تیراندازی مرگبار سنگ سیاتل در اعتراض به منطقه

اوایل صبح روز شنبه دو نفر به ضرب گلوله کشته شدند—سه ضرب—داخل بخش از سیاتل به عنوان شناخته شده کاپیتول هیل سازم

توسط NEWSCENTERALS در 1 تیر 1399

اوایل صبح روز شنبه دو نفر به ضرب گلوله کشته شدند—سه ضرب—داخل بخش از سیاتل به عنوان شناخته شده کاپیتول هیل سازماندهی تظاهرات منطقه (ریز ریز) یک پلیس-منطقه آزاد که فنر در پی ضد نژادپرستی تظاهرات پس از مرگ جورج فلوید در مینه سوتا است.

صدای تیر اندازی که زنگ زد از بین 2 صبح و ساعت 3 صبح, قتل یک جوان 19 ساله و ترک دیگر در شرایط بحرانی مشخص شده اولین گزارش از خشونت درون ریز ریز کردن آن تا حد زیادی به جشنواره مانند جو غالب.

اعتراض به منطقه داخلی تیم پزشکی به عنوان پزشک یکی از حمل و نقل دو قربانی به نزدیکی Harborview Medical Center.

"ما تا به حال دو مرد وارد گفت:" سوزان Grigg یک سخنگوی Harborview Medical Center. "اولین مرد وارد تقریبا در 2:24 am. او متاسفانه در مدت کوتاهی پس از ورود به واحد اورژانس. دوم مرد وارد در 3:06 am و او در حال حاضر در وضعیت بحرانی در بخش مراقبت های ویژه."

Grigg تایید کرد که دو قربانی نشده بود انتقال به بیمارستان توسط پلیس یا آمبولانس. "وسایل نقلیه خصوصی منتقل مردان" Grigg گفت. "من نمی دانم که متعلق به بخش خصوصی وسیله نقلیه. من فقط می دانم که آن را یک آمبولانس آن یک وسیله نقلیه خصوصی."

پلیس ادعا کرد که پس از ورود به شش بلوک محوطه—که قبلا به عنوان شناخته شده کاپیتول هیل خودمختار منطقه–آنها "ملاقات با خشونت جمعیت است که مانع از افسران دسترسی امن به قربانیان." اما یک ویدئو زنده از صحنه های ثبت شده توسط غیرنظامی روزنامه نگار عمری Salisbury نشان می دهد که پلیس رسید پس از این قربانیان بوده است و حمل و نقل به بیمارستان.

پلیس سیاتل که پاسخ نمی دهند به سه درخواست برای اظهار نظر در حال حاضر در حال بررسی این حادثه است.

انگیزه و هویت مهاجمان ناشناخته باقی می ماند. اما پس از تیراندازی مستقل و غیر نظامی روزنامه نگاران در ریز ریز کردن منطقه آغاز شد, پخش زنده و به اشتراک گذاری فیلم به رسانه های اجتماعی برای بازسازی یک جدول زمانی از این حادثه.

یک کاربر توییتر, @MarcusKulik مشترک دو فیلم که اسیر اولیه دور از آتش در 2:18 صبح و دور دوم در 2:46 صبح یکی دیگر از حساب کاربری @CortanaV قرار دادن با هم یک جدول زمانی از حوادث.

Salisbury, یک روزنامه نگار با مستقل خروجی همگرا, رسانه های بیدار شد و فقط پس از عکسبرداری و فیلم برداری یک فیلم زنده از صحنه است. در این فیلم Salisbury پیاده روی در اطراف ریز ریز کردن خیابان ها و دیوار و پیاده رو و راه بندان تزئین شده با کارهای هنری تجلیل سیاه زندگی زمینه و تصاویر جورج فلوید.

"مردم من بیدار شد و گفت که صدای شلیک گلوله," سالزبری می گوید مخاطب. "آن زمان من دوم برای جمع آوری کردم و قرار دادن این جلیقه در...آه آه یعنی چه ؟ ما باید بسیاری از جنبش بیش از اینجا. ما بسیاری از جنبش بیش از اینجا."

Salisbury, که پخش زنده, انجام چند در-خیابان مصاحبه های بسیاری با افراد خارج از دوربین برای محافظت از هویت خود است. در یک مکالمه یک مرد به او می گوید: "من تو را دیدم یک پسر خون در چهره اش, پیراهن او پاره شده است ، او با گرفتن CPR. او را به ضرب گلوله کشته شده است. او صدمه دیده اند. آنها در حال در آوردن یک هلیکوپتر. اگر شما راه رفتن 20 فوت که راه شما ببینید یک پسر گرفتن CPR."

Salisbury, روش های پزشکی چادر می یابد و جمعیت زیادی در پاسخ به بحران است. پزشکان بگویید شهروندان به "سقوط بازگشت." یکی از روش های دوربین گفتن جمعیت حدود یک کامیون وانت که باید منتقل شود. "راننده سیاه وانت کامیون ؟ در حال حاضر" او می گوید: "این یک زندگی یا مرگ وضعیت است."

"این است که زندگی یا مرگ وضعیت" سالزبری پژواک. "طبیب یکی در حال حاضر عنوان رو به مشرق. رو به مشرق روی کاج. این است که 100 درصد یک زندگی یا مرگ وضعیت. آنها در حال تلاش برای حرکت تیراندازی قربانی از اینجا به Harborview Medical Center, من فرض کنید که محل بعدی آنها خواهد بود رفتن. Harborview Medical مرکز تروما مرکز آن حدود شش بلوک به دور از اینجا... این یک فرار فضایی حق در اینجا."

"این درست نیست" یک مرد می گوید از دوربین. "این لعنتی خوب در همه. من لعنتی خوب با این. در همه."

Salisbury, آهنگ به عنوان پلیس وارد در صحنه و رویکرد ریز ریز مرز. دوربین را نشان می دهد ده ها تن از افسران اندود شده در پشت سد و نزدیک در مرحله. آنها در حال حرکت westbound در برادوی, Salisbury می گوید.

"ما می بینیم که. ما به طور منظم وسایل نقلیه پلیس–که به نظر می رسد به یک SWAT-نوع خودرو," او می گوید. "در حال حاضر به نظر می رسد مانند پلیس ، پلیس در حال حاضر ، آنها در حال ورود به این منطقه....پلیس وارد منطقه. سلاح های خود را. پلیس وارد منطقه. این به خوبی می تواند که پلیس سیاتل محشور نیروهای خود را خارج از منطقه تا زمانی که آنها تا به حال مناسب نیروی انسانی برای ورود به این منطقه. "

به عنوان پلیس روش صحبت کردن در یک بلند گو حرف زدن سالیسبوری و دیگر سازمان شروع به به روز رسانی افسران در این وضعیت است. جمعیت فریاد که قربانیان منطقه را ترک کرده اند. آنها شروع به شعار "نمی شلیک کنید."

"آنها با تشکیل یک زنجیره انسانی برای جلوگیری از ترافیک جریان از افراد آنها با تشکیل یک انسان ديوار, هدف از این بشر دیواری است به شکل یک مانع در بین پلیس" سالزبری می گوید. "به نظر می رسد مانند پلیس ممکن است به منظور پراکنده کردن. آنچه ما را ببینید به نظر می رسد به یک صحنه جرم سردرگمی که به نوعی است که شما در حال صحبت کردن در مورد یک تیراندازی. ما در حال حاضر SPD بازگشت به وسایل نقلیه خود را. آنها به خوبی ممکن است خروج از این منطقه در حال حاضر."

چند ساعت پس از تیراندازی سالیسبوری مشترک یک عکس از صحنه قتل در مقابل یک بسته راهرو. "آن یک معترض?" یک کاربر توییتر خواسته قربانی. "به صداقت آن را سخت به بگویید که است" سالزبری نوشت. "ریز ریز کردن را تبدیل به یک جاذبه گردشگری نیز به طوری که در حال حاضر من نمی توانم بگویم."

ریز ریز قابل توجهی امنیتی حضور خود را. The Daily Beast, گزارش هفته گذشته که اعضای Puget Sound جان براون Gun Club (PSJBGC)—چپ جامعه دفاع و سلاح گرم آموزش و پرورش سازمان شده است نظارت بر این منطقه از زمان آغاز آن. این گروه سخنگوی نیک گفت: روزانه وحش که PSJBGC تا به حال ارائه شده امنیتی اسکورت برای "برخی بسیار برجسته, سیاه, صدای, بودند انجام سخنرانی در اینجا در منطقه خودمختار."

سابق دریایی که با نام مستعار جیمز مدیسون که چراغ خرد را از جزئیات امنیتی پس از آن در روز دوم به تازگی گذاشته دفاع پروتکل در آره اما هنوز پادکست. "ما یک خیابان عملیات تیم" مدیسون گفت. "ما یک تهدید در سطح پایه ای از صفر تا چهار است. بنابراین صفر است همه چیز است همه چیز خوب است."

سطح یک تهدید گفت: معنای کلامی استدلال و یا خفیف خطر جنگ است. سطح دو تهدید مستلزم تایید سفید supremacist گروه در منطقه و یا در صحنه بدون نشانه هایی از پرخاشگری است. اگر این گروه نشان می دهد نشانه هایی از پرخاشگری و یا در حال حمل سلاح او گفت که تهدید سطح سه.

"ما تنها یک حادثه از صدها نفر داشته ایم که در واقع بدست به نقطه که در آن یک پانچ پرتاب شد و یا آن را خشونت" مدیسون گفت. "و ما به کار گرفته است که واقعا به سرعت. ما به آن پاسخ دادند. یک زن و شوهر مشت پرتاب شد و ما آرام هر دو طرف درگیر است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب