آتش ما در کشتی نیروی دریایی هند برای دومین روز

USS Bonhomme ریچارد یک amphibious assault ship لنگر انداخت در سن دیگو را فرا گرفته شده است در شعله های آتش برا

توسط NEWSCENTERALS در 24 تیر 1399

USS Bonhomme ریچارد یک amphibious assault ship لنگر انداخت در سن دیگو را فرا گرفته شده است در شعله های آتش برای دو روز به عنوان مقامات تقلا برای مهار آتش است. حداقل 59 نفر مجروح شده اند و در فروغ.

پاسخ اول شد و مبارزه با آتش سوزی در هیئت مدیره USS Bonhomme ریچارد یک amphibious assault ship لنگر در سن دیگو کشتی سازی, برای دومین روز دوشنبه. حداقل یک انفجار بزرگ ثبت شد در کشتی آغاز شد که لیست آن به سمت راست طرف.

پنجاه و نه نفر از جمله 36 ملوانان و 23 غیرنظامیان شده اند برای درمان گرمازدگی, دود استنشاق و دیگر آسیب های مرتبط با آتش است. یک نیروی رسمی گفت که کشتی را آتش سرکوب سیستم غیر قابل جراحی هنگامی که شعله گرفت.

صدها نفر از ملوانان مشغول به کار بودند به نگه داشتن شعله های آتش به دور از 3.7 میلیون لیتر نفت در هیئت مدیره کشتی. گارد ساحلی آمریکا استخدام نفت پاک کردن خدمه در صورت نشت. قایق ترافیک در عرض یک مایل دریایی و پروازهای بیش از این کشتی نیز متوقف شده است.

Firefighter boats spray water on a burning USS Bonhomme (picture-alliance/U.S. Navy/C. Ross)

لوازم ایمنی فردی آتشنشان یا قایق ها کار کرده اند به مدت دو روز به شعله های تحت کنترل

دریادار فیلیپ Sobeck گفت: آتش حرارت رسیده به 1000 درجه باعث دکل کشتی به سقوط و تهدید کنترل مرکزی جزیره که در آن کاپیتان عمل رگ. "در 24 ساعت گذشته 400 نفر از ملوانان شده است در هیئت مدیره است که کشتی را به مطمئن شوید که شما می دانید ما را هر تلاش برای نجات کشتی" او گفت:. Sobeck همچنین گفت که بیش از حد به زودی خود را به صرفه جویی در کشتی.

این یکی از ظریف در بدترین آتش سوزی کشتی سازی در حافظه اخیر است. آتش است گفت: به سرچشمه گرفته و در پایین محموله منطقه که در آن جعبه های مقوایی ژنده پوش و کشتی های دیگر تامین می شد ذخیره می شود.

دود از آتش پیچید در سراسر شهرستان. سن دیگو کنترل آلودگی هوا در منطقه هشدار داد که غلظت ذرات ریز می تواند ناسالم سطوح و به مردم توصیه می شود برای اجتناب از ورزش در خارج از منزل.

Helicopters drop water on a burning USS Bonhomme Richard (picture-alliance/AP/G. Bull)

کشتی شروع شد و فهرست به آن سمت راست سمت به عنوان هلیکوپتر کاهش یافته و آب در طول پنج شنبه

این کشتی شده است لنگر انداخت در سن دیگو پس از 2018 برای کار تعمیر و نگهداری. آتش سیستم سرکوب تبدیل شده بود به عنوان بخشی از تعمیر و نگهداری مداوم. این سیستم با استفاده از هالون یک گاز مایع محدود است که احتمال آتش سوزی با قطع اکسیژن است.

بازنشسته نیروی دریایی کاپیتان و استاد حقوق بین الملل دریایی در آبرن دانشگاه ریموند جواد کالج, Lawrence B. برنان گفت: AP است که در آن رایج بود غیر فعال کردن هالون سیستم در حالی که کشتی بر روی کار شد. او همچنین اضافه کرد که نیروی دریایی در حال جبران نیست به اندازه کافی برای غیر فعال کردن این سیستم سرکوب و "فقیر یا آتش بدون مرز" در محل, او گفت:.

tg/dr (AP, Reuters)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن