"فلور" – یک پروژه خلاقانه در هرمیتگ

دولت هرمیتاژ در حال راه اندازی یک جدید بین المللی پروژه خلاقانه – "فلور". این جدید و منحصر به فرد برنامه شامل

توسط NEWSCENTERALS در 19 خرداد 1399

دولت هرمیتاژ در حال راه اندازی یک جدید بین المللی پروژه خلاقانه – "فلور". این جدید و منحصر به فرد برنامه شامل یک سری از اجرای برنامه های هنری با الهام از آثار در موزه: از آن خواهد شد ممکن است شاهد تعامل ادبیات و هنرهای تجسمی در هرمیتگ در اوایل اکتبر سال 2020 است.

"فلور" فرصتی است برای نگاهی تازه بزرگ آثار استادان قدیمی در گوشه عزلت مجموعه از طریق سنتز هنر – ادبیات بازیگری و موسیقی و رقص است. دعوت سازندگان را فشار پشت مرزهای ادراک از مجموعه متعلق به یکی از جهان بزرگترین موزه ها.

"مفهوم شامل داشتن معروف و بسیار شیک نویسندگان از سراسر جهان را انتخاب کنید, نقاشی از عزلت و نوشتن یک مقاله در مورد آنها. بر این اساس کسانی که مقالات و بازیگران و نوازندگان تدبیر اجراهای است که آنها پس از آن در حال حاضر در هرمیتگ. از آن خواهد شد بسیار جالب به عنوان مثال از این راه است که ما به نقاشی جدید ادبی زندگی و ادبیات جدید نقاشی-موزه زندگی" میخائیل Piotrovsky مدیر کل دولت هرمیتگ گفت: از برنامه است.

این طرح اصلی بازنگری از "Ganymed" پروژه شده است که با موفقیت در حال اجرا برای چند سال در حال حاضر در Kunsthistorisches Museum در وین. تحقق آن در گوشه عزلت به دست آوردن منحصر به فرد خود را به اشکال و معانی, در حالی که تیم چند ملیتی از شرکت کنندگان خواهد شد در حال حاضر تعداد زیادی از تفکر خلاق با الهام از گنجینه های هنر جهان.

مدیر ژاکلین Kornmüller و تهیه کننده و کارگردان پیتر ولف دعوت برجسته نویسندگان و نوازندگان از اتریش و روسیه و آلمان و انگلستان و ایالات متحده آمریکا و بلاروس و کشورهای دیگر به تولید متون و ترکیبات بر اساس این نسخهها کار در هرمیتگ. با یک تیم از 20 بازیگران, رقصندگان و نوازندگان Kornmüller ایجاد خواهد شد یک سری از اجراهای است که تشویق یک تفسیر جدید از نقاشی های معروف. مربوط به مخاطبان خود در قطعه سازندگان خواهد شد دعوت تماشاگران به دست آوردن جدید تجربه های هنری در موزه.

در اکتبر و نوامبر سال 2020 هر پنج شنبه شب گوشه عزلت سالن ظاهر خواهد شد به مردم در سال جدید عادت فرم: "فلور" اجازه خواهد داد که آنها را به خود را غرق در دنیای هنر و ببینید چه چیزی خلق شده اند با الهام از آثار رامبراند, روبنس, Antonio Canova و هنرمندان بزرگ دیگر در گوشه عزلت.

شرکت کنندگان در این پروژه عبارتند از: نویسندگان یوگنی Vodolazkin اولگا Sedakova تاتیانا Tolstaya بلاروس نویسنده ویکتور Martinovich اتریش نثر نویسنده و کارگردان توماس Glavinic انگلیسی نویسنده Zadie اسمیت و انیمیشن ایرانی مدیر Shadab Shayegan.

این پروژه در حال اجرا به عنوان بخشی از روسیه و اتریش سال از ادبیات و تئاتر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب