ایران تانکر نفت می رسد ونزوئلا با وجود ما را تهدید

این کشتی وارد آبهای ونزوئلا حمل 1.53 میلیون بشکه بنزین به کمک به کاهش کمبود سوخت در سابق نفت-صادرات ملت است. ت

توسط NEWSCENTERALS در 4 خرداد 1399

این کشتی وارد آبهای ونزوئلا حمل 1.53 میلیون بشکه بنزین به کمک به کاهش کمبود سوخت در سابق نفت-صادرات ملت است. تهران هشدار داده بود از "عواقب" اگر ما را متوقف کشتی.

اولین پنج ایرانی نفتکش رسیده آبهای ونزوئلا اواخر روز شنبه به طور موقت کاهش آمریکای جنوبی سوخت بحران با وجود هشدار از ما.

تانکر نفت ثروت وارد ونزوئلا منطقه انحصاری اقتصادی در اطراف 7.40 ظهر به وقت محلی در روز شنبه (یکشنبه 0140 UTC) بدون مواجهه با هر گونه فوری علائم انسداد از ما. مقامات دولتی جشن ورود به تانکر میره از طریق آبهای کارائیب به سمت ونزوئلا ساحل.

"ایران و ونزوئلا همواره در پشتیبانی از یکدیگر در زمان دشواری" وزیر امور خارجه ونزوئلا Jorge Arreaza گفت. "امروز برای اولین بار کشتی با بنزین می رسد برای مردم ما," او گفت:.

ادامه مطلب: ونزوئلا می گوید ما مزدوران به دنبال 'ضبط مادورو'

ثروت حمل 1.53 میلیون بشکه بنزین و alkylate به ونزوئلا با توجه به دولت و محاسبات TankerTrackers.com. در مجموع این محموله را به اندازه کافی سوخت برای حدود یک ماه مصرف در نرخ فعلی.

ونزوئلا به تلویزیون دولتی نشان داد تصاویر نیروی دریایی کشتی ها و هواپیما آماده سازی برای دیدار با تانکر. وزیر دفاع ولادیمیر Padrino لوپز گفته بود این کشور و نیروهای مسلح را خوش آمدید پنج تانکر و اسکورت آنها را به بندر از طریق قلمرو دریایی خود را.

ثروت را در محل تایید شد توسط مستقر در میامی-کاراکاس بازار سرمایه با استفاده از کشتی-تکنولوژی ردیابی است. Clavel آخرین پنج تانکر سه و نیم روز را در ثروت.

ادامه مطلب: ونزوئلا به همراهی تانکر سوخت از ایران با وجود ما را تهدید

ایران را تهدید به اقدامات تلافی جویانه

حسن روحانی رئیس جمهور ایران هشدار داده بود ما در روز شنبه در برابر مانع حمل و نقل. "اگر ما نفتکش در دریای کارائیب و یا هر نقطه در جهان صورت هر گونه مشکلات ناشی از آمریکایی ها آنها را با مشکلات و همچنین" روحانی گفت. "ما امیدواریم که آمریکایی ها را یک اشتباه را ندارد."

آمریکا اعمال تحریم های شدید بر ایران و ونزوئلا که هر دو آن را می گوید حکومت توسط رژیم های سرکوبگر. واشنگتن در نظر دارد در پاسخ به حمل و نقل یک مقام آمریکایی گفت: اگر چه آن اعلام نشده است برنامه ای برای رهگیری نفتکش.

ما نیروی دریایی ناوشکن مستقر شده اند در کارائیب و ایالات متحده به تازگی افزایش حضور نیروی دریایی خود در آنجا برای چه آن را به نام گسترش مبارزه با مواد مخدر بهره برداری است.

ادامه مطلب: نیروی دریایی ونزوئلا قایق قوچ, آلمانی, کروز, کشتی و غرق

ونزوئلا بحران سوخت

با وجود داشتن بزرگترین ذخایر نفت ونزوئلا مواجه است کمبود سوخت با توجه به فروپاشی کامل این کشور را پالایش شبکه بیش از دو دهه گذشته است. منتقدان رئیس جمهور ونزوئلا, نیکولا Maduro, سرزنش خود, دولت برای فساد و سوء مدیریت که منجر به شش سال بحران اقتصادی است.

یکی از برجسته سوخت صادر شده است گرفتار کمبود بنزین در حالی که برای, اما این مشکل تا به حال تا حد زیادی در امان پایتخت کاراکاس که در آن رانندگان در حال حاضر باید صبر کنید در یک خط کشش در سراسر محله را پر کنید تا دولت یارانه سوخت.

در اوایل این هفته به نظر می رسد مادورو در تلویزیون رسما سختی پاسخ به یک ممکن است ما دخالت نکردند ، "آنها می خواهند به بردگی ما," او گفت:. "اگر شما می خواهید صلح و شما باید آماده به دفاع از آن است."

adi/mm (AP, Reuters)

هر شب DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب