برای اولین بار از آن نوع گیاهی عالی بیکن برگر عرضه توسط شیرین زمین غذاهای

شیرین زمین غذاهای برنده جایزه و به سرعت در حال رشد گیاهی و مواد غذایی مبتکر امروز اعلام کرد که انتشار آن عالی

توسط NEWSCENTERALS در 25 تیر 1399

شیرین زمین غذاهای برنده جایزه و به سرعت در حال رشد گیاهی و مواد غذایی مبتکر امروز اعلام کرد که انتشار آن عالی بیکن برگر اولین از نوع خود در این کارخانه بر اساس طبقه بندی. خوشمزه جدید برگر گسترش کارخانه مواد غذایی مبتنی بر سازندگان نمونه کارها فقط در زمان برای کباب فصل به عنوان نزدیک به 40 درصد از آمریکایی ها در حال تلاش برای خوردن بیشتر غذاهای گیاهی (نیلسن).

شیرین زمین® عالی بیکن برگر خوشمزه دودی گیاهی برگر با رایحه گیاهی بیت بیکن. ساخته شده از بافت نخود پروتئین این گیاه بر اساس برگر حاوی 26 گرم پروتئین در هر وعده (27% DV) و non-GMO project خبره. برگر خواهد بود هدف قرار دادن قفسه HEB شروع این هفته در سراسر کشور توزیع افزایش طول هفته های آینده.

"ما بسیار هیجان زده به اعلام انتشار عالی بیکن برگر به عنوان اولین وگان بیکن برگر اثبات خوردن گیاهی می تواند فقط به عنوان خوشمزه به عنوان آن را مغذی است" گفت: معاون رئیس جمهور از شیرین زمین غذاهای جسیکا Vasisht. "ترکیب عالی برگر و برنده جایزه ما خیرخواه بیکن به ارمغان می آورد با هم دو فن-محصولات مورد علاقه را به یکی از گزینه خوشمزه که مناسب برای تابستان کباب."

گسترش نام تجاری, خوشمزه, گوشت کباب گزینه های فراتر از آن عالی برگر و فکر چیک n های عالی بیکن برگر شرح زیر اعلام دو خوشمزه شیرین زمین سوسیس – سبز شیلی Chedd آید و چیک n اپل – که در حال حاضر نورد موجود در خرده فروش قفسه های سراسر کشور:

  • سبز شیلی Chedd r سوسیس است که منبع خوبی از پروتئین (13 گرم, 19% DV) و شامل وگان chedd r, habanero, فلفل, زرد, فلفل و گشنیز. گیاهی طعم سبز chiles chedd آید و سوسیس و همه گرد هم می آیند در این گوشتالو و خوش طعم سوسیس. موجود در خرده فروشان از جمله غذاهای کل بازار و مواد غذایی است.
  • چیک n سوسیس سیب منبع خوبی از پروتئین (15g, 19% DV) و ویژگی های, سیب, سبز, پیاز و ادویه جات ترشی جات. تعادل کامل از گیاه مبتنی بر چیک n سیب و پیاز و ادویه. چاق و چله, آبدار آماده برای کتری یا کوره در دستور العمل و یا در مستی. موجود در خرده فروشان از جمله HEB و Save Mart.

نشان می دهد که چگونه این محصولات جدید هستند که فوق العاده خوش طعم و رضایت بخش گزینه برای flexitarians گیاهخواران و گوشت خواران به طور یکسان شیرین زمین است teaming تا با تعقیب استوکس, finding vegan و ستاره از Netflix در تابستان احساس "بانک های خارجی" به دعوت طرفداران خود و پیروان مجازی cookout. طرفداران می توانید از تعقیب ویژه رویداد در Instagram صفحه در ژوئیه 15.

جدیدترین محصولات دنبال شیرین زمین غذاهای های اخیر راه اندازی هشت جدید burritos و غذای اصلی, کاسه در ماه ژوئن. اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و منابع گیاهی کباب را می توان در یافت sweetearthfoods.com/grilling-plant-based. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایر شیرین زمین محصولات و برای پیدا کردن این محصولات در نزدیکی شما لطفا sweetearthfoods.com.

در مورد شیرین زمین مواد غذایی:

بر اساس ماس لندینگ در کالیفرنیا شیرین زمین غذاهای برنده جایزه است و به سرعت در حال رشد مواد غذایی گیاهی مبتکر است که مصرف کنندگان به ارمغان می آورد عطر و طعم به جلو پایدار فکر محصولات. به عنوان یک رهبر در مواد غذایی مدرن جنبش خود را در روند ویژگی های محصولات جهانی طعم و گیاهی پروتئین مانند seitan (گندم-based) توفو و حبوبات مانند عدس و نخود و لوبیا و طول سه هسته ای سیستم عامل: entrees, صبحانه و گیاهی پروتئین به نام صالح گوشت®. این شرکت موفق به کسب بیش از سلامت آگاهانه مصرف کنندگان با غذاهای خوشمزه و مغذی جدید طول می کشد در timelessly جذاب مواد غذایی. برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید SweetEarthFoods.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب