فدرال اکسپرس استقبال آمریکا-مکزیک-کانادا توافق

فدرال اکسپرس شرکت (NYSE: FDX) به رسمیت می شناسد ورود به زور از ایالات متحده-مکزیک-کانادا توافق (USMCA/T-MEC/C

توسط NEWSCENTERALS در 14 تیر 1399

فدرال اکسپرس شرکت (NYSE: FDX) به رسمیت می شناسد ورود به زور از ایالات متحده-مکزیک-کانادا توافق (USMCA/T-MEC/CUSMA). این توافق به نفع هر سه اقتصاد و آنها را رقابتی تر در سراسر جهان است.

در فدرال اکسپرس, تجارت, کسب و کار ما است, و گسترش تجارت جهانی ضروری است به مشتریان ما کارگران و شرکت ما است. USMCA جایگزین بیست و شش ساله توافقنامه تجارت آزاد آمریکای شمالی (NAFTA) کمک به ساده کردن تجارت در سراسر بازار آمریکای شمالی است که از اهمیت حیاتی برای فدرال اکسپرس و مشتریان است.

"ما تحسین دولت های ایالات متحده و مکزیک و کانادا برای همکاری با یکدیگر برای تصویب و اجرای توافق نامه ای که ساده و تجارت برای بسیار یکپارچه آمریکای شمالی عرضه زنجیره ای" گفت: فدرال اکسپرس COO راج Subramaniam. "نوسازی و گسترش تجارت جهانی از طریق موافقت نامه های تجارت آزاد مانند USMCA شکسته شدن موانع تجاری و ایجاد فرصت های شغلی جدید و کمک به مشتریان خود رسیدن به بازارهای جدید است."

USMCA باعث آمریکای شمالی تجارت آسان تر و مسائل از جمله e-commerce و حفاظت از مالکیت معنوی. وقتی که می آید به روز-به-روز حمل و نقل برای فدرال اکسپرس مشتریان USMCA ارائه می دهد چندین مزیت:

  • این de minimisیا وظیفه و یا معافیت مالیاتی آستانه به توافق سه دولت را افزایش می دهد برای واردات به کشور کانادا و مکزیک به طور بالقوه کاهش کلی هزینه های حمل و نقل.
  • ساده ترخیص کالا محدودیت ارزش افزایش و کاهش مقدار از اسناد و مدارک لازم. به عنوان یک نتیجه از حجم رسمی ترخیص کالا از گمرک, کاهش, کاهش هزینه ها و افزایش بازده.
  • سریعتر ترخیص کالا از گمرک برای بیشتر حمل و نقل خواهد شد در نتیجه افزایش رضایت مشتری.

توافق شده است که در مکزیک به عنوان Tratado entre مکزیک, Estados Unidos y کانادا (T-MEC) و در کانادا به کانادا-ایالات متحده-مکزیک توافق (CUSMA).

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد توافق جدید قوانین جدید نیاز به گواهی مبدا کالاهای مورد نیاز از جمله گواهی مبدا سند گزینه زمانی که لازم است و مقدار جدید آستانه بازدید fedex.com/usmca.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اهمیت تجارت فدرال اکسپرس بازدید fedex.com/trade.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب