خانواده مقتول عربستان روزنامه نگار جمال Khashoggi 'عفو' قاتلان

پسران به قتل عربستان روزنامه نگار می گویند که این خانواده رضایت کسانی که پدر خود را به قتل. این اعلامیه می توا

توسط NEWSCENTERALS در 2 خرداد 1399

پسران به قتل عربستان روزنامه نگار می گویند که این خانواده رضایت کسانی که پدر خود را به قتل. این اعلامیه می تواند یدکی زندگی پنج محکوم به مردم را به مرگ محکوم کرد.

خانواده به قتل رسیده از عربستان روزنامه نگار جمال Khashoggi گفت: در روز جمعه که آنها را ببخشند کسانی که متهم به قتل پدر خود در استانبول دو سال پیش.

روزنامه نگار گذشته دیده می شد در کنسولگری عربستان در شهر در اکتبر 2, 2018, جایی که او رفته بود برای به دست آوردن اسناد و مدارک خود را برای عروسی آینده.

به گفته مقامات ترکیه این 59 ساله خانواده سلطنتی خودی تبدیل منتقد خفه شد و بدن خود را برش را به قطعات 15-man عربستان تیم ملی در داخل کنسولگری عربستان. خود باقی می ماند نشده است.

ادامه مطلب: جمال Khashoggi: مرموز ناپدید شدن و مرگ

"در این خوشا شب از ماه مبارک (رمضان) ما به یاد داشته باشید خدا را و گفت: اگر یک فرد می بخشد و باعث آشتی پاداش او است که به علت از خدا" پسرش صلاح نوشت: در یک صدای جیر جیر. "ما فرزندان شهید جمال Khashoggi اعلام کند که ما عفو کسانی که به کشته شدن پدر ما به دنبال پاداش خداوند متعال" او اضافه شده است.

تحلیلگران می گویند که خانواده بخشش به طور موثر کمک های مالی عفو به پنج unnamed مردم محکوم به اعدام از جمله دو دستیاران عملا حاکم تاج شاهزاده محمد بن سلمان.

"آنچه در این اساسا بدان معنی است که قاتلان را برای جلوگیری از مجازات از آنجا که حق خانواده (تحت قانون شریعت) است را ببخشد" علی Shihabi, یک تحلیلگر نزدیک به دولت عربستان گفت: در توییتر. "سایر مراحل قانونی توسط دولت ادامه خواهد داد."

شاهزاده به شدت رد می کند دخالت

قتل روزنامه نگار ناشی از جهانی داد و بیداد و مخدوش ولیعهد شهرت. به سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) و برخی از دولت های اروپایی حفظ کند که بن سلمان بود دستور قتل.

دولت ترکیه گفت: قتل درگیر 15 عربستان عوامل فرستاده شده از پایتخت ریاض شد. مقامهای سعودی به طور مداوم رد شاهزاده نقش توصیف کشتار به عنوان یک "سرکش" عملیات.

در ماه دسامبر سال گذشته پادشاهی محکوم پنج نفر کشته و سه نفر به حبس و در مجموع به 24 سال از قتل. سه نفر دیگر تبرئه شدند به گفته دادستان عمومی و انقلاب.

بیشتر بخوانید: روزنامه نگاران در معرض خطر: آوریل 10 اکثر موارد فوری

متهمان محاکمه در مخفی رسیدگی به آن شدند را محکوم کرد توسط گروه های حقوق بشر و سازمان ملل متحد. سازمان ملل متحد گزارشگر ویژه اعدام های خودسرانه اگنس Callamard عربستان سعودی را متهم به ساخت یک "مسخره" عدالت اجازه می دهد به کسانی که در پشت قتل به پیاده روی رایگان.

بدون نظر از ریاض

عربستان مقامات را بلافاصله اظهار نظر در مورد پیامدهای قانونی از بخشش از صلاح Khashoggi.

واشنگتن پست در گزارش سال گذشته که Khashoggi کودکان از جمله صلاح که ساکن در این کشور دریافت کرده بود خانه های چند میلیون دلاری و پرداخت هزاران دلار در هر ماه توسط مقامات عربستان. صلاح را رد کرده است به گزارش حل و فصل مالی با دولت عربستان.

صلاح Khashoggi گفته بود از دسامبر حکم که "آن شده است منصفانه و عدالت به دست آمده است."

mvb/mm (AFP ایسنا)

DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب