اول بیس بال رمان توسط نویسنده نژادی اعتراض موضوع می گوید: نویسنده

به عنوان اولین رمان در مورد بیس بال نوشته شده توسط یک نویسنده "دونده مک" است به همان اندازه در مورد نژادی اعتر

توسط NEWSCENTERALS در 16 خرداد 1399

به عنوان اولین رمان در مورد بیس بال نوشته شده توسط یک نویسنده "دونده مک" است به همان اندازه در مورد نژادی اعتراض می گوید: نویسنده بری بکهام.

"به نظر من بیس بال به عنوان ورزش تعریف می کند که امریکا می گوید:" بکهام در یک مصاحبه آنلاین. "تا زمانی که شخصیت اصلی Henry Adams را ندارد این تیم پس از پر شور خود را ازمایش من با استفاده از این تجربه نشان می دهد که چگونه تبعیض نژادی و نفوذ تمام سطوح جامعه ما است."

"دونده ماک" می گوید: Ball State University پروفسور امیلی راتر "است که اول بیس بال رمان توسط یک آمریکایی آفریقایی تبار" در مقاله خود را در مجله Melus.

با استفاده از سبکی لمس از طنز و سوررئالیسم بکهام توضیح می دهد چگونه Adams جلب پرواز توپ اما قطره آن را به این دلیل که مدیر وارد فلج جریان الکتریکی در دستکش خود را.

پوچی ادامه آدامز زمانی که پیش نویس است برای مبارزه با جنگ در آلاسکا در برابر دشمن ناشناخته. تکلیف خود را برای شلیک به گوزن با تفنگ. او و شریک زندگی خود را دونده ماک فرار از طریق هلیکوپتر—و نه می داند که چگونه به حرکت. منتقدان اشاره کرده اند که چگونه "دونده مک" یکی از سیاه و سفید چند رمان از سال 1960 که در اعتراض به جنگ ویتنام. بسیاری از آنها قرار می گیرد بکهام در گروه های شبه نظامی اعتراض نویسندگان دهه های 1960 و 1970.

"به طور کلی می گوید:" بکهام "به دنبال در چگونه آفریقایی-آمریکایی جامعه شده است dehumanized برای قرن ها ما می توانید ببینید که چگونه وقایع اخیر—50 سال پس از دونده ماک—نشان دادن آنچه که ممکن است نام یک شکست تجربه اجتماعی است. ما می گویند که این کشور ارائه می دهد فرصت های برابر اما واقعیت شده است نگران کننده متناقض است."

بکهام می گوید که برجسته ترین شکست در ورزشی جهان است NFL اخیر امتناع از استخدام کارفرمایی khezri زانو برای عدالت نژادی از آنجا که خود را فعال تمرد را کاهش می دهد دروازه حضور و غیاب و درآمد.

با توجه به کتابخانه مجله "بکهام استادانه نویسنده و رمان نماد معاصر, سیاه نا امیدی است."

https://youtu.be/WbtUCrtCK3g



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن