'کف گدازه' محبوب ترین تلویزیون نشان می دهد در ایالات متحده: چه جهنم ؟

این یک پیش نمایش از ما فرهنگ پاپ عضویت در خبرنامه روزانه وحش وسواس نوشته شده توسط senior سرگرمی خبرنگار کوین F

توسط NEWSCENTERALS در 7 تیر 1399

این یک پیش نمایش از ما فرهنگ پاپ عضویت در خبرنامه روزانه وحش وسواس نوشته شده توسط senior سرگرمی خبرنگار کوین Fallon. برای دریافت کامل خبرنامه در صندوق پستی خود را هر هفته برای ثبت نام آن را در اینجا.

این هفته:

  • هر کس تماشای Netflix هیجان زده است.
  • کف گدازهچیزی است که وجود دارد.
  • 30 سال بعد چلپ چلوپ کوه است که در نهایت نه نژادپرست!
  • حلق آویز در جامعه تجاوز با بریتنی اسپیرز.
  • جوجه ها همه عصبانی دوباره. آره.

همه از امریکا است گدازه

در نشان دادن کف گدازهطبقه گداخته است. که در آن است. که نشان می دهد.

آن را فقط مانند در این بازی بسیاری از ما به عنوان بچه ها بدون اینکه متوجه است که ظاهرا همه بازی است که بازی به کودکان و نوجوانان است.

قضیه از این بازی: طبقه گداخته است. که در آن است. که بازی بود.

اولین غریزه به خنده. آنها ساخته شده نشان می دهد تلویزیون نسخه از کف گدازه. که بسیار خنده دار! اما پس از آن می آید اطلاعات که به نوعی باعث می شود شما می خواهید به گریه. کف گدازه است پربیننده ترین سریال تلویزیونی در ایالات متحده در حال حاضر.

وجود دارد بدتر راه برای عبور زمان از تماشای کف گدازه در Netflix بکشد. این سری است که مستقیما از بین رفتن و Holey Moley "مردم epically سقوط کردن دوره های مانع و ما به آنها میخندند" ، تا آنجا که این چیز به این چشمگیری انجام داده است.

ارزش تولید درجه یک. اندازه مبلمان پراکنده در سراسر یک اتاق بزرگ که به تشدید شوق و شعف است پر از حباب مایع قرمز به معنای شبیه گدازه. گیم پلی بازی همان است که آن را برای من به عنوان یک بچه [redacted] سال پیش: شما باید از یک طرف اتاق به طرف دیگر بدون دست زدن به زمین. زیرا زمین گداخته است.

اگر یک بازیکن می افتد به استخر دوربین کاهش دور قبل از آنها اندکی هوا به منظور آن را به نگاه مانند گدازه واقعا ذوب آنها خوش مجنون تعهد به هنر و صنعت است. میزبان Rutledge, چوب, روایت همه چیز را با مناسب deadpan دیدگاه در پوچی. این احمقانه نشان می دهد.

آن را نیز یک بار دیگر محبوب ترین تلویزیون نشان می دهد در کشور است.

البته Netflix معروف نمی کند, انتشار رتبه بندی و یا بینندگان آمار. اما با توجه به این که "محبوب" تابستان واقعیت را نشان می دهد مانند america's Got Talent و جهان از رقص تنها گرفتن 8 و 4 میلیون بیننده بود و Netflix بکشد است تقریبا 70 میلیون مشترک آن را یک جهش عظیم به فرض این سرویس ندارد. 1 نشان می دهد که پس از خشک کردن کامل آن اعداد. (اگر من اشتباه پرتاب من به گدازه است.)

باید ما انجام این کار طاقت فرسا چیزی که ما همیشه فراموش کنید و سعی کنید برای تعیین معنی به این ؟

توسط گدازه طبقه نگران کننده تروما از جهان اطراف ما در حال حاضر و تنظیم قطعات این مسابقه پرش بین معادل پد لیلی از پناهگاه که ما مثل بازیکنان در نشان دادن چسبیده به شدت? ما عقب نشینی به نوستالژی از جوانان ما دچار آسیب های روانی با واقعيات جهان ما سالخورده به? راستش من فکر می کنم این طبقه فقط گدازه. که نشان می دهد.

آنچه که ما جمع آوری به عنوان یک ملت به تماشای صحبت می کنند که ما به عنوان یک مردم در آن زمان: Andy گریفیث نشان می دهد در '60s همه در خانواده در '70s نمایش کازبی در '80s یا post-9/11 راحتی می خندد از دوستان است. بنابراین شما می دانید چه ؟ شاید آن مناسب است. چه با دقت بیشتری توصیف 2020 از "طبقه گدازه"?

چلپ چلوپ کوه: در حال حاضر با هیچ نژاد پرستی!

به عنوان شعله ور توتم یاد این کشور نژادپرست گذشته در حال سرنگون سراسر کشور آن را یک ماده از زمان قبل از Br فراز خرگوش و Br فراز روباه به حال خود comeuppance.

اما تهمت می توانید تماس خاموش گارد ملی. به عنوان دیزنی پارک های این هفته اعلام کرد که چلپ چلوپ کوهستان پارک سوار شخصیت های برجسته از iconically نژادپرستانه 1946 فیلم آهنگ جنوبی در جریان است و دور نیست که lassoed از طریق خیابان. آن را بسیار عقب افتاده reimagination.

به جای animatronic مخلوقات برگزار شد بیش از یک فیلم بسیار بحث برانگیز و مشکل ساز است که دیزنی را لغو کرد تا آن را از آن طاق به طور کامل محبوب ورود flume سوار در حال حاضر خواهد شد با مضمون فیلم شاهزاده خانم و قورباغه که در سال 2009 معرفی ماوس خانه سیاه شاهزاده خانم.

یک تمرین سرگرم کننده (به عنوان در کاملا شنیع روح خرد کردن و خون-جوش) است به حرکت از طریق پاسخ به Disney Parks' توییت اعلام ارتقا دهید. Karens دیدم بت سیگنال و وارد بی درنگ با واکنش های مانند "ناامید کننده!" "چرا به شما دادن به یک صدای کوچک ؟" و "این مسخره است. ما فقط میخوام همه چیز را تغییر دهید و فقط بازنویسی تاریخ به طور کامل?!?!"

من هیجان زده برای شیرین برای تلفن های موبایل از شاهزاده خانم Tiana صدای بازیگر Anika Noni Rose حوله "تقریبا وجود دارد" برای غرق کردن این نادان اعتراض به تحت اللفظی کوه نژادپرستی. که به درایو نقطه خانه بیشتر است مضمون به یک فیلم بسیار نژادپرست دیزنی دیگر نمی خواهد اجازه می دهد تا مردم به دیدن آن است که نام خود را "از Michael Eisner مایل به پلاگین فیلم Splash" به عنوان تام زهر با اشاره به در توییتر.

من فقط احساس غم انگیز برای کسانی که در حال حاضر محروم از منی rite of passage: رفتن به دیزنی جهان به عنوان یک بچه دوست داشتنی که سوار و پس از آن سندان حذف هنگامی که شما یاد بگیرند که تمام چیزی که نژادپرست AF.

بریتنی غرور پیام

بریتنی اسپیرز فیلم برداری مشتاق و واقعا شاد تصویری که مایل طرفداران خود را شاد غرور در ماه است. اما در آن او می سازد بسیار مهم دستوری خطا اختصاص آن به "همه دوستان من در جامعه تجاوز" با "در" و آن را به نظر می رسد مانند وجود دارد برخی از بازنشستگی خانه جایی—و یا شما می دانید یک YMCA—که در آن همه ما همجنس باز, اویختن, شایعات و نوشیدنی سرد قهوه.

فراتر از قلبی, شیرین, پیام, بریتنی به هر کس در جامعه تجاوز بزرگترین هدیه ای از همه: توییتر کمدی و بی پایان memes.

جوجه ها باید تمام Dixie زحمت دوباره

مردم وجود دارد که اقامت در fetid روده جهان (Twitter) که در آن پوسیدگی دارای پوسیده به چنین سطح که آنها را تبدیل به noseblind به خود رفتارهاي دیوانگی است.

در اینجا این است که مردم در واکنش به این خبر که Dixie Chicks باید تغییر نام خود را به سادگی با جوجه.

بدیهی غافل از خود نفاق آنها برافروخته که جوجه ها آخرین در یک خط از هنرمندان که rebranded به منظور جدا از لحاظ نژادی متهم نظر. هر کس غارنوردی به گریه می کند از لغو-فرهنگ اراذل و اوباش! به اندازه کافی به اندازه کافی است!

شما را به خنده. کسانی که حیله گر است که رها کردن "دیکسی" از نام kowtowing به انصراف از فرهنگ هستند همان کسانی هستند که چک یادداشت لغو DIXIE CHICKS.

باید یادآوری می کنیم برای 400th زمان که وجود دارد این است که دقیقا یک (1) سرگرم کننده برای لغو شده است و این Dixie Chicks توسط محافظه کاران زیر خود را (دقیق) جورج بوش و جنگ عراق denouncement?

Anti-لغو مشروط است به تازگی با "بیدار Sheeple!" هشدار در مورد فرهنگی پلیس در هفته های اخیر. این Sheeple در حال حاضر بیدار مردمی است. این نقطه است. Baa-baa, سگ ماده.

چه به تماشای این هفته:

به انجمن خوش آمدید چچن: در مورد گی پاکسازی در روسیه آن را یک سازمان دیده بان. تماشای آن را به هر حال.

مسابقه آواز یوروویژن: داستان آتش Saga: I dunno آن را Will Ferrell و ریچل مکآدامز بودن مسخره. خوب به اندازه کافی.

من رفته در تاریکی: جدید خود را واقعی جرم و جنایت وسواس.

آنچه به جست و خیز این هفته:

مقاومت: وزوز در جان استوارت را در فیلم جدید تلخ است.

من جاسوسی: شوکه به یاد بگیرند که یک دیو باتیستا, خانوادگی, کمدی فوق العاده است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن