ایمان رهبران تماس برای نگه داشتن اتحادیه اروپا آزادی مذهبی فرستاده

مسیحی و یهودی و مسلمان و نمایندگان را مورد انتقاد اتحادیه اروپا تصمیم به رها کردن آن فرستاده ویژه آزادی مذهبی.

توسط NEWSCENTERALS در 15 تیر 1399

مسیحی و یهودی و مسلمان و نمایندگان را مورد انتقاد اتحادیه اروپا تصمیم به رها کردن آن فرستاده ویژه آزادی مذهبی. پیشرو یهودی شکل آن را به نام "سیگنال اشتباه برای اروپا است."

چهره های پیشرو از اروپا و مسیحی و یهودی و مسلمان در جوامع ابراز نگرانی پس از کمیسیون اروپا تصمیم به خلاص شدن از اتحادیه اروپا فرستاده ویژه برای ترویج مذهب یا عقیده در خارج از بلوک.

در مصاحبه با دویچه وله رئیس کنفرانس اروپایی خاخام Pinchas Goldschmidt به نام حرکت "سیگنال اشتباه" در یک زمان "است که در آن یهودیان و دیگر اقلیت های مذهبی به طور فزاینده ای هدف آنلاین و آفلاین توسط افراط گرایان و ورزش از دین بودن را تضعیف کرد."

پست فرستاده ویژه ایجاد شده توسط سابق رئیس کمیسیون اروپا ژان کلود یونکر در سال 2016 در پاسخ به تماس توسط پارلمان اروپا پس از قتل عام اقلیت های مذهبی در عراق و سوریه توسط گروه تروریستی "دولت اسلامی."

در اواسط ماه ژوئن سال جاری در این کمیسیون در حال حاضر تحت رهبری Ursula von der Leyen اعلام کرد که این موقعیت را نمی توان حفظ کرد. کارهایی که قبلا واگذار شده به فرستاده می شود انجام شده توسط این کمیسیون معاون رئیس جمهور Margaritis Schinas و اتحادیه اروپا و نماینده ویژه حقوق بشر ایامون گیلمور.

بیشتر بخوانید: سفیر آمریکا برای آزادی مذهبی: 'این یک حق اساسی برای همه'

آزادی مذهبی در معرض خطر

رئیس شورای مرکزی مسلمانان در آلمان, Aiman Mazyek همچنین ابراز انتقاد از کمیسیون حرکت در مصاحبه با دویچه وله. او گفت که از نظر تلاش برای محدود کردن آزادی های مذهبی حتی در درون اتحادیه اروپا آن را "همه مهم تر که صدای چنین فرستاده است نه سکوت, به خصوص در حال حاضر."

Mazyek شد با اشاره به تلاش برخی از کشورهای اروپایی به ممنوعیت پوشیدن روسری و کشتار حیوانات با توجه به مذهبی خاص کدهای.

بالاترین-رتبه بندی ارتدوکس رقم در آلمان شهری Augustinos همچنین تاکید کرد به DW چقدر مهم چنین موقعیتی بود که در زمان فعلی. وی به بحث در اطراف ایاصوفیه در استانبول به عنوان مثال از یک بحث که در آن اتحادیه اروپا فرستاده ویژه می تواند اروپا موضع روشن است.

بیشتر بخوانید: ترکیه ایاصوفیه تبدیل به یک میدان نبرد سیاسی

رئیس جمهور ترکیه رجب طیب اردوغان به تازگی پیشنهاد ساخت سایت معروف است که هر دو یک مسیحی کلیسا و یک مسجد قبل از تبدیل شدن به یک موزه در سال 1935 یک مسجد یک بار بیشتر در خط با خواسته های ترکی و لعب است.

کاتولیک کاردینال ژان کلود Hollerich رئیس کمیسیون اسقف' کنفرانس اتحادیه اروپا (COMECE), ستایش Jan Figel سابق دارنده موقعیت به شدت به نمایندگی از اتحادیه اروپا تلاش های خود را به مبارزه برای آزادی مذهبی برای همه بر اساس بین المللی.

Christoph Strack کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن