راست دیوهای سابق-Gawker سردبیر طرح دعوی در دادگاه در برابر هیولایی روزانه

سابق Gawker ویرایشگر suing The Daily Beast است که کمک گرفتن از یک مجموعه ای از جناح راست دیوهای از جمله Trumpy

توسط NEWSCENTERALS در 27 خرداد 1399

سابق Gawker ویرایشگر suing The Daily Beast است که کمک گرفتن از یک مجموعه ای از جناح راست دیوهای از جمله Trumpy توطئه سایت, سفید, ملی, هواداران, Michelle Malkin, و یک شرکت وابسته به راست همزن چارلز جانسون.

در سال 2019, The Daily Beast منتشر شده یک داستان در مورد چگونه مجلس از Gawker سقوط پس از دو وقت نویسندگان استعفا در اعتراض به آنچه که آنها مدعی بودند که نظرات توهین آمیز ساخته شده توسط مدیر تحریریه کارسون گریفیث. پس از متلاشی شدن منتشر شده از یک داستان است که شامل گریفیث را توییتهایی استفاده, گی, تهمت و کلیشه های نژادی در مورد زن و دو نویسندگان مایا Kosoff و آنا Breslaw رفت و به شلوغی دیجیتال گروه منابع انسانی با شکایت در مورد گریفیث که گفتند شامل سخنان در مورد مردم فقیر و همچنین به اشتراک گذاری یک ایمیل یادآوری در آلت تناسلی مرد اندازه یک تاجر شناخته شده. زمانی که آنها احساس HR پاسخ نمی دهند به درستی این دو استعفا داد و گفت که آنها نمی تواند "همچنان به کار کسی است که در تضاد به ما حساسیت و روزنامه نگاری و اخلاق و یا برای یک کارفرما [مدیر عامل شرکت Bryan گلدبرگ] که حاضر به گوش دادن به زنانی که برای او کار می کنند هنگامی که آن را ناخوشایند است."

گریفیث واصل طرح دعوی در دادگاه در برابر هیولایی روزانه در اوایل این سال ادعا که خبرنگار ماکسول تنی بود که با انگیزه های شخصی خود را در دستور کار (Tani دوستان با یکی از Gawker نویسندگان که او اذعان کرد در سال 2019 قطعه). در حال حاضر گریفیث به نظر می رسد به کمک گرفتن از یک شرکت آغاز شده توسط یکی از اصلی Gawker ارشد آنتاگونیست.

در ماه ژوئن راست توطئه خروجی دروازه دانشمند اعلام کرد که گریفیث به حال راه اندازی وب سایت suefakenews.com با هدف crowdfunding نبرد قانونی خود را در برابر هیولایی روزانه. دروازه دانشمند داستان نمی آشکار شد که عامل جمع آوری کمک برای گریفیث.

Suefakenews.com's سیاست حفظ حریم خصوصی ادعا میکند که بطرف راست حرکت, جنبش, LLC "عمل suefakenews.com وب سایت است." در یک بخش تحت عنوان "صندوق افشای" وب سایت ادعا می کند که سمت راست جنبش "تاسیس کرده است این وب سایت crowdfunding با مجوز و هماهنگی با Carson گریفیث ('مشتری')."

یک گواهی نامه از شکل گیری زمینه با دفتر وزیر ایالت تگزاس و به تاریخ مارس 16, 2020 لیست چارلز جانسون به همراه بنیامین آلن به عنوان مدیر عامل و اعضای سمت راست حرکات, LLC. آدرس های ذکر شده برای جانسون در, LLC مدارک منطبق بر آدرس های استفاده شده توسط Chuck Johnson پس از بسته خروجی اخبار, کردم, اخبار قبلی دادگاه مدارک.

جانسون سابق Breitbart خبرنگار تبدیل شده است برای بدنام حاشیه جناح راست antics که اغلب رویکرد جناح راست افراطی گری. جانسون پس از عمل crowdfunding سایت WeSearchr بود که استفاده می شود توسط سفید-supremacist گروه از جمله نئو نازی ها وبلاگ روزانه Stormer. جانسون ممنوع شد از توییتر در سال 2015 پس از به tweeting که او می خواست برای جمع آوری پول برای "را از" فعال DeRay McKesson.

در سال 2017, جانسون گفت: در ق که "من نیست و هرگز بر این باور اند" که شش میلیون نفر در هولوکاست و گفت: توافق با ایده های ترویج شده توسط یک انکار کننده هولوکاست از "آشویتس و اتاق های گاز نه واقعی" باعث ضد افترا لیگ به برچسب جانسون یک انکار کننده هولوکاست. بعد از جانسون ادعا کرد او را نمی در واقع اختلاف هولوکاست مرگ و میر و گفت او تنها تلاش برای آزمون ق را, سیاست و آزادی بیان.

با وجود پس زمینه جانسون شده است و قادر به تاخت و تاز با قانونگذاران جمهوریخواه کنگره. تشکر. مت Gaetz (R-FL) دعوت جانسون به دولت از آدرس اتحادیه در سال 2018 و ملاقات او با مظنونان حمله به دانشگاه اندی هریس (R-MD) و فیل گوزن ماده (R-TN) در سال 2019.

در یک ایمیل به The Daily Beast, گریفیث محروم دانستن Johnson اما حاضر به توضیح چه نقشی در صورت وجود او را در جمع آوری کمک.

"من نمی دانم چارلز جانسون" گریفیث نوشت. "اگر شما چاپ است که من را بیشتر به طرح دعوی علیه روزانه وحش برای چاپ اطلاعات نادرست در تلاش به لام من است."

در متن پیام با Daily Beast, جانسون گفت: سمت راست جنبش است "نه من شرکت می باشد." جانسون کاهش یافته است به نظر بیشتر مگر اینکه روزانه وحش توافق به انتشار بیانیه ای از او را به طور کامل و بدون دیدن آن را در پیشبرد. این پیشنهاد رد شد.

گریفیث ترویج او تلاش برای جمع آوری اعانه دوشنبه در یک ویدیوی اینترنتی میزبانی شده توسط Malkin, یک محافظه کار مقاله نویس که تبدیل شدن به بیگانه از بسیاری از متحدان سابق در سمت راست برای انجمن های او را با ملی گرایان. گریفیث گفت: crowdfunding تلاش راه اندازی شد توسط "بسیار جوان پسر خوب کسی که می خواهد به یک نویسنده" اما نمی نام فرد.

جانسون داشتن هر گونه نقش و اما مماسی در کمک به کارسون خواهد بود چیزی از 180 درجه تغییر برای جناح راست provocateur. او بارها و بارها شکایت مسن تکرار Gawker افترا در سال های منتهی به این سایت را مرگ پس از یک نبرد قانونی با هالک هوگان مخفیانه bankrolled توسط tech میلیاردر Peter Thiel. Gawker Media—که متعلق به Gawker.com, Deadspin Gizmodo و تعدادی از خواص دیگر— پس از آن به ورشکستگی رفت و فروخته شد به Univision در سال 2017. جانسون حل و فصل پرونده با وب سایت املاک در سال 2018 به جمع نامعلومی.

در یک سری از ایمیل های روزانه وحش Editor-in-Chief نوح Shachtman در سال 2019 Johnson, در مورد شکایت روزانه وحش توصیف او را به عنوان یک منکر هولوکاست یک برچسب استفاده شده توسط ضد افترا لیگ برای توصیف جانسون عمومی و تردید در مورد شدت از هولوکاست. راست ترول در گفت و ذبح the Daily Beast," گفت که او شکایت نشریه با پول او را از خود 2018 حل و فصل با Gawker است و مستغلات.

"به یاد داشته باشید این ایمیل های زنجیره ای که من به شما یک فرصت برای تسلیم با عزت" او گفت:.

پس از خروج از نویسندگان فعلی Gawker شرکت مادر شلوغی تلاش برای ادامه به کارکنان برای راهاندازی استخدام یک سردبیر و اعلام کرد دیگر بالای کارکنان نویسندگان و ویراستاران. اما این شرکت با قرار دادن این پروژه در مکث سال گذشته تخمگذار کردن نویسندگان و گفت که این شرکت "تمرکز منابع شرکت و تلاش در ما های اخیر خریداری, Mic, طرح, نایلون, و معکوس."

همانطور که برای گریفیث او شده است به نمایندگی از خود برای تاریخ اما می گوید روزانه هیولایی که او به زودی نمایندگی قانونی.

—با گزارش های اضافی توسط آدم Rawnsley



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب