فیفا نگهبان در ادامه حرکت با سرعت کودک حراست و حفاظت از پنل

فیفا پیوست سیاست گذاران و جوانان سفیران به بحث در مورد FIFA نگهبان و #کمپین SafeHomeوبینار در مورد تاثیر COVID

توسط NEWSCENTERALS در 2 تیر 1399
  • فیفا پیوست سیاست گذاران و جوانان سفیران به بحث در مورد FIFA نگهبان و #کمپین SafeHome
  • وبینار در مورد تاثیر COVID-19 بحران در حفاظت از کودکان و حفاظت
  • اطلاعات بیشتر در #SafeHome کمپین را می توان یافت در اینجا

پس اخیر اندازی #SafeHome کمپین یک ابتکار مشترک توسط فیفا سازمان بهداشت جهانی (WHO) و کمیسیون اروپا برای حمایت از زنان و کودکان در معرض خطر خشونت خانگی, FIFA نمایندگان پیوست پیشرو سیاست گذاران و جوانان سفیران این هفته به بحث در مورد تاثیر COVID-19 همه گیر در حفاظت از کودکان و حفاظت.

صحبت کردن در یک وبینار برگزار شده توسط مجمع پارلمانی برای شورای اروپا (PACE), Joyce طبخ, FIFA رئیس مسئولیت اجتماعی و آموزش و پرورش مامور به اشتراک گذاشته شده در مراحل مختلف و در حال انجام کار فیفا است که به منظور بالا بردن آگاهی و تقویت کودک حفاظت و حراست از اقدامات در فوتبال از طریق فیفا نگهبان برنامه. او همچنین برجسته زمان #SafeHome مبارزات انتخاباتی که در ماه مه شد.

صحبت در این وبینار کوک گفت: "حفاظت و حراست از بازیکنان جوان در فوتبال یک موضوع است که فیفا طول می کشد بسیار جدی است. پس از راه اندازی فیفا نگهبان در سال گذشته فیفا در ادامه به معرفی طیف وسیعی از اقدامات برای تقویت کودک حفاظت استاندارد در فوتبال از جمله توسعه FIFA نگهبان آموزش و پرورش برنامه و ظرفیت سازی فرصت ها برای MAs ایجاد اختصاصی فیفا حراست واحد و به تازگی راه اندازی #SafeHome کمپین بسیج قدرت فوتبال برای کمک به پایان خشونت خانگی که در اثر میلیون ها نفر از زنان و کودکان در هر سال.

"فوتبال را فراهم می کند بسیاری از درس های مهم رسانه ها و فرصت ها برای افراد جوان و حیاتی است که کودکان می توانند در یک محیط امن و حمایتی از آسیب. این COVID-19 همه گیر مطرح است پرسش های بسیاری در اطراف حفاظت و تندرستی کودکان به خصوص در مکان های که در آن آنها باید احساس ترین امن و مطمئن است.

"از طریق #SafeHome کمپین ما امیدواریم که برای استفاده از فوتبال به عنوان یک پلت فرم برای پیشبرد بحث و بالا بردن آگاهی در اطراف این موضوع مهم و همچنین ارائه توصیه های عملی و حمایت از کسانی که در معرض خطر است."

در طول جلسه فیفا نیز اذعان کرد توسط حراست و حفاظت از کودکان کارشناسان سیاست در پانل برای فیفا سرپرستان برنامه و مراحل گرفته توسط این سازمان برای کمک به تقویت کودک حفظ استانداردهای فوتبال در سراسر جهان است.

پنل کامل است که در حال حاضر در دسترس برای مدت زمان محدود در سرعت Facebook صفحه. برای تماشای کامل پنل لطفا اینجا را کلیک کنید



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن