فیلمبرداری مجموعه ای برای شروع در آسمان اصلی سرگرمی را نشان می دهد وجود دارد چیزی در مورد فیلم و بافتا برنده لیگ از خود

فیلمبرداری در آسمان smash hit, سرگرمی, سری وجود دارد چیزی در مورد فیلم و بافتا برنده جایزه لیگ از خود به خود ا

توسط NEWSCENTERALS در 15 تیر 1399

فیلمبرداری در آسمان smash hit, سرگرمی, سری وجود دارد چیزی در مورد فیلم و بافتا برنده جایزه لیگ از خود به خود است که مجموعه ای برای شروع این ماه با هر دو نشان می دهد که فرود بر روی صفحه نمایش بعد از این سال.

وجود دارد چیزی در مورد فیلم های تولید شده توسط CPL تولیدات یک فلش قرمز رنگ Studios شرکت و حرکت محتوای گروه شروع فیلمبرداری آن سری سوم با Alan Carr به عنوان میزبان بار دیگر با جنیفر ساندرز و مایکل شین بازگشت و به عنوان کاپیتان تیم. آنها خواهید بود پیوست تام آلن و همچنین به عنوان ستاره از صفحه نمایش بزرگ و مهمانان از دنیای سرگرمی برای جشن فیلم چیزهای بی اهمیت فیلم بینش و بدنام enactments دوباره.

مهمانان صف برای قرار دادن فیلم خود را دانش به آزمون شامل بافتا نامزد دریافت جایزه, بازیگران, Stephen Graham and Gemma Arterton, ملی, گنج, Joanna Lumley, بازیگر/نویسنده نیک فراست و کمدین فیل وانگ.

Alan Carr گفت: "نه تنها من واقعا هیجان زده می شود قادر به ترک خانه بلکه من وز وز به شروع سری 3 از وجود چیزی در مورد سکس پسر من از دست رفته mucking در اطراف با تام آلن, Jennifer Saunders و مایکل شین و اگر چه رفتن به سینما به نظر می رسد مانند یک حافظه دور ما خواهد بود و انجام بهترین های ما به از نو خلق کردن برخی از فیلم سحر و جادو که ما تمام شده است از دست رفته در این تابستان. آن را در آورد!"

فن های مورد علاقه پایان بازی که در آن افراد مشهور پانل ها به چالش کشیده به ایجاد دوباره یاد صحنه هایی از صفحه نمایش بزرگ را با یک خوش آمدید بازگشت. قسمت شش سریال را نیز نشان می دهد که تا کنون ویژه کریسمس و هوا در طول سال 2020 دوره جشن.

آینده 15 سری از لیگ از خود را خواهد بود که برای اولین بار در جدید سه سری فرمت معامله بین آسمان و تولید شرکت CPL محصولات. نمایش کرده است یکی در آسمان سرگرمی نمونه کارها بیش از دهه گذشته و یکی از محبوب ترین نشان می دهد در آسمان یکی است. آسمان خوشحال هستیم که به تایید کمیسیون و نگاه به جلو به دیدن این نمایش هوایی حداقل برای یکی دیگر از سه سری.

جیمی ردنپ و Freddie Flintoff گفت: "ما نمی توانیم به شما بگویم که چقدر خوب آن را احساس می کند به بازگشت به استودیو. ما عاشق این نشان می دهد و CPL و آسمان انجام داده اند همه چیز ممکن است به ایجاد این اتفاق می افتد. وجود دارد می تواند چالش های ما نمی توانیم صبر کنید تا گیر به و ما مطمئن هستیم که ما را نگه داشته بر روی انگشتان ما."

Romesh Ranganathan گفت: "با وجود شرایط چالش برانگیز ما می رویم به انجام این کار ما بیشترین تلاش خود را برای لیگ خود را به عنوان خوب به عنوان آن را همیشه است و می توانم بگویم که با اعتماد به نفس چون دیگر مردم باید به مرتب کردن بر اساس تمام است که بیرون و این نیاز به هیچ کار اضافی از من".

هر دو را نشان می دهد فیلم بدون مخاطبان زنده برای اولین بار, اما هنوز هم شامل فن های مورد علاقه پایان بازی VTs که شروع به فیلمبرداری و چالش ها در سراسر مجموعه.

باربارا لیراه اندازی ویرایشگر در آسمان می گوید: "همه ما نیاز به برخی از شادی را در زندگی ما بنابراین ما هیجان زده برای شروع تولید در دو تا از مشتریان ما بیشتر دوست را نشان می دهد: لیگ خود را و چیزی در مورد فیلم. ما بسیار سخت کار کرده اند برای اطمینان از ایمنی اقدامات در محل برای حفاظت از مهمانان ما و مردم ساخت سری. این به طور خاص طراحی شده برای تولید نیاز دارد و ما با اعتماد به نفس ما خواهد شد ارائه دو ستاره ای را نشان می دهد برای بینندگان ما برای لذت بردن است."

ایمنی و رفاه بازیگران, تولید, تیم و تمام کسانی که با هر دو سری اولویت بالا است در حالی که تولید شرکت CPL و آسمان در حال کار برای حفظ این نشان می دهد که نزدیک به اصلی فرمت های که ممکن است در دولت فعلی دستورالعمل.

موری بلند, مدیر خلاق در CPL می گوید: "این فوق العاده است برای بازگشت به استودیو با ما تالار سرگرمی را نشان می دهد. وجود دارد بدیهی است که با چالش های بزرگ برای فیلمبرداری در یک راه امن در طول زمان بیماری همه گیر. این تیم در هر دو لیگ از خود را دارند و چیزی در مورد فیلم شده اند بسیار مبتکر در آینده با راه حل های که نگه داشتن همه امن در حالی که مطمئن شوید که هر دو نشان می دهد که عمل بسته بندی شده و خنده دار به عنوان همیشه."

ماه گذشته آسمان دوباره برخی از اسکریپت تولیدات سراسر اروپا با آسمان اصلی Ich Und Die Anderen بازگشت به تولید در وین و Sky Studios و Sagafilm شرکت-تولید خواهری آغاز تیراندازی در ایسلند. به اطرافيان و بینش از این تولیدات کمک کرده اند اطلاع آسمان را برنامه ای برای بازگشت به اسکریپت تولید در انگلستان بعد از این تابستان.

وجود دارد چیزی در مورد فیلم و لیگ از خود را در حال راه اندازی توسط Zai بنت مدیر محتوا برای آسمان انگلستان و ایرلند و فیل Edgar-Jones, مدیر, آسمان هنر و سرگرمی است. ویرایشگر راه اندازی در سراسر هر دو برنامه برای آسمان باربارا لی. اجرایی تولید کنندگان برای CPL Productions David Taylor موری بلند و دانیل لوکس و تهیه کننده اجرایی برای حرکت محتوا است که مارتین Oxley.

در مورد آسمان

با 24 میلیون مشتری در سراسر هفت کشور, آسمان, است, پیشرو در اروپا رسانه و سرگرمی شرکت مفتخر است به عنوان بخشی از Comcast در ، ما 32,000 کارکنان کمک اتصال مشتریان به بهترین سرگرمی های ورزشی, اخبار هنر و به خود ما محلی محتوای اصلی.

پس از موفقیت آسمان اصل مانند چرنوبیل ما طرح را به دو برابر سرمایه گذاری ما در محتوای اصلی توسط 2024. ما همچنین در حال توسعه یک تلویزیون جدید و فیلم استودیو, Sky Studios, Elstree که انتظار میرود منجر به ایجاد بیش از 2000 شغل جدید و تولید اضافی £3 میلیارد دلار از تولید و سرمایه گذاری در انگلستان خلاق بخش در پنج سال اول به تنهایی.

فن آوری ما اجازه می دهد تا مشتریان به تماشای آنچه که آنها می خواهند زمانی که آنها می خواهند و چگونه می خواهند و ما به عنوان اتصال میلیون ها نفر از خانواده ها به محتوای آنها عشق اعتقاد ما آن است که مسئولیت ما را به انجام آن را با خیال راحت. به همین دلیل ما در ارائه خدمات مانند آسمان پهن دوستان و آسمان بچه ها برنامه. و ما جریان آنلاین سرویس در حال حاضر تلویزیون بینندگان به ارمغان می آورد تمام لذت بردن از آسمان با انعطاف پذیری قرارداد-سرویس رایگان.

ما همچنین بر این باورند که شرکت ما در مقیاس یک مسئولیت است که می رود فراتر از کسب و کار ما و به جامعه. ما متعهد به اروپا برای اولین بار خالص صفر کربن سرگرمی شرکت تا سال 2030 دو دهه قبل از ما و ما را به کارفرما به رسمیت شناخته شده توسط بار و Stonewall برای تعهد ما به تنوع. ما یک افتخار کارفرما به رسمیت شناخته شده توسط بار و Stonewall برای رویکرد ما به فراگیر.

در مورد در حال حاضر تلویزیون

در حال حاضر تلویزیون های پیشرو در انگلستان جریان خدمات دادن به شما بهترین تلویزیون, جعبه, مجموعه, فیلم, های ورزشی و سرگرمی کودکان و نوجوانان در هر زمان و هر کجا که شما آن را می خواهم. را انتخاب کنید از طیف وسیعی از محتوای عبور می کند از جمله سرگرمی, آسمان, سینما, آسمان, ورزشی, کودکان و نوجوانان و تلویزیون واقعیت با hayu.

شما می توانید جریان محتوا به سازمان دیده بان از طریق در حال حاضر تلویزیون برنامه در دسترس در بیش از 60 دستگاه ها از جمله در حال حاضر تلویزیون های هوشمند چوب و جعبه هوشمند و حتی دانلود مورد علاقه خود را نشان می دهد و فیلم بر روی بروید.

در حال حاضر تلویزیون از بهترین و اصلی کمدی, اسکار, بافتا و جایزه امی برنده درام, آسمان, اصل و فیلم. در حال حاضر تلویزیون مشتریان می توانید لذت بردن از بیش از 30 فیلم های جدید هر ماه و آسمان اقیانوس اطلس را نشان می دهد و بدون قرارداد.

طرفداران ورزش می توانید لذت بردن از تمام عمل در تمام 11, آسمان کانال های ورزشی را از طریق روز در هفته و یا ماه می گذرد.

در حال حاضر تلویزیون نیز ارائه می دهد ارزش بزرگ قابل اعتماد پهنای باند به عنوان یک مستقل قرارداد-سرویس رایگان با در حال حاضر پهنای باند.

برای اطلاعات بیشتر nowtv.com

برای آخرین پیشنهادات ویژه بازدید nowtv.com/offers

ما را دنبال کنید در facebook.com/NOWTV

اتمام آخرین فیلم ها و تصاویر در Instagram.com/NOWTV

عضویت گفتگو در توییتر @NOWTV

در مورد CPL محصولات:

CPL تولیدات یک فلش قرمز رنگ Studios شرکت یکی از موفق ترین و مستقل رادیو و تلویزیون تولید شرکت ها در انگلستان. قابل توجه فهرستی از آمار نشان می دهد که شامل آسمان یکی دو بافتا برنده سری A League of Their Own با ما نسخه بازی! برای فردا و اسپین آف لیگ از خود: اروپا سفر جاده و آمریکا سفر جاده وجود دارد چیزی در مورد فیلم برای, آسمان صاف; با آسمان یکی کمدی تمایلی صاحبخانه نوشته شده توسط بازیگران و Romesh Ranganathan; چند جایزه برنده افراد برای 4 ساله ها, رستوران که اشتباه می کند و در نگاه اول همه کانال 4; نوشته سری مختصر برخورد برای ITV; و هری هیل / ابتلای تلویزیون های بیگانه سرگرم کننده کپسول برای ITV, هری هیل Clubnite و دلایل شاد با مت لوکاس برای کانال 4 و کمدی جدید طرح نشان می دهد Ellie & Natasia صورت سه. این شرکت همچنین دارای یک سرمایه گذاری مشترک با Romesh Ranganathan به نام Ranga زنبور عسل محصولات تولید Romesh ارائه و غارت و Romesh در مقابل برای آسمان یکی است.

در مورد حرکت محتوای گروه:

حرکت محتوای گروه سرمایه گذاری در محتوای حق بیمه به ایجاد ارزش و فرصت برای همکاران و تبلیغ, ترکیب, سرگرمی, رسانه و تبلیغات است. حرکت با استفاده از تخصص خود نوآوری و زیرساخت های جهانی به, صندوق, توسعه, تولید و پخش هر دو متعلق به شخص ثالث مجوز محتوا. همکاری با جهان پیشرو تولید کنندگان و توزیع کنندگان برای ارائه محتوای حق بیمه به شبکه ها و سیستم عامل خود را حمایت سرمقاله خلاق و تجاری مورد نیاز است. که مقر آن در لندن و لس آنجلس حرکت در حال حاضر به اجرا در بیش از 30 کشورهای در سراسر جهان است و طیف گسترده ای از برنده جایزه برنامه نویسی توزیع شده در سطح جهان است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن