پنج نوشیدنی و مواد غذایی هدیه روز پدر

من باید اعتراف: روز پدر را دقیقا نمی بالای ذهن من برای من این سال است. با همه چیز در رفتن در دنیای من نیست و ا

توسط NEWSCENTERALS در 27 خرداد 1399

من باید اعتراف: روز پدر را دقیقا نمی بالای ذهن من برای من این سال است. با همه چیز در رفتن در دنیای من نیست و اختصاص به زمان و یا توجه که من به طور معمول انجام دهید برای برنامه ریزی روز (و یا هدیه) برای من پدر است. (ببخشید میآید!) من تصور کنید که من به تنهایی نیست. خبر خوب است ؟ هنوز هم وجود دارد زمان به پدر خود را در حال حاضر. یکی از این ممکن است این ترفند را انجام دهد.

Zingerman را روز پدر Weekender هدیه جعبه (180 دلار)

با تشکر اجتماعی فاصله, خانواده من است که با داشتن یک مجازی جشن روز پدر در این سال است. اگر شما نمی تواند خود را با پدر و یکشنبه این ارسال او روز پدر Weekender جعبه هدیه از Zingerman های محبوب بازار لذیذ واقع در Ann Arbor, Michigan. انتخاب در می آید چشمگیر چوبی درام و شامل رفتار شیرین (جادوی سیاه یکجور دوربین عکاسی, دریا-نمک گردو سفید و قهوه کیک) کیسه های دریا, نمک, چیپس سیب زمینی, ویرجینیا, بادام زمینی, سوسیس, دو قرص نان و شکننده بادام زمینی.

Le Creuset روزمره ظروف لعابی خدمت سینی (54 دلار)

در حالی که لو Creuset ممکن است معروف آن خط آهن گلدان و هلندی کوره های این شرکت باعث می شود طیف وسیعی از محصولات دیگر. آن را به معرفی یک مجموعه جدید از ظروف لعابی در این سال آن را در خدمت سینی مناسب برای گذر گاه نوشیدنی و غذا از آشپزخانه به اتاق نشیمن و یا به یک جدول در خارج. به علاوه آن را به اندازه کافی جذاب به نشستن در طول سال است.

Le Creuset روزمره ظروف لعابی خدمت سینی

دست دمیده کوکتل مخلوط شیشه ای (شروع می شود در $100)

حتی اگر خود پدر کوکتل نیست یک کار هنری آنها می توانند حداقل در یک. ورمونت مبتنی بر شیشه دمنده رابین مخلوط یک خط از دست دمیده barware از جمله زرق و برق دار مخلوط کردن شیشه و خیره کننده پانچ کاسه. منافع خود را در mixology باید به عنوان جای شگفتی نیست: یکی از دختران خود را که برنده جایزه متصدی بار پیچک مخلوط که با همکاری صاحب بروکلین نوار Leyenda. او دیگر دختر تس مخلوط نیمه کامل مدیر خلاق.

راه راه مخلوط کردن شیشه

نوار, هنر, چاپ (شروع می شود در $29)

جان Tebeau است جاودانه برخی از مورد علاقه خود را بارها و رستوران ها در سراسر ایالات متحده در نقاشی های زیبا و نقاشی. او منتشر شده بسیاری از آنها در سال 2018 کتاب میله میخانه و غواصی نیویورکی عشق: به کجا بروید و چه برای نوشیدن اما او نیز به فروش می رساند چاپ و اصلی آثار هنری در وب سایت خود را. شما همچنین می توانید کمیسیون او برای ایجاد یک قطعه به تصویر می کشد پدر خود را مورد علاقه سوراخ آبیاری.

ارباب Nakiri چاقو ($55)

کوکتل پادشاهی ساخته شده نام خود را با انتخاب خود را از با کیفیت بالا barware. این شرکت به تازگی عرضه یک سری از چاقو از جمله همه کاره Nakiri چاقو است که می توانید برش مانند یک چاقو بریده شده و ریز ریز کردن را مثل یک چاقو آشپز. این یک Pakkawood رسیدگی و پیچیده 6.8 اینچ دمشق تیغه متشکل از 67 لایه از فولاد است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن