بانک فدرال از هند مبارزه کارت و تاجر تقلب با ACI در سراسر جهان را تا پرداخت حل مدیریت ریسک

ACI در سراسر جهان (NASDAQ: ACIW) پیشرو در ارائه دهنده جهانی از زمان واقعی پرداخت الکترونیکی و بانکداری امروز ا

توسط NEWSCENTERALS در 24 خرداد 1399

ACI در سراسر جهان (NASDAQ: ACIW) پیشرو در ارائه دهنده جهانی از زمان واقعی پرداخت الکترونیکی و بانکداری امروز اعلام کرد که هند بانک فدرال اعمال نفوذ خود را پرداخت حل مدیریت ریسک برای شناسایی کارت جعلی فعالیت های کاهش تلفات و بهبود روابط مشتری. از طریق ACI راه حل این بانک می تواند به افزایش تقلب قابلیت تشخیص با بینش زمان واقعی وضعیت معاملات کارت بر اساس شرایط از پیش تعریف پارامترهای توانمند سازی بانک برای ارائه تجربه مشتری بهتر و امنیت است.

بانک فدرال هند یکی از بزرگترین بخش خصوصی بانک های تجاری دارای بیش از 2800 تاچ پونت (بیش از 1200 شعبه و بیش از 1600 خود پرداز atm) در سراسر کشور در خدمت یک پایه مشتری بیش از 10 میلیون. بانک یک تکنولوژی پیشگام در میان هند بخش خصوصی بانک ها و یکی از اولین به کامپیوتری در تمام شاخه های آن. به آدرس در حال تهدید از تقلب و ارائه امنیت بیشتر به صورت دیجیتال معاملات بانک فدرال به دنبال استقرار یک راه حل با نظارت بر زمان واقعی برای جلوگیری تشخیص و مسدود کردن تقلب. ACI سفارشی آن تقلب و حل مدیریت ریسک برای بانک فدرال در دو سطوح عمل: کارت و بازرگانان.

"هدف ما این بود برای تجهیز بانک فدرال با زمان واقعی واکنش و سازگاری با ظهور تقلب روند را قادر می سازد سریع تر تصمیم گیری" گفت: Kaushik Roy معاون رئیس جمهور و رهبر کشور – جنوب آسیا و ACI در سراسر جهان است. "ما خوشحال به همکاری با این بانک در جریان آن انتقال دیجیتال سفر ارائه یک راه حل است که شامل تقلب و پرداخت داده ها از طریق اختصاصی به عنوان به خوبی به عنوان شخص ثالث و مدل سازی"

با توجه به RBI داده ها از اکتبر تا دسامبر 2019, دبیت کارت, تقلب تنهایی رسیده 11,058 موارد مربوط به 94.5 تومان کرور روپیه یا USD $12.4 میلیون نفر است. بانک فدرال مورد نیاز یک ضد تقلب راه حل برای هر دو آن cardholders و تجار با ماموریت حیاتی ویژگی های است که بسیار آسان برای استقرار پاسخگو و کاهش اثرات مالی از تقلب.

پس از استقرار تا پرداخت های مدیریت ریسک برای نظارت بر زمان واقعی از معاملات کارت بانک شاهد کاهش قابل توجهی در معاملات جعلی از جمله vishing تقلب. علاوه بر هشدار به مشتریان از خطرات این راه حل نیز شامل خودکار هشدار است که باید کمک کرد که بانک تشخیص و کاهش بالقوه معاملات جعلی در بیش از 2700 کارت های اخیر بیش از یک دوره شش ماهه.

"فن آوری های دیجیتال در حال تغییر راه مردم دسترسی به خدمات بانکی و بانک فدرال هدف ما این است که به ارائه یک اصطکاک تجربه در هر touchpoint. در حالی که چالش های امنیتی برای بانک ها در حال تغییر هستند و اساسا ما می خواهیم مطمئن شوید که ما همیشه جلوتر از کلاهبرداران گفت:" Shalini Warrier, مدیر اجرایی, بانک فدرال است. "با توجه ACI تخصص و ثابت شده توانایی به مقیاس ما با نزدیک شدن آنها به بحث ما تقلب و مدیریت ریسک مورد نیاز است. پس این راه حل ما را قادر می سازد برای محافظت از مشتریان ما در برابر انواع مختلفی از تقلب نه تنها این کار به طور قابل توجهی بهبود رضایت و کاهش خطر ابتلا به, اما آن را نیز کمک می کند تا ما ماندن بگیرید پیش از دیجیتال منحنی."

در مورد ACI در سراسر جهان

ACI در سراسر جهان, جهانی پرداخت (آپ) شرکت قدرت پرداخت های الکترونیکی برای بیش از 6000 سازمان در سراسر جهان است. بیش از 1000 از بزرگترین موسسات مالی و واسطه ها و همچنین هزاران نفر از جهانی تجار تکیه بر ACI برای اجرای $14 تریلیون هر روز در پرداخت ها و اوراق بهادار. علاوه بر این شمار سازمانها الکترونیکی ما لایحه presentment و خدمات پرداخت. از طریق ما مجموعه جامع راه حل های نرم افزار تحویل مشتریان محل و یا از طریق ACI ابر خصوصی ما با ارائه زمان واقعی و فوری پرداخت قابلیت و فعال ترین صنعت کامل omni-کانال تجربه پرداخت. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ACI مراجعه کنید www.aciworldwide.com. شما همچنین می توانید ما را در توییتر @ACI_Worldwide.

© کپی رایت ACI Worldwide, Inc. 2020
ACI ACI در سراسر جهان ACI, لوگو, ACI, جهانی, پرداخت, تا, تا لوگو و همه ACI محصول/راه حل نام و علائم تجاری و یا علائم تجاری ثبت شده از ACI Worldwide, Inc., یا یکی از شعبه های آن در ایالات متحده آمریکا و کشورهای دیگر و یا هر دو. دیگر احزاب علائم تجاری اشاره شده دارایی صاحبان مربوطه می باشند.

محصول نقشه راه فقط برای مقاصد اطلاعاتی هستند و ممکن است گنجانیده شده به یک قرارداد یا توافق. توسعه انتشار و زمان آینده عرضه محصول باقی می ماند و در ACI صلاحدید خود از بین ببرد. ACI ارائه اطلاعات زیر را مطابق با ACI استاندارد محصول ارتباط سیاست. هر نتیجه ویژگی های عملکرد و پیشرفت و یا زمان آزادی از جمله ویژگی های قابلیت و پیشرفت هستند و تنها با صلاحدید ACI و ممکن است تغییر بدون اطلاع قبلی. همه محصول نقشه راه و یا دیگر اطلاعات مشابه نیست و نشان دهنده تعهد خود را به ارائه هر گونه مواد, کد, یا قابلیت و نباید با اتکا در تصمیم گیری خرید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن