پنجم ابوظبی مدیر عامل میزگرد برگزار عملا آوردن صنعت با هم در اطراف هدف مشترک برای حصول اطمینان از پایدار جهانی منابع انرژی

انرژی جهانی غول نمایندگی پیشرو در جهان از نفت و گاز و پتروشیمی شرکت های ایالات اطراف هدف مشترک برای حصول اطمین

توسط NEWSCENTERALS در 28 خرداد 1399

انرژی جهانی غول نمایندگی پیشرو در جهان از نفت و گاز و پتروشیمی شرکت های ایالات اطراف هدف مشترک برای حصول اطمینان از پایدار جهانی منابع انرژی به عنوان اقتصاد شروع به بازگشایی و جهان تنظیم به بعد عادی در طول یک ویژه مجازی نسخه از ابوظبی مدیر عامل میزگرد برگزار شده در ژوئن 16.

این مدیران اجرائی مشترک درس های آموخته شده و بهترین شیوه ها در حصول اطمینان از ایمنی کارکنان حراست از تداوم کسب و کار و ایجاد انعطاف پذیری به عنوان آنها در ادامه در پاسخ به COVID-19. آنها همچنین رد و بدل انداز در بازار نفت پویایی و چشم انداز خود را برای کوتاه مدت و میان مدت. علاوه بر این مدیران ارشد توضیح داد که چگونه آنها pivoting استراتژی های خود را به ارائه بیشتر انرژی کمتر تولید گازهای گلخانه ای.

منحصر به فرد دعوت تنها رویداد مشخص شده نسخه پنجم از ابوظبی مدیر عامل میزگرد و به میزبانی جناب آقای دکتر سلطان احمد جابر امارات متحده عربی وزیر امور خارجه و مدیر عامل شرکت ملی ابوظبی شرکت نفت (ADNOC). ADNOC تشکیل این نسخه ویژه برای ارائه یک فروم برای انرژی رهبران پرداختن به مسائل فوری و فرصت ها رو به این صنعت است.
بالا بودن سطح حضور و غیاب تاکید ابوظبی را تشکیل قدرت و موقعیت در مرکز گفتگو شکل دادن به آینده صنعت نفت و گاز.

H. E. Dr. آل جابر گفت: "این مجازی نسخه از ابوظبی مدیر عامل میزگرد ارائه یک فرصت مهم را برای رهبران جهان نفت و گاز و صنایع پتروشیمی و به اشتراک گذاری بهترین شیوه در اطراف مسائل مهم ما به عنوان حرکت پست-COVID-19 دوره در یک سرعت در حال تکامل چشم انداز انرژی.

"همانطور که ما در پاسخ به چالش های COVID-19 هر یک از ما تا به حال به راهنمای مربوطه ما سازمان ها از طریق بار دشوار است. میزگرد ارائه یک پلت فرم بسیار عالی برای به اشتراک گذاشتن درس های ارزشمند در مورد چگونه برای اطمینان از ایمنی مردم ما انعطاف پذیری کسب و کار ما و رشد بلند مدت صنعت ما. من اعتقاد دارم که گفت و گو باز مانند این می تواند کوتاه شدن سفر به اقتصادی پایدار بازیابی.

"بینش بزرگ را نیز به اشتراک گذاشته شد در استراتژی برای تولید انرژی بیشتر با کمتر تولید گازهای گلخانه ای و میزگرد یک بار دیگر برجسته ارزش تشکیل بالا مدیران صنعت در مورد مسائل مهم رو به ما میباشد. من مشتاقانه منتظر به پیشبرد گفتگو در مورد چگونه ما صنعت می تواند باقی می ماند رقابتی در نسخه بعدی در ماه نوامبر است."

اظهار نظر در چشم انداز بازار پاتریک Pouyanné رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت توتال گفت: "من می گویند در اروپا امروز ما بیشتر خوش بینانه است زیرا ما در حال خارج شدن از مستند و صادقانه در صنعت ما مصرف انرژی است تا کاملا به سرعت سریعتر به حالت عادی کمتر از حد انتظار است. ما می توانید ببینید که در برق در تامین برق ما پایین 20 درصد است. ما در حال حاضر تقریبا به حالت عادی سطح بازار است. در ما سوخت, کسب و کار ما هنوز در حد استاندارد است اما تقاضا در حال آمدن است بسیار به سرعت."

برنارد Looney مدیر عامل شرکت BP گفت: "من فکر می کنم این پاسخ احتمالا است کمی سریعتر از ما انتظار می رود. من فکر می کنم که یک چیز خوب است. مثل همیشه ما نمی دانیم که آنچه که در آینده نگه می دارد و ما واقعا نمی دانم. و در حالی که من خوشبین هستم در مورد آن من تنها خوش بینانه است زیرا ما بسیار با تمرکز بر روی چیزهایی که ما کنترل گرفتن کسب و کار ما در شکل و این چیزی است که پاتریک (رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت از کل) اشاره است به با نظم و انضباط. خیلی خوش بینانه, اما ما نمی دانیم و به همین دلیل ما در حال تمرکز بر روی آنچه که ما کنترل است."

دای Houliang رئیس شرکت نفت ملی چین (آمو) گفت: "من مطمئن هستم در مورد بهبود اقتصاد جهانی و چشم انداز صنعت نفت و گاز. به منظور ترویج صدا و بازیابی سریع از صنعت ما نیاز به به طور فعال و پاسخ به خطرات و چالش ها و گوشت گاو تا همکاری های بین المللی."
میزگرد بود تعدیل پیشرو انرژی اقتصاددان و پولیتزر-نویسنده برنده جایزه Dr. Daniel Yergin, معاون رئیس IHS Markit.

در علاوه بر این به H. E. Dr. Al Jaber این میزگرد با حضور امین ناصر, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت سعودی آرامکو; Patrick Pouyanné رئیس و مدیر کل; Bernard, Looney, مدیر عامل شرکت BP; Claudio Descalzi مدیر عامل شرکت انی; Mukesh Ambani رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل, Reliance Industries Limited; تاکایوکی اوئدا, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت INPEX; دای Houliang رئیس آمو; Nassef Sawiris مدیر عامل شرکت OCI NV; Philippe Boisseau, مدیر عامل CEPSA; ویکی Hollub, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت Occidental Petroleum; آلفرد استرن مدیر عامل شرکت Borealis; Vagit Alekperov, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت لوک اویل; Liu Yijiang رئیس ZheunHua نفت; Yongsoo, متعجب, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت GS انرژی; راینر Seele رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت OMV و ماریو مهران رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت Wintershall DEA.

در مورد ADNOC

ADNOC یکی از جهان پیشرو متنوع انرژی و پتروشیمی شدند. با 14 متخصص تابعه و سرمایه گذاری مشترک شرکت های ADNOC اولیه کاتالیست برای امارات متحده عربی رشد و تنوع.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب