Finastra و مایکروسافت اعلام چندین ساله استراتژیک جهانی توافق به سرعت بخشیدن به تحول خدمات مالی

Finastra و شرکت مایکروسافت روز دوشنبه اعلام کرد یک استراتژیک چندین ساله ابر توافق برای کمک به سرعت بخشیدن به ا

توسط NEWSCENTERALS در 31 تیر 1399

Finastra و شرکت مایکروسافت روز دوشنبه اعلام کرد یک استراتژیک چندین ساله ابر توافق برای کمک به سرعت بخشیدن به انتقال دیجیتال از خدمات مالی.

"این است که واقعا هیجان انگیز گام تغییر در رابطه بین دو شرکت گفت:" سیمون پاریس, مدیر عامل شرکت Finastra. "ما اعتقاد داریم که آینده از سرمایه گذاری باز است. همراه با Microsoft ما می توانیم مردم کسب و کار و جوامع با راه حل ها و خدمات مناسب است که در اطراف نیازهای خود و زندگی آنلاک قدرت و پتانسیل سرمایه گذاری برای همه. به عنوان همه گیر آورده آینده رو به جلو با توجه به دیجیتالی کردن چشم انداز ما برای تبدیل جهان از خدمات مالی راستا از نزدیک با مایکروسافت جاه و من باور دارم که ما با هم می تواند کمک به سرعت بخشیدن به این دیجیتال تغییر است."

این حرکت نشانه یک تعهد و ایجاد در 3,000 بانک ها و موسسات مالی در حال حاضر پشتیبانی شده توسط هر دو شرکت در سراسر پرداخت وام خزانه و بانکداری خرده فروشی بر لاجورد. توافق با زوج بی نظیر اختلال در صنعت خواهد reimagine راه بانک ها و اتحادیه های اعتباری با استفاده از تکنولوژی و چگونه همه ما فکر می کنم در مورد پایدار, باز کردن امور مالی. با استفاده از مایکروسافت سیستم عامل در حال حاضر فعال Finastra برای سرعت بخشیدن به آن محصول نقشه راه برای آوردن حتی بیشتر از آن ماموریت بحرانی راه حل های به ابر برای آن 8,500 مشتریان در کنار پیشرفت در داده های AI و باز بانکداری است.

"Finastra باز توسعه دهنده پلت فرم ساخته شده بر روی Microsoft Azure است که منجر به راه در تسریع همکاری و نوآوری در خدمات مالی است. با کمک به با قابلیت های مانند e-امضا و e-دفتر اسناد رسمی Finastra قادر است به سرعت گسترش آن راه حل برای مشتریان بیشتر" گفت: Scott Guthrie, معاون اجرایی رئیس جمهور, ابر + AI مایکروسافت. "ما هیجان زده به کار با Finastra برای تبدیل آینده از خدمات مالی با شتاب حرکت خود را به ابر. ما با هم خواهد سوخت دیجیتال تحول خدمات مالی و ارائه در بازده عملیاتی و کاهش خطر ابتلا به ما کمک خواهد کرد که افزایش بهره وری و فعال کردن عمیق تر مشتری تعامل."

همراه با شریک استراتژیک رابطه Finastra را FusionFabric.ابر نوآوری باز پلت فرم ادامه خواهد داد برای تشویق شرکت ها و نوآوری های نسل بعدی خدمات مالی برنامه های کاربردی. طراحی شده توسط مایکروسافت Azure آن توسعه دهندگان اجازه می دهد دسترسی بی سابقه ای به ساخت در بالای Finastra هسته سیستم برای سریع تر جوجه کشی از ارزش بالا برنامه های کاربردی در مقیاس بزرگ.

Microsoft Azure, قدرت پلت فرم و Office 365 نیز کمک Finastra برای تبدیل آن به کسب و کار خود و بهینه سازی عملیات. با تمرکز بر ایجاد یک محیط کار آینده این فن آوری و حمایت از کار هوشمند ارائه بیشتر همکاری و رانندگی "دیجیتال-اولین" طرز فکر در میان کارکنان. مایکروسافت محل کار تجزیه و تحلیل قابلیت های — با بینش عمیق تر به دست آمده از داده ها نیز قادر می سازد سریع تر قطعی تصمیم گیری است.

در مورد Finastra

Finastra در حال ساخت یک پلت فرم باز است که تسریع همکاری و نوآوری در خدمات مالی ایجاد تجارب بهتر برای مردم کسب و کار و جوامع است. پشتیبانی گسترده ترین و عمیق ترین نمونه کارها خدمات مالی نرم افزار Finastra ارائه این مهم و حیاتی فناوری به موسسات مالی از تمام اندازه ها در سراسر جهان از جمله 90 از جهان بالا 100 بانک. باز ما رویکرد معماری به ارمغان می آورد با هم تعدادی از همکاران و نوآوران. ما با هم در حال پیشرو در راه است که در آن برنامه های کاربردی نوشته شده مستقر و مصرف در خدمات مالی به تکامل با تغییر نیازهای مشتریان است. اطلاعات بیشتر در finastra.com.

در مورد مایکروسافت

مایکروسافت (Nasdaq "MSFT" @مایکروسافت) را قادر می سازد انتقال دیجیتال برای عصر هوشمند ابر و هوشمند لبه. ماموریت آن این است برای توانمند سازی هر فرد و هر سازمان بر روی این سیاره برای دستیابی به بیشتر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب