده سازی–غنی سازی خبره تسهیل کار با ازدواج و زوج های درگیر که با استفاده از ارزیابی برای کمک به زوج های تقویت روابط خود هستند.

لیندا کار به عنوان یک آماده سازی – غنی سازی مربی قطار و گواهی دیگران با برگزاری کارگاه های آموزشی (از جمله کارگاه های آموزشی مجازی) برای تبدیل شدن به خبره آماده سازی-غنی سازی تسهیل قادر به کار با ازدواج و درگیر زوج برای کمک به آنها در تقویت روابط خود هستند. لیندا یک کاردانی علمی کاربردی, ساحلی, کارولین کالج (1977); لیسانس علوم دین, آزادی دانشگاه (2012); و استاد هنر در خدمات انسانی: ازدواج و خانواده, Liberty University (2013). لیندا و همسرش, جان, فعال هستند و وفادار اعضای کلیسای خود را بدون محدودیت مسیحی مرکز جدید برن, NC. آنها افتخار پدر و مادر چهار فرزند بزرگسالان و هفت نوه.
 



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب