پنج چیز را قبل از تماس با 911—و گزینه 1 را به ذهن شما ضربه

یک شب یک مرد که تا به حال مشکل بدانند "مخالف از شمال" به نام 911 به گزارش "ناقص" مرد غیر مسلح در یک ماسک اسکی

توسط NEWSCENTERALS در 23 تیر 1399

یک شب یک مرد که تا به حال مشکل بدانند "مخالف از شمال" به نام 911 به گزارش "ناقص" مرد غیر مسلح در یک ماسک اسکی او می خواهم گذشت در خیابان. تماس گیرنده به ذکر است که هیچ یک زندگی بود که در هر گونه خطر و که فرد در زیر ماسک می تواند یک "شخص خوب" یا "بد فرد است."

پاسخ شفق قطبی پلیس بودند به نحوی قادر به ده-تشدید یک وضعیت غیر مسلح, 5 فوت 6 اینچ 140 پوند مرد—که شده است می خواهم که با پوشیدن ماسک اسکی با توجه به وضعیت سلامت و التماس کرد که با آنها به درک او به سادگی "متفاوت" و نمی شوم فرد با قدرت مافوق انسانی ماموران به نظر می رسید به این باور او بود. زمانی که پلیس به پایان رسید در پاسخ به دعوت آنها می خواهم به کشته شدن 23 ساله الیاس McClain, یک مرد جوان که به بازی ویولن برای بچه گربه آورده و نور برای کسانی که در اطراف او.

به عنوان امی کوپر (زنی که تهدید به تماس با پلیس در "آفریقایی" مرد در طول یک غیر تهدید کلامی رویارویی در پارک مرکزی) نشان داده است مردم می دانند چه اتفاقی می افتد زمانی که آنها در تماس با پلیس در مردم است. پس چرا کسی هنوز خیلی سریع خود را با 911 ماشه در شرایطی که کاملا نیاز است ؟

اگر شما در حال گرفتن با پلیس درگیر وجود دارد باید بدون ابهام بین "خوب" یا "بد" فرد است. اگر آن را نامشخص و سپس شما نیاز به قرار دادن تلفن خود را و داد.

من مطمئن هستم که برخی از مردم مشروع فکر می کنم آنها باید تماس بگیرید و اجرای قانون در اولین نشانه از هر چیزی خارج از عادی. اما بیش از احتمال زیاد شما نیست.

اگر شما روشن بر اینکه که "مشکوک" وضعیت که در آن هیچ کس زندگی در معرض خطر است که ارزش به طور بالقوه باعث مرگ یک غیر مسلح سیاه و سفید, شخص, در اینجا یک لیست از چیزهایی که شما می توانید به جای تماس 911.

گزینه 1: ذهن خود را کسب و کار

این برنامه رایگان! آن را از نیویورک برخی از سنگ بهتر است سمت چپ unturned. شما می شود شگفت زده کمی تلاش لازم است به سادگی به ذهن کسب و کار خود را و چگونه تعداد کمی از مردم هستند که آسیب می بینند در این فرآیند است.

گزینه 2: تماس 311 یا 211

911 نیست فقط شماره شما می توانید تماس بگیرید در غیر وضعیت اضطراری. در واقع شما باید هرگز آن تماس خارج از اورژانس. در بسیاری از مکان 311 و 211 ارائه کمک با خدمات دولت و می تواند کمک به شما را در مسیر درست و ترجیحا دور از پلیس. و البته شما همیشه می توانید پیش بروید و ذهن خود را کسب و کار به جای (نگاه کنید به گزینه 1).

گزینه 3: از خود بپرسید: "آیا این وضعیت مشروع یک زندگی یا مرگ اضطراری و یا آنها فقط سیاه و سفید؟"

افسوس که حقیقت باید مجموعه شما رایگان. پاسخ به این سوال ممکن است برخی از عمیق و ناراحت کننده درون گرایی, اما لازم است به منظور نتیجه گیری کرد که آیا سوء ظن خود را و یا ترس مشروع هستند و یا اگر شما فقط نیمه نژادپرست است.

متاسفانه ترس از مردم به ویژه مردان سیاه و سفید است ریشه دوانده در جامعه و اگر شما به خودتان پیدا کنید در حال سقوط به آن در حالی که شرم آور شما نخواهد بود. اما شما می توانید (نیمه) از گرو در اوردن خود را اگر شما باز کردن خود را "Negrophobia," آن را تشخیص زمانی که آن را اعتصاب و قبل از برداشتن تلفن به تماس با 911 در نظر گرفتن گزینه 1.

گزینه 4: تماس با این خط داستانی

اگر گزینه 3 را به همراه داشت کمی وضوح این سیستم خودکار ممکن است به شما کمک کند تعیین اگر سوء ظن خود را واقعا فقط بر اساس غیر منطقی و اضطراب نسبت به مردم سیاه و سفید.

شما می دانید که شاید آن فرد دویدن خود را از طریق محله در واقع فقط در زندگی وجود دارد.

اگر چنین است در ادامه با گزینه 1.

گزینه 5: مشورت سفید متحد ضد خشونت سیاه

از آن زمان سفید متحدان ضد سیاه خشونت شروع پله در را مختل نژادپرستانه ایدئولوژی است. در غیر اضطراری, شما باید مقدار زیادی از زمان برای صحبت کردن در این وضعیت با این "بیدار" از دوستان که می تواند به شما کمک کند کشف کردن آنچه در گام بعدی خود را باید بود.

اگر دوست شما به شما کمک می کند به این نتیجه است که شما می خواهم بهتر است پوست کندن از خود را غیر رسمی محله -- سازمان دیده بان در جای بلند قرار دادن و چرت زدن شما حدس زده آن پیش بروید و با مراجعه به گزینه 1.

یک کلمه از احتیاط: لطفا بار سیاه و سفید خود را با دوستان وظیفه کمک به شما کشف خود را مفقود یا بالقوه برای آسیب برساند. ما خسته از توضیح نژادپرستی.

امیدوارم دفعه بعد که شما در حال مواجهه با یک وضعیت که در آن شما می توانید انتخاب کنید که آیا یا نه به 911 تماس بگیرید در غیر تهدید کننده فرد سیاه و سفید که به احتمال زیاد فقط زندگی می کنند زندگی خود را, شما می توانید با مراجعه به این لیست آمده و به بهتر-تصمیم آگاهانه است.

و به یاد داشته باشید مراقبت از کسب و کار شما است که همیشه بر روی میز است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب