Fimea معرفی VirastoVahva سیستم به ساده کردن و بهینه سازی مدیریت پرونده

Fimea فنلاندی داروهای آژانس این بهار با موفقیت مستقر یک مورد جدید و سیستم مدیریت سند فراهم می کند که بهره وری

توسط NEWSCENTERALS در 28 خرداد 1399

Fimea فنلاندی داروهای آژانس این بهار با موفقیت مستقر یک مورد جدید و سیستم مدیریت سند فراهم می کند که بهره وری بیشتر یک رابط کاربر پسند و یک میزبان از مزایای دیگر. Fimea است استفاده از VirastoVahva مدرن و کاربر محور مورد سند و بایگانی و مدیریت سیستم از Valtori دولت مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات. VirastoVahva است بر اساس اطلاعات امن و گواهی TietoEVRY عمومی 360 درجه محصول. سیستم پشتیبانی از بهترین شیوه های مدیریت اسناد مانند محل کار مستقل افزایش شفافیت در مورد دست زدن و همچنین به عنوان مدیریت اطلاعات و بهره وری عملیاتی با تشکر هدفمند و آسان برای پیدا کردن اطلاعات.

در فنلاند, سازمان های دولتی مانند Fimea می توانید با استفاده از VirastoVahva به عنوان یک ابر مبتنی بر خدمات SaaS یا آن را به سرور خود محیط زیست است. VirastoVahva توسعه یافته است بدون درز با همکاری Vahva سیستم که فنلاند وزارتخانه استفاده کنید که پشتیبانی از بهبود جریان اطلاعات است.

"نسبت به مورد قبلی سیستم مدیریت Vahva بیشتر کاربر پسند و دارای ویژگی های متعددی است که کار از کارشناسان آسان تر است. با تشکر از ویژگی های جدید ما همچنین می توانید مسئولیت رسیدگی به کارهایی که قبلا امکان پذیر نیست می گوید:" ساری Kujalaمدیر در Fimea.

"VirastoVahva یک کلید محصول از Valtori مورد پلت فرم مدیریت خدمات را قادر می سازد مشتریان به منظور توسعه عملیات خود را به سمت محل مستقل و در زمان واقعی کار می کنند. دیجیتال اطلاعات مدیریت در مراحل مختلف از آن در چرخه کمک می کند تا مشتریان برای ساده کردن عملیات خود را. امروز مهم است که اطلاعاتی که به کار گرفته شده است سازگار است و کاربر گرا و آسان برای پیدا کردن" می گوید: Jari Virtanen, مدیر, خدمات, در Valtori.

"Fimea اطلاعات مدیریت بهبود یافته است به طور قابل توجهی به آنها معرفی نسل جدید سیستم مدیریت پرونده است که پشتیبانی بهتر Fimea کارشناسان در کار خود را. مدولار مقیاس پذیر و آسان برای استفاده و راه حل همچنین کمک به تصمیم گیری زمانی که اطلاعات لازم است که به آسانی در دسترس می گوید:" Kimmo Hannusمدیر فروش در TietoEVRY.

TietoEVRY ایجاد مزیت دیجیتال برای کسب و کار و جامعه است. ما پیشرو دیجیتال خدمات و نرم افزار شرکت با حضور محلی و جهانی ، ما نوردیک ارزش ها و میراث هدایت و موفقیت ما است.

مستقر در فنلاند TietoEVRY حدود 24 000 کارشناسان در سطح جهان است. این شرکت در خدمت هزاران نفر از سرمایه گذاری و بخش عمومی مشتریان در بیش از 90 کشور جهان است. TietoEVRY سالانه گردش مالی در حدود یورو 3 میلیارد و سهام آن هستند ذکر شده در نزدک در هلسینکی و استکهلم و همچنین در اسلو Børs. www.tietoevry.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن