خانواده Butchered تکنولوژی صدای تیز و تند التماس NYPD برای پیدا کردن 'بد' قاتل

به عنوان کارآگاه NYPD به دنبال سیاه چادری هیولا که سر بریده و تجزیه 33-year-old tech کارآفرین فهیم صالح در $2.

توسط NEWSCENTERALS در 26 تیر 1399

به عنوان کارآگاه NYPD به دنبال سیاه چادری هیولا که سر بریده و تجزیه 33-year-old tech کارآفرین فهیم صالح در $2.2 میلیون آپارتمان در منهتن خانواده اش صادر شده و درخواست برای عدالت است.

"هیچ کلمه و یا اقدامات به ارائه هر یک از ما به راحتی به جز دستگیری فردی که به نمایش گذاشته هیچ چیز کوتاه از شیطان بر ما عزیزان" خانواده بیانیه ای گفت:.

"ما نیاز داریم و می خواهیم NYPD و دیگر اعضا از اجرای قانون به کار پشتکار برای رسیدن به پایین از این جنایت وحشتناک و آوردن عدالت برای فهیم."

خانواده توصیف خشونت کشتار به عنوان فراتر از درک.

"سرفصل بحث در مورد یک جرم ما هنوز هم نمی تواند درک" بیانیه گفت: در حال رفتن به می گویند که از دست دادن بیشتر و عظیم تر از هر کسی اما کسانی که واقعا می دانستم که صالح می تواند درک.

"فهیم تر است از آنچه شما در حال خواندن. او بسیار بیشتر است. خود درخشان و ذهن نوآورانه در زمان هر کسی که یک بخشی از جهان خود را در سفر و او مطمئن ساخته شده هرگز به ترک هر کسی پشت سر گذاشت."

صالح بود و مدیر اجرایی و یکی از بنیانگذاران Gokada یک موتور سیکلت سوار-به اشتراک گذاری خدمات است که عمل در نیجریه—یکی از آخرین سرمایه گذاری در کارآفرینی یک شغل است که از زمانی شروع شد که او در دوران نوجوانی خود را.

بدن او کشف شد بعد از ظهر سه شنبه در پایین سمت شرق محل سکونت لوکس پیچیده است. سر و اندام ها حذف شده بود و قسمت شد در پیمانکار کیسه های الکتریکی را دیدم نزدیک بود.

کارآگاهان که بررسی امنیت ساختمان فیلم دیدم که یک روز زودتر در 1:40 p. m. Saleh شده بود به دنبال به آسانسور توسط مرد همه در سیاه و سفید از جمله ماسک و هود.

صالح با استفاده از یک key fob نیاز به آسانسور برای آپارتمان خود را اشغال کردند که کل طبقه هفتم. او به نظر می رسد به رشد مضطرب زمانی که فرد در خرابکاری در شرایطی عادی دکمه های آسانسور. این دو به نظر می رسد برای تبادل کلمات اما دوربین در آسانسور هیچ صوتی و کارآگاهان بلافاصله قادر به تشخیص آنچه ممکن است گفته شده است.

که نقطه درب آسانسور داشت بسته شد و آسانسور در راه است تا جایی که صالح خواهد بود به دام افتاده است. زمانی که درب باز صالح پا کردن و تبدیل حق است. مظنون آمد تا حق را پشت سر گذاشت و دستش را بلند کرد و صالح مچاله به طبقه. کارآگاهان استدلال او ممکن است ناتوان با یک تیزر.

درب آسانسور بسته شد بنابراین آنچه بعد اتفاق افتاد دستگیر نشده است ، اما کالبد شکافی مشخص شد که صالح بود و بارها و بارها و به ضرب چاقو در بالاتنه قبل از او butchered.

قاتل به نظر می رسد باید منتظر یک شبه امکان صالح خون به لخته شدن قبل از تنظیم برای کار با برق دیدم. با وجود آن gruesomeness "آن بود و نه کثیف, صحنه جرم" یک کارآگاه اشاره کرد.

محققان بر این باورند که قاتل قطع شد—احتمالا توسط یک نسبت نگران آنها تا به حال شنیده نشده از صالح—در میان یک طرح برای حمل بدن دور و ترک هیچ اثری از کشتار.

"مانند آن را هرگز اتفاق افتاده است" یک کارآگاه گفت.

کارآگاهان گمان است که این کشتار ممکن است ناشی از یک اختلاف مالی با کسی که یا استخدام یک قاتل و یا به قتل خود را.

آن را روشن است که اگر یک جزء بین المللی به جرم و جنایت. یک مقام ارشد پلیس منبع در پلیس ایالتی لاگوس فرماندهی گفت: روزانه وحش است که مقامات نیجریه نیست اما بررسی های آماده برای کمک به اگر وجود دارد منجر به آن نقطه به کشور خود.

"صالح 'با موفقیت در سنین پایین ساخته شده و در آن سال پس از سال, در حالی که باقی مانده دارند و متعهد به کمک به دیگران است.'"

بیانیه خانواده

صالح متولد شد و در عربستان سعودی مطرح شده اما در بخش شمالی ایالت نیویورک توسط بنگلادش پدر و مادر اشاره کرد که در این بیانیه که او اظهار داشت: "موفقیت در سنین پایین ساخته شده و در آن سال پس از سال, در حالی که باقی مانده دارند و متعهد به کمک به دیگران است."

به عنوان بازگو در فن آوری های متعددی در نشریات قربانی خود را راه اندازی کرد اولین بار در اینترنت سرمایه گذاری teen-hangout.com زمانی که او هنوز در دبیرستان بود. او فقط فارغ التحصیلی از کالج بنتلی در زمانی که او شروع به یک برنامه به نام PrankDial که با آن افراد می تواند به از پیش ضبط تماس های شوخی. آن را به ارمغان آورد و در بیش از 10 میلیون دلار—و نیز نیرنگ صالح در اجرای ماده قانونی است.

PrankDial شامل یک سرویس به نام بد اپراتور اجازه داده است که یک کاربر را به گوش دادن به تماس های قرار داده شد به طور همزمان به دو نفر اغلب باعث آنها را به فکر می کنم در هر حال با نام دیگر.

معاون مدیر Hudson County, زندان, کرک Eady استفاده از آن را در دو از افسران و ثبت نتیجه به آنها گفت: چیزهایی که او پس از آن استفاده می شود در برابر آنها. او نفوذ و جلب توجه دادستان فدرال که در ابتدا در نظر گرفته Saleh یک هدف در متعاقب آن بررسی است.

صالح وکیل گفت: روزانه وحش که او متقاعد فدرال که PrankDial قرار بود سرگرم کننده و مشتریان هشدار داده بودند که قرار نیست آن را به هر گونه استفاده غیر قانونی. وکیل گفت: صالح به پایان رسید تا کمک های فدرال در رسیدگی به پرونده های Eady در شنود اتهامات عنوان شده علیه.

سابق زندان رسمی محکوم شد به 21 ماه زندان در مارس 2015. هنگامی که او سال گذشته او طرح دعوی در دادگاه در برابر صالح که هنوز در حال بررسی در دادگاه فدرال. یک فعال شماره تلفن برای Eady می تواند یافت نمی شود در سوابق عمومی است.

پس از صالح موفقیت با PrankDial او در ادامه به همکاری در بر داشت موفق موتورسیکلت-نقطه سرمایه گذاری در بنگلادش به نام Pathao. او به خوبی به اندازه کافی که او قادر به ارسال یک ویدئو در یوتیوب از خودش تعجب آور پدر خود را با نام تجاری جدید تسلا ،

در سال 2017, Saleh راه اندازی Gokada—نوع بارگذاری با موتور سیکلت محبوب با کاهش درآمد نیجریه در لاگوس. او سفر غالبا بین وجود دارد و نیویورک.

او شروع به شرکت با Deji Oduntan بود که مدیر عامل شرکت. Oduntan چپ در مارس 2019 و صالح پا به نقش خود. بیانیه ای از این شرکت گفت: صالح "آورده Deji در هیئت مدیره به تمرکز بر روی Gokada سال اول رشد."

یک کارمند سابق گفت: روزانه وحش که Oduntan و صالح درگیری بر سر اینکه چگونه این شرکت باید اجرا شود و خیلی از اصلی کارکنان اجازه رفتن. در سال گذشته صالح گفت Techpoint.آفریقا که اتهام سوء مدیریت و بی اساس بود.

"در ماه اوت سال 2018 وجود دارد بسیار بزرگ محوری کسب و کار که شامل اخراج از 70 درصد از کارکنان تغییر در مدل کسب و کار و تغییر در برنامه. این باعث بسیاری از کارمندان سابق به رشد نا امید و تولید داستان های نادرست در مورد Gokada," او گفت:. "در حالی که آنها منحرف, ما فقط در ادامه به اجرای."

دو ماه پس از Oduntan چپ Gokada اعلام کرد که آن را منصوب کرده بود Ayodeji Adewunmi بنیانگذار محبوب نیجریه کار پورتال تبلیغاتی Jobberman به عنوان co-مدیر عامل شرکت. این شرکت همچنین نشان داد که آن را مطرح کرده بود مطرح 5.3 میلیون دلار از طریق یک دره سیلیکون جهانی شرکت سرمایه گذاری—که Oduntan در زمان زیادی از اعتبار.

در ماه اوت سال 2019 صالح نشان داد قصد دارد از طریق یک رسانه ارسال به تعلیق تمام Gokada عملیات به مدت دو هفته با توجه به آنچه که او به نام "مسائل عملیاتی" و زشت تجربه او هنگامی که او تلاش برای استفاده از این برنامه چند روز قبل از. Gokada بلافاصله باز آموزی درایور و راه اندازی دوچرخه های جدید و بلوتوث کلاه ایمنی برای دوچرخه سواران.

پس از صرف ثروت کوچک صالح بود و در یک نقطه سخت زمانی که ممنوعیت موتور سوار-سهام رفت به اثر او را مجبور به اخراج بسیاری از کارکنان. Adewunmi co-مدیر عامل استخدام در مارس 2019 سمت چپ این شرکت در ماه ژانویه بدون توضیح عمومی.

پس از اخراج صالح رفت در Facebook به تازگی با موهای سفید برای توضیح وضعیت.

"درایور هر یک از آنها وجود ندارد چرا که آنها فقط می خواستم به پول," او گفت:. "آنها وجود دارد چرا که آنها تا به حال خانواده, کودکان, رویاهای آنها می خواستند برای شروع کسب و کار است. آنها می خواستند به مدرسه بروند."

او افزود: "ما امیدوار بودیم که بسیاری از این رانندگان نمی شود رانندگان برای همیشه لطفا برای ما امیدواریم که ما می تواند آنها را در بالاتر شغل در Gokada و ایجاد یک جامعه که در حال توسعه بود به آرامی و این واقعا چیزی بود که به من منتقل شد به نقطه ای که من OK قرار دادن تمام پول من در تمام تلاش من است."

او به این نتیجه رسیدند "Gokada است و نه فقط یک کسب و کار است. ما چیزهایی که هیچ کس دیگری را در آن زمان است. این قطعا یک ضربه."

در علاوه بر این به Gokada صالح به حال یک شرکت سرمایه گذاری در ماجراجویی سرمایه است. در میان سرمایه گذاری: یک بوگوتا سوار-های شرکت است که به یک بحران در اوایل سال جاری زمانی که دولت کلمبیا ممنوع و آن را از جاده ها, بنا به گزارش ها در ازای یک وعده با یک تاکسی صنعت گروه خود برای پیوستن به تظاهرات علیه رئیس جمهور Iván دوقو مارکز.

—دالی گزارش از نیویورک و Obaji از نیجریه



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن