در حال سقوط در عشق با Cristin Milioti, دوباره و دوباره (و دوباره)

هیچ کس خندید سخت تر در 69 شوخی از Cristin Milioti. بازیگر مادر از How I Met Your Mother و بخش های مورد علاقه خ

توسط NEWSCENTERALS در 19 تیر 1399

هیچ کس خندید سخت تر در 69 شوخی از Cristin Milioti.

بازیگر مادر از How I Met Your Mother و بخش های مورد علاقه خود را از بسیاری از پروژه ها پس از, نقش سرب در پالم اسپرینگزذهن-ذوب وجودی کمدی رمانتیک co-بازیگران Andy Samberg و تولید شده توسط Lonely Island خدمه.

تجلی تمام انرژی از gasps مخاطبان پس از تکان دهنده out-of-the-دروازه پیچ و تاب و طرح این فیلم راه اندازی یک مناقصه رقابتی جنگ پس از اولین نمایش فیلم در ماه ژانویه در فستیوال فیلم ساندنس.

علاقه زیادی تعجب آور در مشهور, indie در, جشنواره فیلم مارک با یک صنعت خاص gravitas که در آن گران ترین فیلم کسب شد برای تولد یک ملت, یک سال 2016 فیلم در مورد نات ترنر شورش برده. (که در فیلم بود و در نهایت torpedoed با رسوایی.) این بود که 90 دقیقه rom-com از بچه ها که به ارمغان آورد شما "در یک جعبه."

تکان دهنده تر شد اخبار آمد که از آن مناقصه جنگ. پالم اسپرینگز به حال تحت الشعاع تولد یک ملت's $17.5 میلیون رکورد اضافی هدفمند 69 سنت: $17,500,000.69 برای تبدیل شدن به بزرگترین ساندنس معامله در تاریخ است.

"من می دانم که آن را فوق العاده اطفال طنز اما من جیغ بود که من تو را دیدم که" Milioti می گوید روزانه وحش. "این واقعیت است که آن را 69 سنت بسیار خنده دار به من و همیشه خواهد بود بسیار خنده دار به من."

آشپز بوسه به کل چیزی بود که بسیاری از هالیوود نشریات تجاری که گزارش فهم و outs از عمده ساندنس معاملات بودند پرشیب با استانداردهای به گزارش این رقم صراحت sans زمینه.

"این چیزی است که خیلی خنده دار در مورد شوخی" Milioti می گوید: هنوز هم خنده فقط به عنوان سخت شش ماه بعد. "هیچ کس می خواهد به نوشتن" با 69 سنت است که البته یک شوخی در مورد یک موقعیت جنسی...' آن را راه اندازی."

پیش از پالم اسپرینگز' اولین روز 10 ژوئیه در Hulu Milioti است صحبت کردن با تلفن از لس آنجلس که در آن مستقر در نیویورک بازیگر آغاز شده اجاره خانه دوست در تقلا برای خاموش کردن ایمنی.

خارج از نامطلوب تجربه پس از ماه انزوا و ایستاده شانه به شانه در همبستگی با هزاران نفر از مردم در طول Black Lives Matter تظاهرات آن بوده است و فقط او و سگ او تکرار همان روز بارها و بارها با هم.

این بازدید در چیست, تبدیل, حال, دوم بسیار تعجب آور تمایز برگزار شده توسط پالم اسپرینگز از آنجا که اولیه ساندنس اکران: ممکن است بیشتر به طرز مرموزی به موقع و تشدید فیلم از coronavirus قرنطینه عصر.

برای Milioti که به دنبال او تونی نامزدی و جایزه گرمی برای برادوی را یک بار با یک صحنه سرقت به نوبه خود در گرگ وال استریت, نخل رشته است او اولین پیشرو در نقش اصلی فیلم است.

این هم سمبل همه چیز او شده است تلاش برای انجام این کار و می گویند با شخصیت او بازی های برگزار شده: زنانی که در حال گرم اما سخت; که درمان اشتباه به صورت عادی کثیف نیست; که امیدوار و عاشقانه اما نمی تسلیم خود در روند; که می ترسند و ممکن است مجهز به چهره کسانی که ترس هر چند آنها را امتحان کنید.

اگر پالم اسپرینگز یک رام-com سارا است و بر خلاف هر رام-com قهرمان شما دیده می شود.

اکثر مردم به حال خود دیدار زیبا با Cristin Milioti هفت سال پیش در زیر باران. در حال حاضر آنها در حال رفتن به سقوط سخت برای او در صحرا.

"حق با پروردگار خود و حکومت خود را گه..."

پالم اسپرینگز می گیرد در یک عروسی در, خوب, شما می دانید.

Milioti سارا که خواهر عروس است و برای آنها هیچ شراب شیشه ای بزرگ به اندازه کافی برای دریافت از طریق بیزاری از عشق تب و تاب است. شیفته مرزی نگران کننده و در عین حال به نحوی جذاب انرژی کیلومتر دیگر مهمان شده توسط Samberg او فراز گذشته خود را بدهد و با او ترش و قلاب تا با او.

اما پس از آن یک مرد به اتهام آنها در بیابان به شاخه های مایل با یک فلش و تعقیب او را به درخشان غار که از طریق آن یک وحشت و ترس سارا شرح زیر است. (نشانه آن فوق gasps.) آنچه او می آموزد بسیار به او وغصه است که این غار یک ورودی به یک زمان بی نهایت حلقه است که تله های هر دو او و مایل است که در حال حاضر خواهد شد که زندگی همان روز در آن لعنت عروسی و بیش از بیش.

باهوش Groundhog Day-esque بیعت فیلتر از طریق جزیره تنهایی لنز—که خود را در آن بود به اندازه کافی به نمره ساندنس رکورد ناگهان صحبت می کند عمیقا به مخاطب مجبور خاموش شدن ناگهانی و قرنطينه برای مقابله با بی پروا تا حدودی وحشتناک سوال در مورد زندگی خود را.

از یک طرف آن را نورد در صبح و تحقق متعجب من حدس می زنم این است که شخص من هستم گیر با هر روز تا چه کسی می داند که. چگونه می توانم بهترین را از آن ؟ چگونه است که تغییر رابطه من با خودم ؟ در قرنطینه چیست, زمان دیگر, دیگر از به خاطر سپردن به دوش هر چند روز ؟

از سوی دیگر این حماسه torturesome جنگ بین حسرت و واقعیت: میل به نجات از محدوده و شرایط و خرد کردن حقیقت است که مهم نیست که چقدر شما می خواهید آن را نمی ممکن است. پس از آن چه ؟ چگونه می توانم به شما در مقابله با آن است ؟

شما می توانید نگاهی به سارا و مایلز به عنوان دو نفر مجبور سرنوشت به جان یکدیگر, کمک به دیگر دست و پنجه نرم کردن با عاشقانه خود را خواسته و تمایل به ارتکاب. یا شما می توانید نگاه آنها را به عنوان بالا-مفهوم نسخه از همه ما است. این فیلم نیست درخواست چیزی است که ما باید از افراد دیگر و یا حتی از زندگی در خارج از یک زمان بی نهایت حلقه. این درخواست چیزی است که ما باید از خودمان است.

(این ضروری است که این بی پروا بحث قطع شود با یک نقطه است که نمی توان به اندازه کافی تاکید کرد: پالم اسپرینگز نیز بسیار, بسیار خنده دار است. مسخره, خنده دار, آلوده با انزال, تعجب آور و همه از آن. اما آره نیز...زندگی مرد...)

"آن را تبدیل به طرز مرموزی مربوط به زمان ما, اما من فکر کردم که آن را اعمال می شود به زندگی بدون در نظر گرفتن دلیل من فکر کردم که این یک فیلم در مورد عدم توانایی برای فرار خود در یک" Milioti می گوید. "شما از خواب بیدار هر روز با خودتان است. و مانند شما می توانید سعی کنید و اجرا, شما می توانید سعی کنید و بی حس خودتان. شما می توانید سعی کنید و خودتان منحرف کردن اذهان. اما در پایان روز شما فقط باید خودتان و یا شما باید برای گرفتن حق خود را با خداوند و حاکم بر خود را گه یا شما در حال رفتن به واقعا ناراضی است."

البته, او عاشق, عاشقانه, کمدی عناصر بیش از حد. اما آن را در حال اجرا تم از صحبت کردن در مورد این فیلم: تاپیک بسیار بزرگ دیگر چیزهایی که هیجان انگیز به بحث در مورد.

"من می ترسم آن را به صدا پرمدعا و یا چیزی اما آن است که واقعا دوست دارم که چگونه من احساس زمانی که من خواندن آن را," او می گوید: از طریق مرتب کردن بر اساس با نفس بریده بریده-عذرخواهی. "مثل بله کاملا شما متمرکز در این رمان است. اما من فکر می کنم که همه ما درک بسیار عمیق که احساس تمایل به دور از خودتان را."

"من بسیار زیبا..."

ما برای اولین بار طولانی نشسته و با Milioti بود در سال 2015 زمانی که او ستاره دار در فصل دو فارگوکه در طی آن ما روشن شد به او نامتعارف پاپ-فرهنگ آموزش و پرورش است. او 9 اولین بار او را دیدم فارگو فیلم—به طور کامل اعتراف حالا که این کاملا نامناسب—در نظر گرفته و خودش یک تازه برادران کوئن محقق در زمان او چپ میانه مدرسه.

"در پایان روز شما فقط باید خودتان و یا شما باید برای گرفتن حق خود را با خداوند و حاکم بر خود را گه یا شما در حال رفتن به واقعا ناراضی است."

(Milioti پس از سخنرانی در مراسم جوایز که در آن او و McDormand هر دو مفتخر به روی صحنه و تحویل یک ادای احترام قلبی به چه McDormand را فارگو عملکرد تدریس او در سن 9 چگونه زنان قوی می تواند باشد. McDormand دنبال Milioti و پدرش پایین بعد از آن: "شما اجازه دیدن فارگو زمانی که او 9?!")

که او در نهایت می خواهم ستاره نوح هالی را فارگو سری FX یکی از پر-دایره لحظات است که شما نمی توانید اسکریپت. هنگامی که شما نگاه در Milioti حرفه ای آن را شبیه به یک نوع خاصی از موشک اندازی یک سری از معافیت که باید رو بعد همه راست یکی پس از دیگری اما هر گردان با لحظات تند و تلخ بود که یک مسیر به سمت بالا با یک فزاینده دود دنباله از curlicues.

زمانی که او به عنوان بازیگر "دختر" در برادوی اقتباس از یک باریک شخصیت که نام قرار است به تلگراف یک تخته سنگ سفید در موسیقی داستان عشق او ستایش شد که نیویورک تایمز نوشت: عطف در "کامل نسخه از آنچه که او تنها تهدید به فیلم: kooky زندگی-تصدیق بچه سر راهی است که به معنای غیر قابل مقاومت است."

آخر هفته قبل از جوایز تونی او را به استماع گرگ وال استریت. در روز شنبه قبل از مراسم او تا به حال تمرین برای برنامه تلویزیونی صبح و با عجله به صفحه آزمون قبل از ظهر خوش بنیه در پاشنه و اذیت کردن موهای خود را در طول راه. او صرف Tonys شب reveling در نشان می دهد او را در آغوش. روز بعد پرستاری وحشیانه خماری او تلفن کردم که او از بازیگران مقابل دی کاپریو در فیلم.

و آن را پس از دیدن یک بار که چگونه مادر شما آشنا شدم سازندگان و کریگ Thomas Carter Bays که خسته بود عملا هر تلویزیون طنزهای بازیگر در هالیوود به عنوان یک امکان احساس کردند که آنها در نهایت در بر داشت بازیگر نقش مکمل زن برای بازی در این نمایش را محوری ترین شخصیت. روز بعد از نهایی عملکرد به عنوان او پرواز به لس آنجلس به او شلیک اولین صحنه نشان می دهد.

همه از این می توان به او هنوز هم به یاد ماندنی برای اولین بار شکستن بازی زن برای همیشه شناخته شده به عنوان "مورد علاقه کودک" در یک قسمت 30 Rock.

فی در زمان یک فرصت مصاحبه Milioti, که تا به حال پس از آن انجام شده است بسیار آف-برادوی تئاتر کار در مجموعه " عصر یک لیست مهمان ستاره. اما او ثابت کرد زمین-مناسب برای پیچیده نقش یک کلاه برداری از زن کمیک که بازی تا تمایلات جنسی خود را infantilizing خود را به درخواست تجدید نظر به مردان است. (از این رو "من بسیار مورد علاقه کودک است.") تهوع البته که وجود دارد به مراتب بیشتر به داستان او از Fey را لیز لمون بود به او اعتباری برای.

که نقش برک آوت جالب است به فکر کردن در مورد در حال حاضر در زمینه Milioti را پالم اسپرینگز عملکرد. شما می توانید در هر شخصیت او ایجاد شده و دیدن راه های که در آن او را موقع توجه کرد استعارههای هر پروژه مربوطه ژانر: عاشقانه, کمدی مانند A to Z, عاشقانه, درام, مانند , مدرن, عشق, علمی تخیلی, هیجان مانند آینه سیاه: USS Callister, تاریک, رمز و راز مانند فارگو.

آن را آگاهانه به عنوان یک ماموریت به عنوان Milioti شده هنگامی که نقشه برداری از زندگی حرفه ای خود را. این که چرا این تعجب آور نیست برای شنیدن آن در ذهن او پالم اسپرینگز شد هرگز یک کمدی رمانتیک است.

"بدیهی است که این چیزی است که این است" او می گوید. "اما من همیشه می ترسم که مردم در برابر آن مدت با چیزی است که مانند کرکی."

این نمایشگاه به ویژه هنگامی که به پالم اسپرینگز. شما فکر می کنید یک رام-com بانوی برجسته یک راه خاص است. سارا اما فریاد چیزهایی مثل "مرد مامور عوضی!" در یک پلیس بسیار خاص در مورد نوع توپ موهای او می خواهد در الت مرد, خال کوبی, و جدی تر از سطح است که به وضوح مبارزه با دفن مسائل عاطفی.

"من خیلی هیجان زده می شود قادر به بازی کسی بود که کامل بدن انسان," او می گوید. "من فکر می کنم که او بسیار مشکوک گه برای عدم وجود یک اصطلاح بهتر. و او در بسیاری از درد است. برای من او یک استعاره و من بسیار هیجان زده است."

این سلاح مخفی می شود دقیقا همان نوع از بازیگر شما ممکن است تمایل به بازیگران به عنوان یک استعاره اما کسانی که حاضر به حل و فصل آن است.

او به کسانی که چشم های قهوه ای آنهایی که بسیاری از آنها شرح داده شده به عنوان بشقاب مانند ("سازمان حفاظت محیط زیست-eyed" مشترک است یکی بیش از حد). آنها آنقدر درخشان و گرم آن را هیچ جای تعجب است که از هر بازیگر در هالیوود او یکی از بازیگران به عنوان زن و یک مرد را به یک نگاه و احساس خاص او بود فرد با آنها او را می خواهید به صرف بقیه عمر خود را.

اما آنها چشم است که شما نگاه کنید و می توانید بگویید فورا اندازه شما و یا پنهان کردن همه چیز را او می خواهد برای به اشتراک گذاشتن و یا احساس همه چیز را در یک بار. شخصیت او به شما به این معنا است که اگر شما از طریق آن شما می خواهید یک راه کاملا متفاوت از دیدن جهان است.

این طبعا سخت به بیان دلیل آن کیفیت که نامحسوس. هالی انجام یک کار بهتر از توصیف آن از شاید کسی نشده است. صحبت کردن در یک پنل رویداد ترویج فارگواو پرسیده شد که چرا او فکر Milioti به طور خاص برای این سری. فکر کردن به تمام شخصیت او می خواهم او را دیده بازی که در آن نقطه او در Milioti و تحویل یک جواب ساده است: "من ریشه برای شما."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب