خانواده ها از سلامت کارگران کشته شده توسط ویروس محروم هستند مزایای

توسط ملیسا بیلی و کریستینا Jewett, قیصر سلامت نیوزجیمز "مایک" اندرسون یک بیمارستان کارمند در حومه فیلادلفیا با

توسط NEWSCENTERALS در 23 تیر 1399

توسط ملیسا بیلی و کریستینا Jewett, قیصر سلامت نیوز

جیمز "مایک" اندرسون یک بیمارستان کارمند در حومه فیلادلفیا با مشخصات پایین اگر انتقادی کار: تغییر فیلتر هوا در COVID بيماران ،

در اواخر مارس, جدید COVID موارد در Bucks County Pennsylvania, حال ramped تا به عنوان بسیاری از 90 در روز است. در بیمارستان اندرسون به کار گرفته شده فیلتر هوا و سطوح دیگر که ممکن است آلوده به ویروس کشنده, همچنین شناخته شده به آویزان در هوا.

در اوایل ماه آوریل Anderson, 51 آمد با آنچه او فکر سرد با توجه به خانواده خود را وکیل دیوید استرن. در مارس 13 اندرسون بود با عجله به بیمارستان که در آن او از سندرم زجر تنفسی حاد از COVID-19 با توجه به پزشکی قانونی شهرستان. او پشت یک همسر و دو فرزند در سنین 5 و 9.

اندرسون در معرض ویروس در محل کار, وکیل معتقد ساخت خانواده خود را واجد شرایط برای جبران خسارت کارگران مرگ مزایای پرداخت شده توسط کارفرما بیمه گر.

"خانواده او سزاوار است که درآمد جایگزین" استرن گفت. "آنها شوهر و پدر قطعا نمی تواند."

اما در ژوئن 16 پاسخ به استرن مرگ مزایای ادعا سنت مری مرکز پزشکی رد همه اتهامات.

به عنوان COVID تلفات صعود بیمار کارگران و خانواده های مرده صورت دیگر دلهره آور بار: مبارزه برای منافع از غرامت کارگران سیستم است که در برخی از کشورهای در حال انباشته در برابر آنها.

در مصاحبه با وکلا و خانواده ها در سراسر کشور KHN یافت که کارکنان مراقبت های بهداشتی از جمله پرستاران و مشاوران و دستیاران پزشک و نگهداری کارگران مواجه اند انکار و یا بلند شات شانس گرفتن مزایا پرداخت می شود. در برخی موارد این فواید به مقدار یک آمبولانس لایحه. در دیگران آنها را فراهم عمر حقوق و دستمزد جایگزینی برای یک مرد متاهل.

کارشناسان حقوقی می گویند که در برخی از کشورهای COVID-19 سقوط به یک دسته از بیماری هایی مانند سرماخوردگی یا آنفولانزا—شرایط تحت پوشش غرامت کارگران—با هیچ برنامه ای برای تغییر آن. کشورهای دیگر نیروی کارگران برای اثبات آنها گرفتار این ویروس در محل کار و نه از یک عضو خانواده یا در جامعه.

"ما می خواهیم مردم را به خطر زندگی خود را هر روز—و نه فقط پزشکان و پرستاران و اولین پاسخ, اما همچنین پرستاران و دستیاران و فروشگاه مواد غذایی کارمندان گفت:" لوری Pohutsky یک دموکرات میشیگان نماینده مجلس که به پیشنهاد لایحه ای را برای کمک به کارگران ضروری دریافت پوشش بیشتر به راحتی. "این مردم هستند اما ما به واقع پشت این کلمات تا با اقدامات است."

در حداقل 16 متحده و پورتوریکو مقامات تصویب اقدامات به آن را آسان تر برای کارگران مبتلا به کروناویروس به واجد شرایط برای مزایای حقوق از دست رفته صورتحساب بیمارستان و یا مرگ. مشابه لوایح در حال بررسی در کشورهای دیگر اما برخی از چهره های اپوزیسیون از گروه های کسب و کار بیش از هزینه.

بسیاری از اقدامات ارائه شده به نوبه خود جداول در وضع موجود وادار کردن کارفرمایان به اثبات کارگران نمی گرفتن ویروس در محل کار. صورتحساب متفاوت در حوزه کارگران آنها را پوشش میدهد. برخی از محافظت از همه کسانی که در سمت چپ صفحه اصلی به کار در طول اقامت در خانه سفارشات. دیگران محدود به اولین پاسخ دهندگان و کارکنان مراقبت های بهداشتی. برخی از پوشش تنها کارگران که بیمار در طول متحده اضطراری, در حالی که دیگران خواهد پوشش یک دوره طولانی تر است.

اوایل اجمالی از داده ها نشان می دهد که کارکنان مراقبت های بهداشتی و اولین پاسخ دهندگان در دو گروه ضربه سخت توسط این ویروس را تشکیل می دهند اکثر کسانی که به دنبال منافع است. داده ها از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری را نشان می دهد که بیش از 95,000 کارکنان مراقبت های بهداشتی آلوده شده اند, یک رقم آژانس اذعان یک undercount. KHN و نگهبان آمریکا باید شناسایی بیش از 700 که فوت کرد و گفت: داستان 139 آنها. برای این کارگران و خانواده مخاطرات انتظار قوانین ،

در ویرجینیا وکیل میشل Lewane است که به نمایندگی از یک پرستار و یک پزشک دستیار که قرارداد coronavirus در حالی که کار در همان مرکز مراقبت های فوری. پزشک دستیار که اداره COVID آزمون در بیمارستان بستری شد با COVID-19 و ذات الریه برای حدود یک هفته است. او از دست رفته پنج هفته کار می کنند.

زمانی که دستیار پزشک پرسید مرکز مراقبت فوری برای کارهای اداری به پرونده غرامت کارگران ادعا می کنند به بیمارستان لایحه یک مدیر حاضر به دست آن گفت coronavirus درمان نمی شود Lewane گفت. او را خاموش گذاشته بود روز بعد و در سمت چپ با یک $60,000 صورتحساب بیمارستان.

Lewane گفت: قانون در ویرجینیا به احتمال زیاد خواهد شد در نظر COVID-19 یک "عادی بیماری از زندگی" شبیه به سرماخوردگی یا آنفولانزا. او گفت: او می خواهم که برای اثبات توسط "روشن و شواهد قانع کننده" که او گرفتار coronavirus در محل کار.

نوار بالا است, او گفت که او در حال انتظار برای فایل ادعا در امیدوار است که ویرجینیا می پیوندد بسیاری از کشورهای دیگر عبور از قوانین است که آن را آسان تر برای سلامت کارگران خود را به اثبات موارد است.

"ما می خواهیم مردم را به خطر زندگی خود را هر روز—و نه فقط پزشکان و پرستاران و اولین پاسخ, اما همچنین پرستاران و دستیاران و فروشگاه مواد غذایی کارمندان. این مردم هستند اما ما به واقع پشت این کلمات تا با اقدامات است."

لوری Pohutsky, میشیگان, نماینده مجلس

کریگ دیویس رئیس جمهور منتخب از ویرجینیا محاکمه انجمن وکلای, گفت:, او در یک آزمون مورد و دریافت سریع انکار غرامت کارگران مزایای COVID مثبت دستیار پزشک.

"ما فکر می کنیم وجود دارد و بینهایت کوچک امکان غالب تحت قوانین ما به عنوان در حال حاضر نوشته شده است," او گفت:. خود را گروه فشار برای تغییر قانونی.

در مونتانا است که تا حد زیادی در امان است با این بیماری همه گیر کارگران صورت حتی دیگر شانس. 64 بیمار و پرستار در یک بیمارستان کوچک وجود دارد در بیمارستان بستری شد به مدت هشت روز با COVID-19 در ماه آوریل با توجه به Great Falls, وکیل توماس مورفی. او همچنان در خانه اکسیژن قادر به کار است.

زن پرونده غرامت کارگران ادعا می کنند که می تواند واجد شرایط برای او تا 800 دلار در هفته حقوق از دست رفته به علاوه طول عمر پوشش صورتحساب های پزشکی مربوط به بیماری او. به جای موافقت با آن منافع مورفی گفت: بیمه گر ارائه شده به حل و فصل برای $17,000 که او کاهش یافته است به دلیل آن را نمی خواهد تحت پوشش صورتحساب های پزشکی.

مورفی گفت: کارفرما که او را نام نیست برای محافظت از مشتری خود را از اقدامات تلافی جویانه است با این استدلال که او اولین کسی بود که در بیمارستان به قرارداد این ویروس به طوری که او به احتمال زیاد نمی توانید آن را در محل کار. با این حال او اشاره کرد که دو تن دیگر از کارکنان بیمارستان و بیماران شش آزمایش مثبت طی دو هفته آینده و مشتری خود رفت و چند مکان دیگر از کار.

در مونتانا قانون بار اثبات نهفته در کارکنان به نشان می دهد یک بیماری بود که مربوط به کار.

"ما در حال رفتن به سعی کنید به قطعه با هم تمام منابع" است که ممکن است آلوده او "و اثبات آن است که احتمال بیشتری نسبت به نه که او آن را کردم در کار" مورفی گفت. "زنان مانند این زن در حال رفتن به یک راه سخت پیش رو دارند.

مونتانا مقننه نیست مجموعه به دیدار تا ژانویه و یک فرمان اجرایی به نظر می رسد بعید است.

در نیوجرسی وکیل ریک Rubenstein است که به نمایندگی از بیوه یک مرد که مشغول به کار به عنوان یک خانه دار در خانه سالمندان انجام لباس های شسته شده و گاه به گاه مراقبت از بیمار است. داده نشده دنده محافظ توسط کارفرمای خود انسان گرفتار COVID-19 بود و طولانی اقامت در بخش مراقبت ويژه قبل از او درگذشت.

خود به این ویروس در حال حاضر و در مواجهه با یک پیش فرض — بدون پاسخ در 35 روز پس از به دنبال منافع در نیوجرسی غرامت کارگران سیستم. آنها را پوشش شوهرش $188,000 بیمارستان بیل و بازماندگان پرداخت از $308 در هر هفته است.

"او جدا نمی داند آنچه که او سلامت خود را در آینده نگه می دارد و نمی باید یک توضیح که چرا این مسائل در حال وقوع است" Rubenstein گفت. "این وحشتناک است."

لایحه پیشنهادی در نیوجرسی خواهد آن را آسان تر برای کارگران ضروری است که COVID-19 در طول دولت اضطراری برای اثبات که آنها آن را کردم در کار است. این لایحه به تصویب رسید که دولت و مجلس در حال بررسی است قبل از تشکیل مجمع عمومی.

نیوجرسی, کسب و کار و صنعت و انجمن های مخالف این لایحه گفت: این امر فشار بالاتر غرامت کارگران نرخ بیمه بر روی کسب و کار است که "تلاش برای زنده ماندن."

"نگرانی های ما در درجه اول که هزینه این ادعا می تواند پایمال کردن سیستم که طراحی شده برای رسیدگی به ادعا می کند در طول یک در سراسر جهان همه گیر" NJBIA رئیس دولت در امور Chrissy Buteas در بیانیه ای گفت.

در حالی که وجود دارد هیچ ملی برآورد که چگونه بسیاری از در حال پر کردن ادعای غرامت کارگران—و یا گرفتن مصوبات -- ماساچوست ارائه شده KHN با خلاصه ای از آن coronavirus گزارش از ماه مارس آوریل و مه.

در طول این ماه, کارفرمایان, ثبت 3,482 "اولین گزارش از آسیب" در مورد یک کارگر با COVID-19; 2,915 بودند برای کارکنان مراقبت های بهداشتی. بیمه محروم مزایای 216 کارکنان مراقبت های بهداشتی با توجه به ماساچوست سوابق.

فلوریدا ارسال شده در اطلاعات مشابه نمایش یک نرخ بالاتر ادعا را تکذیب کرد, برای کارکنان مراقبت های بهداشتی. در حالی که 1,740 کارکنان مراقبت های بهداشتی به دنبال منافع مربوط به COVID-19 حدود 30% یا 521 ادعا می کند به طور کامل تکذیب کرد. در میان 1200 بودند که پرداخت مزایای مبلغ پرداخت شده اضافه شده تا 1.3 میلیون.

هزینه پوشش 9.6 میلیون اولین پاسخ دهندگان و بهداشت کارگران در سراسر کشور می تواند طیف وسیعی از $1 میلیارد دلار به 16 میلیارد دلار به گفته شورای ملی در جبران خسارت بیمه فراهم می کند که نرخ بیمه توصیه هایی برای 38 متحده است. این لایحه که توسط کارفرمایان پرداخت می شود که خرید بیمه غرامت کارگران و کارفرمایان که خود بیمه و مالیات دهندگان که حمایت های دولتی است.

کسانی که برآورد شامل نمی شود نیویورک یا کالیفرنیا که در آن رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom اجرایی به منظور گسترش پوشش از طریق جولای 5 پیش بینی برای اضافه کردن حدود 1.2 میلیارد دلار به کالیفرنیا هزینه های.

در بسیاری از ایالت ها, انجمن های کسب و کار در نظر بگیرید پیشنهاد به گسترش کارگران جبران بیش از حد پرهزینه و بیش از حد وسیع است.

یک پیشنهاد کالیفرنیا لایحه گسترش Newsom اجرایی نظم و قرار دادن فشار بر کارفرمایان برای اثبات این که "بحرانی کارگران" از جمله کسانی که در خرده فروشی انبارداری و تحویل که coronavirus نمی توانید آن را در محل کار. این لایحه منتقدان.

"کالیفرنیا کارفرمایان شده است به طور قابل توجهی تحت تاثیر این بحران و به سادگی نمی توان ایمنی خالص برای این بیماری همه گیر با ارائه غرامت کارگران مزایای برای تمام کارکنان حتی زمانی که آنها نه مجروح در محل کار" با توجه به نامه ای از نگرانی های امضا شده توسط, کالیفرنیا, اتاق بازرگانی, کالیفرنیا, انجمن بیمارستان و دیگران.

فدرال backstop ممکن است در دسترس است. سناتور. Tammy Duckworth (D-IL) و یک گروه دو حزبی از قانونگذاران معرفی یک لایحه که ایجاد یک صندوق فدرال برای کارگران ضروری از جمله پرسنل بهداشت و درمان که بیمار و یا می میرند از coronavirus. همه گیر قهرمانان جبران خسارت عمل خواهد بود مدل پس از 11 سپتامبر قربانی صندوق جبران خسارت.

در پنسیلوانیا وجود ندارد فرض که COVID-19 آن را به دست آورد ،

استرن وکیل برای اندرسون, خانواده, ثبت کشنده "ادعا" در ماه مه با دولت غرامت کارگران مدیره به تصویب رساند که در آن به کارفرما.

یک سنت مری مرکز پزشکی سخنگو تایید کرد در یک ایمیل که اندرسون در آنجا مشغول به کار 23 سال و تعمیر و نگهداری مکانیک. او نمی خواهد بحث در مورد این پرونده است. "ما بسیار غمگین مرگ," او نوشت. "ما قادر به ارائه اطلاعات بیشتری از احترام به خود و خانواده اش را حفظ حریم خصوصی است."

علامت Banchi داوطلبان با بیمارستان کشیش و می دانستم که اندرسون برای بیش از 30 سال است. او گفت: کارگران شرکت reeling از مرگ یک مرد که "بود مشتاق گلهای دوستانه."

"از دست دادن خود را به بیمارستان واقعی است" Banchi گفت. "برخی از مردم بالابر ارواح برخی از مردم شما را خوشحال می آمد که روز و مایک یکی از این افراد است."

در علاوه بر این به کار در سنت مری برای $22 ساعت اندرسون تا به حال یک کار تمیز کردن در یک نمایندگی خودرو. استرن گفت: Anderson شد بعید است در معرض ویروس وجود دارد. اگر استرن غالب خانواده را دریافت دو سوم از اندرسون همراه پرداخت پوش در $1,081 یک هفته.

KHN (قیصر سلامت نیوز) غیر انتفاعی, اخبار, خدمات پوشش مسائل مربوط به سلامت. این یک سرمقاله مستقل برنامه KFF (قیصر بنیاد خانواده) که با وابسته نیست و Kaiser Permanente.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب