احساس ریتم! احساس قافیه!

زمانی که باکره رسانه ها مهندس پل روچ انجام یک روال مشتری قرار ملاقات در Peterborough کمی او را می دانم که او د

توسط NEWSCENTERALS در 5 خرداد 1399

زمانی که باکره رسانه ها مهندس پل روچ انجام یک روال مشتری قرار ملاقات در Peterborough کمی او را می دانم که او در مورد به کمک رسمی جامائیکا bobsleigh تیم در مسیر بازگشت توسط خود را رفع و پهنای باند و دو تیم رفتن و حتی سریع تر.

نادانسته به پل کمبریج شهرستان – نه شناخته شده برای آن کوه برف دربسته در محیط و یا سوزان و سریع باب اجرا می شود – است که صفحه اصلی و آموزش پایه Shanwanyne Stephens – عضو جامائیکا ملی bobsleigh تیم.

متاسفانه در حالی که باغبانی Shanwayne به طور تصادفی قطع باکره رسانه های کابل – توقف خود را فوق سریع اتصال پهنای باند مناسب در آهنگ های خود را.

Shanwayne سالخورده 29 نقل مکان کرد به پیتربورو از جامائیکا وقتی که او 11 سال و خدمت در نیروی هوایی سلطنتی. با توجه به نظامی اتصالات و جامائیکا میراث او شروع به نمایندگی از این کشور bobsleigh تیم در سال 2017 در جایگاه نخست به عنوان سورتمه را به راننده.

در ناامیدی آینه در آمار سال 1993 فیلم Cool Runnings, Shanwayne متاسفانه از دست رفته مقدماتی برای PyeongChang 2018 بازی های المپیک زمستانی توسط فقط یک نقطه. اما او و هم تیمی اش در حال سخت آموزش به طوری که آنها می تواند به رقابت در بازی های زمستانی پکن 2022.

تاول پهنای باند برای barrelling باب اجرا می شود

Shanwayne با استفاده از خود رسانه های باند پهن به او کمک کند و او جامائیکا هم تیمی Nimroy Turgott انجام essential training. آنها با تکیه بر یک رعد و برق اتصال سریع به طوری که آنها می تواند جریان از نقطه نظر آهنگ فیلم جایی که آنها نشسته روی زمین و تجسم خود را barrelling پایین خم پیچ تند و همچنین ارسال ویدئوها و هوایی هواپیماهای بدون سرنشین فیلم از تمرینات خود را به مربی خود.

مهندس پل وارد روز بعد پس از باغبانی حادثه برای تعمیر آسیب دیده و کابل.

در حالی که صحبت کردن به Shanwayne و Nimroy - اجتماعی و رعایت فاصله پل مشترک خانواده خود را اتصال به جامائیکا و سپس حیرت زده کرد زمانی که مردان خود را نشان داد بعید ورزشی شغل. برای اثبات به پل آنها در واقع اعضای رسمی bobsleigh تیم هم تیمی حتی ملبس به رقابت خود کیت کامل با لای کرا و کلاه.

به عنوان یک نتیجه, پل می خواستم برای کمک به Shanwayne و Nimroy رفتن و حتی سریع تر به طوری که آنها می توانید رویاهای خود را به واقعیت و واجد شرایط برای پکن و او مرتب برای خود سرعت پهن باند به افزایش از 100Mbps به 350Mbps در هیچ هزینه اضافی. به این معنی پهنای باند خود را به عنوان سریع به عنوان سورتمه در باب اجرا – که در آن آنها می توانند با یک اتصال بدون درز – بنابراین همه چیز cool runnings.

Shawanye استفن گفت: "این پهنای باند افزایش درخشان است و کمک خواهد کرد زمانی که من در جریان ویدئوها و بهبود تجسم از حوله پایین باب اجرا نماید. یکی نیس باکره رسانه ها."

پل روچ افزود: "من نمی توانم باور کنم که من برای دیدار با زندگی واقعی Cool Runnings! آن را به ما داده اید Shanwayne و Nimroy پهنای باند با افزایش سوزان و سریع به سرعت آنها را به لبه با آموزش های خود را به طوری که آنها می تواند فتح باب اجرا و آن را به پکن.

"من واقعا افتخار می کنم به کمک به مشتریان خود همیشه در ارتباط ماندن – که مهم تر از همیشه."

پل هم تیمی اتان راه اندازی یک صندوق من صفحه به جمع آوری پول برای کمک به Shanwanye و Nimroy با آموزش خود را.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن