Fedway همکاران با BrandMuscle به ارائه SpotMenus™ دیجیتال منو پلت فرم به رستوران ها و باشگاه ها و میخانه ها و کافه در ایالت نیوجرسی

Fedway پیشرو شراب و ارواح توزیع کننده در نیوجرسی خود را گسترش داده و با همکاری BrandMuscle یک رهبر محلی بازاری

توسط NEWSCENTERALS در 24 خرداد 1399

Fedway پیشرو شراب و ارواح توزیع کننده در نیوجرسی خود را گسترش داده و با همکاری BrandMuscle یک رهبر محلی بازاریابی و این کشور بزرگترین تولید کننده منو به SpotMenus دیجیتال منوها پلت فرم در دسترس به تمام مشتریان خود را. به عنوان موسسات در ایالت نیوجرسی بازگشایی برای کسب و کار آنها را باید به دنبال دولت و مرکز کنترل بیماری دستورالعمل برای کاهش گسترش coronavirus از طریق استفاده از محصولات بهداشتی یکبار مصرف و touchless منوها. با گسترش همکاری خود با BrandMuscle, Fedway مشتریان در حال حاضر دسترسی به SpotMenus پلت فرم در ضمن یکبار مصرف و بهداشتی شراب و ارواح گزینه های منو.

Fedway مشتریان می توانید انتخاب کردن در به SpotMenus پلت فرم برای استقرار نسخه های دیجیتال از شراب و ارواح منوها که Fedway فراهم می کند و در انطباق با قوانین ایالتی. BrandMuscle نیز به طور مستقیم به ارائه SpotMenus پلت فرم برای موسسات به ها منوهای غذایی که مصرف کنندگان باید آسان و بهداشتی راه برای استفاده شخصی خود را در دستگاه های تلفن همراه را فورا مشاهده تمام منوها در این مکان است. موسسات که به عضویت SpotMenus برنامه را دریافت خواهد کرد خوش آمدید کیت با QR-code علامت برای استفاده در استقرار زمانی که اسکن شده با هر گوشی های هوشمند, دوربین فورا نمایش منوها بدون نیاز به ثبت نام و یا محبوبیت.

"ما را خوشحال و برای گسترش همکاری ما با BrandMuscle برای کمک به مشتریان ما را به کسب و کار با خیال راحت گفت:" کرک Wolthouse معاون رئیس جمهور از خدمات بازاریابی برای Fedway. "به عنوان میله, رستوران ها و باشگاه ها در جستجوی راه های ایمن و مسئولانه بازگشایی برای کسب و کار و نگاهی به گزینه های مختلف برای ارائه منوها به مراجعان خود ما مفتخر به ارائه بهترین در کلاس راه حل از معتبر و تاسیس شریک است."

این SpotMenus پلت فرم می دهد رستوران ها و کافه ها از تمام اندازه ها از جمله مستقل کسب و کار فرانچایز ملی و زنجیر مقرون به صرفه و آسان راه را به اهرم های دیجیتال سیستم منو. از امروز شروع هر گونه استقرار می توانید تماس خود را Fedway نماینده فروش به درخواست جدید یکبار مصرف شراب و ارواح منوها و انتخاب کردن در به SpotMenus برنامه.

"BrandMuscle و Fedway باید دیرینه همکاری برای ارائه جهان کلاس بازاریابی و حمایت از کافه ها و رستوران ها در نیوجرسی گفت:" مایکل Marchetti رئیس مشتری افسر در BrandMuscle. "در قضیه مواد غذایی و آشامیدنی صنعت عامل فوق العاده به چالش کشیدن محیط زیست است و ما خدا را شکر برای این فرصت را به کار با Fedway برای کمک به مشتریان خود را با آسان به استفاده از فن آوری راه حل محافظت می کند که هر دو کارکنان و مشتریان است."

برای کسب اطلاعات بیشتر:

  • توزیع کنندگان و یا تامین کنندگان می توانند درخواست اطلاعات در: https://www.spotmenus.com/contact-us
  • رستوران و کافه می توانید درخواست اطلاعات در: https://www.spotmenus.com/contact-us

در مورد BrandMuscle

BrandMuscle رهبر در یکپارچه محلی و کانال بازاریابی در خدمت بیش از 300 از مارک های برتر جهان با 700 حرفه ای در هفت دفتر در سطح جهان است. این BrandMuscle یکپارچه محلی بازاریابی پلت فرم را قادر می سازد برندها و محلی خود را شرکای بازاریابی برای ارائه بزرگترین بازاریابی تاثیر به هر مشتری فردی است. BrandMuscle ساده و ترازو دیجیتال و فیزیکی بازاریابی اعدام را قادر می سازد مارک های به دست آوردن و حفظ بهترین مشتریان و ایجاد وفاداری, افزایش طول عمر مشتری ارزش و به حداکثر رساندن ROI. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد BrandMuscle بازدید https://www.brandmuscle.com/ و یا تماس بگیرید (866) 464-4342.

در مورد Fedway

Fedway نیوجرسی جدید پیشرو شراب و ارواح توزیع کننده. نگهداری بیش از 7000 رستوران ها و باشگاه ها و میخانه ها و فروشگاه های خرده فروشی در نیوجرسی. Fedway بازار محصولات است که پوشش هر دسته از نوشیدنی الکل صنعت و نشان دهنده پیشرو در جهان قرار زیرند از wineries و واردکنندگان. Fedway تیم از مدیران عاملین فروش و نمایندگان خدمات مشتری در اینجا به اطمینان حاصل شود که شما برای اولین بار می آیند. برای اطلاعات بیشتر: https://www.fedway.com/. دنبال کنید با ما در توییتر @Fedway و در Facebook در https://www.facebook.com/Fedway.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن