فلوریدا Coronavirus داشبورد معمار: من از کار اخراج شد برای دستکاری داده ها

بالا فلوریدا وزارت بهداشت مدیریت اطلاعات مدعی او مجبور به استعفا از شغل خود را حفظ دولت COVID-19 پورتال چون او

توسط NEWSCENTERALS در 31 اردیبهشت 1399

بالا فلوریدا وزارت بهداشت مدیریت اطلاعات مدعی او مجبور به استعفا از شغل خود را حفظ دولت COVID-19 پورتال چون او حاضر به تغییر داده که "طبل حمایت از این طرح برای بازگشایی" در میان همه گیر.

Rebekah جونز, معمار, پشت, آفتاب دولت تعاملی COVID-19 داشبورد پس از ستایش کاخ سفید گفته رسانه های خبری در روز سه شنبه او برداشته شد از موقعیت خود به عنوان گرافیک سیستم های اطلاعات مدیریت در مارس 5 با توجه به "دلایل من فراتر از تقسیم بندی را کنترل کنید." روز دوشنبه دولت, وزارت بهداشت ارائه شده و او حل و فصل با گزینه ای برای استعفا به جای اینکه از کار اخراج شدند که می تواند به اثر در مه 26, او گفت:.

جونز 30 گفت CBS12 خبری که او غیر ارادی حذف یک روز پس از خودداری "به صورت دستی تغییر داده تا بر طبل حمایت از این طرح به بازگشایی شده است." دانشمند اما نداد که در آن داده ها به طور خاص او حاضر به تغییر.

تا به امروز نزدیک به 2000 فلوریدا درگذشت و 46,442 تشخیص داده شده اند با کوروناویروس. با وجود مداوم مسئله بهداشت عمومی Gov. ران Desantis هفته گذشته اعلام کرد طرح خود را به باز کردن فلوریدا ویروس زده اقتصاد است.

اخبار جونز' فردی گری شد برای اولین بار نشان داد در مارس 5 وداع ایمیل او فرستاده شده به محققان و اعضای عمومی که ثبت نام برای دریافت به روز رسانی بر روی داده ها پورتال. در ایمیل جونز گفت: بخش دیگر مسئول به روز رسانی اطلاعات در سایت "در هر شکل و فرم است."

"به عنوان یک کلمه از احتیاط, من انتظار می رود تیم جدید به ادامه همین سطح دسترسی و شفافیت است که من ساخته شده مرکزی به روند طی دو ماه اول. پس از همه تعهد من به هر دو تا حد زیادی (مسلما به طور کامل) به همین دلیل من دیگر مدیریت آن را" جونز نوشت. "آنها در حال ساخت بسیاری از تغییرات. من توصیه سخت کوش در مربوطه خود را با استفاده از این داده ها است."

این COVID-19 داده و نظارت داشبورد فراهم می کند به روز رسانی روزانه بر تعداد مرگ و میر موارد جدید و آزمون برای هر شهرستان در دولت است. دیده می شود به عنوان یکی از پیشرو انتقالها در دولت, پورتال است که به شدت متکی با مقامات و دانشگاهیان و ساکنان فلوریدا حرکت به سمت راه اندازی مجدد اقتصاد سه ماه پس از صدور اقامت در خانه سفارش دهید.

با توجه به ایمیل های داخلی به دست آمده توسط Tampa Bay Timesخبرنگاران تماس گروه در مارس 4 در مورد یک رشته از داده ها نشان داد که ساکنان اول آغاز شد به گزارش خود را ویروس علائم یا تست مثبت است. داده ها با توجه به ایمیل ها نشان داد که فلوریدا بودند دچار علائم در اوایل ژانویه ، 1—سه ماه زودتر از زمانی که برای اولین بار COVID-19 مورد تایید دولت است.

که در زمینه داده های از بین رفته از پورتال چند ساعت بعد بار گزارش شده است. سپس در حدود 5 p. m. در مارس 5, وزارت بهداشت I. T. مدیر کریگ کاری messaged جونز درخواست او را به "غیر فعال کردن توانایی به صادرات داده ها" از تعاملی COVID-19 سایت.

"هر دکتر Blackmore, غیر فعال کردن توانایی به صادرات داده ها به فایل ها از داشبورد بلافاصله" کاری نوشت: با مراجعه به دکتر Carina Blackmore مدیر بخش کنترل بیماری و حفاظت از سلامت در فلوریدا. "ما نیاز به اطمینان حاصل شود که تاریخ (تاریخ fields) در همه اشیاء مطابقت با همتای خود در PDF خط لیست منتشر شده است."

دقیقه بعد جونز در پاسخ گفت: "این اشتباه تماس" قبل از اینکه مطابق با درخواست. حدود یک ساعت بعد در 6 p. m. در مارس 5, I. T. مدیر ایمیل هر دو جونز و Blackmore درخواست از آنها برای "re-enable" توانایی به صادرات داده ها "در حال حاضر است."

فلوریدا وزارت بهداشت بلافاصله پاسخ به روزانه وحش درخواست برای نظر.

"اتهامات که فلوریدا دولت ممکن است تلاش کرده اند به دستکاری و یا تغییر داده ها را بازگشایی به نظر می رسد امن تر و ظالمانه است. این نوع از اقدامات خطرناک و رک و پوست کنده باید, جنایی" Terrie ریزو صندلی از فلوریدا از حزب دموکرات گفت: در روز سه شنبه بیانیه ای را به هیولایی روزانه. "تحقیقات مستقل به این اتهامات است بلافاصله مورد نیاز است. در ضمن شهرستان و مقامات دولتی در سراسر فلوریدا باید از نزدیک نظارت بر وضعیت برای محافظت از سلامت است."

جونز پیوست فلوریدا وزارت بهداشت در سال 2018 پس از اخذ دکترای خود را در جغرافیا از دانشگاه ایالتی فلوریدا در سال 2018 است. او گفت فلوریدا امروز او صرف "شانزده ساعت در روز به مدت دو ماه" ایجاد COVID-19 داشبورد برای اطمینان از فلوریدا و محققان تا به حال یک ابزار است که اجازه می دهد آنها را برای تجزیه و تحلیل coronavirus وضعیت را در زمان واقعی.

با وجود کار سخت چندین محققان ناودان پورتال برای به طور مداوم به استثنای نژادی و قومی داده های خرابی COVID-19 موارد و مرگ و میر ناشی از داشبورد—به ظاهر در حال رشد در سراسر کشور مشکل در سراسر این بیماری همه گیر.

در آوریل جونز' داشبورد دریافت توجه ملی از دکتر دبورا Birx. در مصاحبه با CBS چهره ملتکاخ سفید coronavirus پاسخ هماهنگ کننده raved در مورد دسترسی به آن و اهمیت شفاف اطلاعات در سطح جهانی همه گیر.

"اگر شما رفتن به فلوریدا بهداشت عمومی سایت در COVID آنها بوده است قادر به نشان دادن خود در جوامع موارد و آزمون های منطقه توسط منطقه, شهرستان, شهرستان, کد پستی, کد پستی," Birx گفت. "این نوع از دانش و قدرت ما نیاز به قرار دادن به دست مردم آمریکا است به طوری که آنها می توانید ببینید که در آن ویروس است که در آن موارد و تصمیم گیری."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن