مشهور نیویورک, دکتر, متهم آزار, آزار جنسی بیمار

تکان دهنده جدید پرونده متهم برجسته منهتن پزشک شناخته شده برای درمان یک پاپ و رئیس جمهور و کار در کنار مادر ترز

توسط NEWSCENTERALS در 8 خرداد 1399

تکان دهنده جدید پرونده متهم برجسته منهتن پزشک شناخته شده برای درمان یک پاپ و رئیس جمهور و کار در کنار مادر ترزا—از نظر جنسی آزار بیمار در یک اتاق امتحان پس از فشار دادن او برای سال برای یک رابطه عاشقانه.

کت و شلوار در دادگاه فدرال در هفته گذشته با مشخصات بالا ضد آزار و اذیت وکیل کری گلدبرگ متهم مشهور عفونی-بیماری دکتر کوین کاهیل از سکس سکس به زور, بوسیدن, و anally نافذ یک زن جوان تحت پوشش درمان های پزشکی.

"دکتر کاهیل مورد آزار قرار گرفته و موقعیت خود را به عنوان یک پزشک در زمان استفاده از خانم Doe پذیری و ناامیدی برای مراقبت های پزشکی و ضرب و شتم او توسط پزشکی انجام غیر ضروری بی جا و/یا غیر نشان داد رکتوم و پستان امتحانات برای هیچ پزشکی مناسب هدف" کت و شلوار ادعا می کند.

کاهیل 84 و نه پاسخ به ایمیل ها و تماس های تلفنی خود را به خانه و دفتر و اعضای خانواده نیز پاسخ نمی دهند به درخواست برای اظهار نظر.

دادگاه اسناد و مدارک وزارت امور خارجه و کاهیل درگیر شدند در "گسترده" مذاکرات حل و فصل قبل از تشکیل پرونده شکایت اما قادر به رسیدن به یک توافق است. او به دنبال خسارت "به مراتب بیش از[ing]" $75,000.

برای دهه کاهیل برد rarefied وضعیت در پزشکی نیویورک و ایرلندی-آمریکایی و فرهنگی جوامع است. سابق پزشکی نیروی دریایی سپاه, دکتر, او در خدمت نقش رهبری در هر دو Lenox Hill بیمارستان و مدرسه پزشکی دانشگاه نیویورک و همچنین در سلامت شورای پژوهشی ایالت نیویورک است. او به مشورت با سازمان ملل متحد و NYPD تدریس بیش از 4000 دانش آموزان در کالج سلطنتی جراحان در ایرلند و درمان هر دو پاپ ژان پل دوم و رونالد ریگان با توجه به مشخصات در ایرلندی امریکا. یک سال 1977 نیویورک تایمز با مشخصات توضیح داده شده کاهیل به عنوان "تنها مهم ترین سیاست ساز در ایالت نیویورک" در زمینه مراقبت های بهداشتی—اگر تا حدودی بحث برانگیز یکی.

"شکایت مدعی است که کاهیل و سپس در 70s توسعه 'عاشقانه شیفتگی' با بیمار, inundating او را با ایمیل تماس های تلفنی و نامه ها در طی چند سال."

کت و شلوار در برابر او ثبت شده توسط به همان اندازه توانمند گلدبرگ که ساخته شده است یک نام برای خود در دفاع از قربانیان جنسی و دیگر اشکال cyber-آزار و اذیت. (او به تازگی کمک امن نزدیک به 13 میلیون دلار حل و فصل برای قربانیان GirlsDoPorn اومدی.) گلدبرگ کاهش یافته است به نظر در کاهیل کت و شلوار و گفت: در ایمیلی که به او اجازه شکایت برای خود صحبت می کنند.

12-صفحه سند جزئیات این ادعا از 30 سال شناسایی تنها به عنوان "جین سازمان حفاظت محیط زیست" چه کسی می گوید او برای اولین بار ملاقات کاهیل بیش از یک دهه پیش زمانی که او تحت درمان برای عفونت های انگلی او قرارداد در حالی که سفر در نپال در سن 19. شکایت مدعی است که کاهیل و سپس در دهه هفتاد او یک "عاشقانه شیفتگی" با بیمار, inundating او را با ایمیل و تلفن تماس و نامه ها در طی چند سال. با توجه به کت و شلوار کاهیل بارها و بارها دعوت کلرادو ساکن به دیدار او در نیویورک حتی به عنوان او نگهداری می شود که او علاقه مند بود در یک رابطه عاشقانه.

در 2018, سازمان حفاظت محیط زیست می گوید او شروع به تجربه دردناک علائم شدید در اطراف او چرخه قاعدگی است. پس از قابل توجه با دیگر پزشکان به او رسیده به کاهیل برای مشاوره. دکتر گفته او با اشاره به دنور-منطقه متخصص که تشخیص داده شد او با اندومتریوز—یک اختلال دردناک است که در آن رحم رشد می کند در خارج از رحم.

در نوامبر آن سال در تلاش برای پرداخت هزینه درمان مناسب برای بیماری این زن دوباره به خارج کاهیل برای کمک های کت و شلوار می گوید. در ابتدا با توجه به ادعای ارتباطات خود بودند "دوستانه و سازنده باشد." اما این شکایت می گوید: کاهیل خود را از سر گرفت رمانتیک پیشنهادهای پس از مدت حتی به او کمک کرد تا برنامه خود را در یک عمل جراحی با دکتر دیگری رایگان از هزینه است.

در ژانویه 2019 حدود یک ماه قبل از برنامه ریزی عمل جراحی کاهیل از زن خواسته برای آمدن به دفتر خود را برای یک معاینه فیزیکی او ادعا می کند. پس از در حال اجرا رود خون و ادرار آزمایش کاهیل گفته اعلام کرد که او نیاز به انجام یک معاینه برای بررسی انگل. زمانی که بیمار اعتراض—او می گوید: او نشان داد هیچ علائم انگل و نه درک آنچه در آن بود به انجام این کار با یک اندومتریوز روش—کاهیل گفته اصرار بر انجام آزمون قبل از او می تواند دریافت درمان بیشتر.

"مفهوم به خانم Doe روشن بود" کت و شلوار ادعا می کند. "او نیاز به دیدار با دکتر کاهیل تقاضا و یا دیگری او نمی خواهد بود قادر به دریافت عمل جراحی است که او مرتب کرده بود و که او به شدت مورد نیاز است و نمی تواند استطاعت را در خود."

پس از انجام معاینه—یک "گامه شرم آور و ناراحت کننده تجربه" است که به طول انجامید حدود 30 ثانیه با توجه به کت و شلوار—کاهیل به اتهام اقدام به بحث در مورد تمایل خود را برای او در حالی که او هنوز در اتاق امتحان. با توجه به کت و شلوار و دکتر به او گفت که هیچ کس را دوست دارم او را در راه او می تواند و اصرار داشت که او باید به آپارتمان خود را به ارزیابی خود را "سلیقه." او می گوید: او کاهش یافته است و سمت چپ.

""من به نام شما 27 بار دیروز و شما هرگز به بازگشت من تماس او گفت: در یکی از پست صوتی با توجه به کت و شلوار."

شاکی ادعا می کند که در اواخر فوریه روز قبل از برنامه ریزی عمل جراحی کاهیل دوباره رسیده—این زمان برای برنامه ریزی قبل از عمل وقت که او می گوید: او فرض خواهد بود صرفا اطلاعاتی. اما هنگامی که او وارد شدند او ادعا کاهیل اصرار داشت که او را به یک قبل از امتحان با وجود این واقعیت است که او در حال حاضر دریافت یک در کلرادو.

در طول این دوم آزمون سازمان حفاظت محیط زیست ادعا می کند کاهیل گیر خود را دست پایین از لباس بیمارستان و شروع به نوازش کردن سینه او سپس پاره پاره یک سوراخ در پوشاک و شروع به احساس درست بالای او لگن. هنگامی که او کشیده دور او را احساس گردن او به عنوان اگر به بررسی گره های لنفاوی و سپس او را بوسید به زور بر لب. هنگامی که او به او گفت که به او گفته پاسخ داد: "ما هنوز وجود ندارد اما ما در حال گرفتن نزدیک است." سپس او را برداشت و او لمسي به او گفت که او او را دوست داشتم و سعی کردم به او را دوباره بوسه. سازمان حفاظت محیط زیست می گوید او کشیده خودش را از او دور و به سرعت سمت چپ.

آزار و اذیت گفته ادامه داد: حتی سازمان حفاظت محیط زیست پس از جراحی هنگامی که او از خواب بیدار شد به تماس های پی در پی از کاهیل که رفت برای هفته ها. "من به نام شما 27 بار دیروز و شما هرگز به بازگشت من تماس بگیرید," او گفت: در یکی از پست صوتی با توجه به کت و شلوار. حتی پس از او نوشت: نامه او تکرار کرد که او تا به حال هیچ علاقه عاشقانه در او, او ادعا می کند این تماس ها ادامه داشت. آن را تا ماه ژوئن سال 2019 در هنگام قطع تماس با کاهیل به طور کامل است که آزار و اذیت متوقف شد کت و شلوار می گوید.

کت و شلوار واصل چهارشنبه گذشته در منهتن متهم کاهیل از باتری, حمله و تجاوز جنسی در میان چیزهای دیگر. سازمان حفاظت محیط زیست می گوید: این تجربه باعث شد او شدید پریشانی و اضطراب و افسردگی است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب