احساس ریتم با دیدنی فن-طراحی Lego® ایده های پیانو مجموعه

خیره کننده ایده از یک مشتاق لگو ساز و موسیقی علاقه مندان در حال حاضر شده است به زندگی به ارمغان آورد پس از دری

توسط NEWSCENTERALS در 5 مرداد 1399

خیره کننده ایده از یک مشتاق لگو ساز و موسیقی علاقه مندان در حال حاضر شده است به زندگی به ارمغان آورد پس از دریافت تقاضا از مردم - به عنوان LEGO گروه راه اندازی با نام تجاری جدید LEGO® ایده های پیانو™ تنظیم شده است. آخرین محصول این است که بخشی از لگو ایده های مجموعه که conceptualises و تولید خلاق شگفتی تصور و رای برای LEGO طرفداران خود را دارند.

طراحی شده با عناصر پیچیده از یک پیانو بزرگ واقعی این نام تجاری جدید مجموعه به طور کامل همهجانبه ساخت. با باهوش موتور و کلید کار هنگامی که مجموعه ای است ترکیب شده با لگو طراحی شده تا برنامه طرفداران می تواند تبدیل به موسیقی اساتيد یک آجر و یک توجه داشته باشید در یک زمان ساخت آن LEGO گروه اولین پیانو مجموعه با توانایی برای پخش موسیقی است.

با استعداد سازندگان می توانید سعی کنید دست خود را در ایجاد شاهکار خود را در LEGO® ایده های پیانو™ با استفاده از لگو طراحی شده تا برنامه که اجازه می دهد تا آنها را کنترل کامل از نت های موسیقی و کلید های پیانو. متناوبا, کسانی که به دنبال عقب بنشینید و استراحت می توانید انتخاب کنید را انتخاب کنید 'خودکار بازی و لذت بردن از dulcet تن یکی از ده های از پیش تنظیم آهنگ ها در دسترس است.

نام تجاری جدید مجموعه یک شاهکار از هنر و صنعت و نوآوری شامل همه گیری در زندگی واقعی پیانو را معتبر موسیقی تجربه در آجر لگو-فرم. این معتبر امکانات عبارتند از یک جابجایی 25-کلید صفحه کلید یک درب بالا است که می تواند لبه پنجره رساند تا معتبر چکش عمل و حرکت دمپر و پدال است که کمک به LEGO® ایده های پیانو™ به عنوان زیبا به عنوان آن عملکردی است.

یک بار ساخته شده 3,662-قطعه LEGO® ایده های پیانو™ ساخته شده است را به مرکز صحنه به عنوان نمایش های دیدنی و جذاب مدل برای هر اتاق, اندازه گیری بیش از 8.5" (22.5 سانتی متر) بالا 12" (30.5 سانتی متر) عرض و 13.5" (35.5 سانتی متر) عمق هنگامی که بسته است.

جدید grand piano مجموعه ای است که بخشی از لگو ایده های مجموعه ارائه می دهد که طرفداران این فرصت را به ارسال خود را آجر خلاقیت با شانس به مفهوم خود را به زندگی به ارمغان آورد با کمک لگو استاد طراحان و سهم سود. سایر اخیر لگو ایده های مجموعه با الهام از طرفداران لگو شامل لگو ایده های سرقت شده از کوترماهیان خلیج و لگو ایده های دوستان Central Perk.

تصور توسط معلم موسیقی و لگو هواخواه دانی چن این مجموعه طراحی شده به عنوان یک راه را برای او به ترکیب اشتیاق خود را برای موسیقی با شور و شوق خود را برای ساخت. برای اضافه کردن به هیجان و شخصی احساس از ساخت LEGO® ایده های پیانو™ حتی ویژگی های یک نت موسیقی تشکیل شده توسط خود دانی.

صحبت در مورد روند دانی چن گفت: "زمانی که من نیستم ساختمان با آجر لگو, من, آموزش تنظیم یا نوشتن موسیقی در پیانو. هنگامی که من برای اولین بار کشف لگو ایده های من می دانستم که من می خواستم برای ایجاد چیزی است که نه تنها همراه من دو تا احساسات بلکه نگاه بصری خیره کننده. این واقعا یک افتخار برای دیدن ایده من به زندگی به ارمغان آورد توسط افراد با استعداد در لگو و من امیدوارم که آن را به ارمغان می آورد شادی برای تمام طرفداران موسیقی دیگر که رای دادند برای این ایده در لگو ایده های پلت فرم."

فدریکو Begher VP بازاریابی جهانی در گروه LEGO افزود: "ما بسیاری از مفاهیم شگفت انگیز را مشاهده کنید از طریق ما لگو ایده های پلت فرم, اما زمانی که ما شاهد دانی پیانو طراحی آن واقعا ایستاده بود به عنوان چیزی فوق العاده با پتانسیل زیادی برای تبدیل شدن به واقعا منحصر به فرد لگو مجموعه.

همراه با تصاویر و ویدئو ارسال شده توسط دانی واقعا موجب برخی از ایده ها در این تیم است. ما بر این باور بودند که از جمله قدرت توابع به عنوان بخشی از مدل برای فعال کردن مجموعه ای را به بازی موسیقی واقعی در زندگی واقعی خواهد بالا بردن طراحی و حتی بیشتر. ما به سادگی نمی تواند در عبور از این فرصت برای ایجاد نهایی LEGO ایده های پیانو مدل برای موسیقی و لگو طرفداران به طور یکسان!"

جدید LEGO® ایده های پیانو™ مجموعه ای است که آخرین نمونه از چگونه LEGO گروه با هدف الهام بخش سازندگان در تمام سنین به بازسازی و هیجان زده با این روند از ایجاد.

LEGO® ایده های پیانو™ در دسترس خواهد بود به طور مستقیم از طریق LEGO.com و لگو فروشگاه از اوت 1

یادداشت به سردبیراناضافی جزئیات محصول

21323 – لگو ایده های پیانو

  • در سن 18+
  • 3,662 قطعات
  • محصول در دسترس مستقیم از LEGO.com و از لگو فروشگاه

برای کسب اطلاعات بیشتر, لطفا تماس با لگو دفتر مطبوعاتی: media@LEGO.com

در مورد لگو ایده های پلت فرم

LEGO® ارائه می دهد ایده های طرفداران این فرصت را به ارسال خود را آجر خلاقیت با شانس به مفهوم خود را به زندگی به ارمغان آورد با کمک لگو استاد طراحان و سهم سود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن