فلوریدا دیده می شود 'از نظر آماری معنیدار' چشم انداز مثبت در پنومونی مرگ و میر. CDC می گوید این احتمال وجود دارد COVID.

از آغاز این سال فلوریدا را تجربه کرده است یک چشم انداز مثبت در تعداد پنومونی و آنفلوانزا مرگ و میر با توجه به

توسط NEWSCENTERALS در 11 خرداد 1399

از آغاز این سال فلوریدا را تجربه کرده است یک چشم انداز مثبت در تعداد پنومونی و آنفلوانزا مرگ و میر با توجه به داده ها از مراکز بیماری و کنترل است. کارشناسان و تهمت مقامات دولت مسئول نگه داشتن زبانه ها در میزان مرگ و میر در سراسر کشور بر این باورند که بسیاری از این افراد تا به حال به احتمال زیاد قرارداد و درگذشت از COVID-19.

با توجه به داده ها از CDC مرکز ملی آمار سلامت از ابتدای سال شده است وجود دارد در مجموع 1,519 مرگ و میر در فلوریدا که در آن پنومونی و آنفلوانزا شده بودند به عنوان علت زمینه ای است. مقایسه در مدت زمان مشابه در سال گذشته فلوریدا ثبت شده 1,207 از جمله مرگ و میر. CDC در طول تاریخ محسوب پنومونی و آنفلوانزا مرگ و میر با هم. CDC مقامات گفت: روزانه وحش است که بسیاری از مرگ و میر های موجود در آن دسته هستند و ذات الریه.

باب اندرسون رئیس آمار مرگ و میر شعبه در CDC مرکز ملی آمار بهداشت گفت: روزانه وحش که افزایش مرگ و میر در فلوریدا که در آن پنومونی و آنفلوانزا بودند علت زمینه ای شد "معنی داری" و آن كمربند شد "احتمالا COVID موارد که نیست گزارش مانند." Coronavirus می تواند باعث ریه عوارض مانند ذات الریه.

افزایش برانگیخته تئوری توطئه در سمت چپ که فلوریدا است که به عمد در تلاش برای undercount coronavirus مرگ و میر توسط برچسب زدن آنها را به عنوان چیز دیگری است. هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان می دهد هر گونه فراروی تلاش یا آن دولت است منحصر به فرد در سراسر کشور است. اما مقامات از جمله اندرسون بر این باور است که بخشی از ذات الریه و آنفولانزا مرگ و میر در فلوریدا درگیر بیمارانی که آلوده بودند اما هرگز آزمایش برای COVID-19. در چنین حالات هر چند این ویروس به احتمال زیاد منجر به مرگ آن را نمی ممکن است ثبت شده به عنوان علت مرگ توسط پزشک قانونی و یا معاینات پزشکی.

"ما قطعا تجربه underreporting موضوع در سراسر کشور" اندرسون گفت: با اشاره به CDC مطالعه از بیش از حد "مرگ" در طول coronavirus. "[در فلوریدا] به احتمال زیاد آنچه که ما در حال دیدن هستند مردمی در حال مرگ بدون داشتن تست شده و بهترین شواهدی وجود دارد که پزشکان و یا هر کس پر کردن گواهی فوت کرده بود با اشاره به شخص در حال مرگ از ذات الریه."

اندرسون افزود که این تعداد در حال حاضر منعکس شده در CDC وب سایت برای پنومونی و آنفلوانزا مرگ و میر برای سال 2020 کمتر از واقعیت به دلیل مرگ گواهینامه سیستم گزارش دهی فاصله چند هفته به خصوص در کشورهایی که سیستم های دیجیتالی به روند مقالات.

هر چند کشورهای دیگر در حال تجربه مشابه پدیده شده است وجود دارد قابل توجه و موشکافی قرار داده شده در فلوریدا, با توجه به رژیم صهیونیستی. ران DeSantis' (R) دست زدن به کروناویروس پاسخ و تصمیم خود را به حرکت به سرعت بازگشایی دولت است. DeSantis اجازه برخی از سواحل فلوریدا به بازگشایی در اواسط مارس حتی به عنوان تعدادی از coronavirus موارد و مرگ و میر ناشی از ادامه به افزایش در سراسر کشور. فرماندار از انتقاد اعضای مطبوعات برای عجله به هشدار می دهند که فلوریدا خواهد تجربه سنبله در COVID-19 موارد و خواستار اقدامات خود را معتاد به اسب دوانی. محافظه کار و تهمت حمایت از مفسران اشاره کرده اند به فقدان قابل توجه سربازان ارتش به عنوان شواهدی وجود دارد که ترس از یک شتابزده بازگشایی شد پر از شکوفه.

DeSantis' دفتر بازگشت نیست یک درخواست برای نظر. اما داستان واقعی و مثل خیلی مرتبط با این بیماری همه گیر به نظر می رسد پیچیده تر است. و آن تأکید چقدر از درک عمومی و نظرات در مورد این بیماری همه گیر در حال متاثر از تصمیمات اداری و حسابداری فرمول های مربوط به طبقه بندی مرگ و میر.

به عنوان هیولایی روزانه که قبلا گزارش شده رئیس جمهور تهمت و اعضای خود را coronavirus وظیفه نیروی فشرده شده اند CDC را تغییر دهید که چگونه این سازمان با این نسخهها کار میکند متحده به تعداد coronavirus-مرگ و میر ناشی از استدلال برای تجدید نظر است که می تواند منجر به دور مرگ و میر کمتر بودن نسبت به این بیماری است. دولت نیز منتقل اجازه می دهد تا خانه های سالمندان توانایی تنها گزارش coronavirus مرگ و میر رخ داده است که پس از مارس 6—پس از امکانات در سراسر کشور تجربه عظیم سربازان ارتش در coronavirus مربوط به مرگ و میر.

متحده و همچنین روش های مختلف جمع آوری اطلاعات مربوطه و محاسبه COVID-19 مرگ می شمارد و که به نوبه خود دارای پاشیدند گمانه زنی در مورد انگیزه های سیاسی. در این چند فرمانداران بوده است به عنوان نزدیک تماشا به عنوان DeSantis. بخشی از آن به دلیل ارتباط نزدیک با رئیس جمهور. بخشی از آن است به دلیل تصمیم گیری های او ساخته شده است. در اوایل این ماه DeSantis دولت اخراج Rebekah جونز, مدیریت اطلاعات, برای, فلوریدا, وزارت بهداشت که مشغول به کار در دولت coronavirus داشبورد آنلاین. در بیانیه ای که به وب سایت جونز گفت: او برداشته شد از موقعیت خود را چرا که او تحت فشار قرار دادند که مقامات در وزارت بهداشت خواسته خود را به "دستکاری و حذف داده ها در اواخر ماه آوریل به عنوان کار برای دولت بازگشایی برنامه شروع به خاموش." این DeSantis دولت پس جونز گفت: از کار اخراج شد برای نافرمانی.

با فلوریدا در حال حاضر تحت یک ملی میکروسکوپ, اخبار دولت پنومونی مرگ و میر منتشر شده در رسانه های اجتماعی این هفته به عنوان لیبرال ها را متهم به DeSantis و اعضای دولت او از دستکاری داده ها و عمدا کم اهمیت جلوه دادن تعداد coronavirus مرگ و میر. Howard Dean, سابق دموکرات فرماندار از ورمونت اظهار نظر در فلوریدا آمار سهشنبه رفتن تا آنجا که به متهم فلوریدا از "پخت و پز این کتاب در COVID-19 مرگ و میر." اندی Slavitt سابق اقدام مدیر مراکز مدیکر و مدیکید خدمات گفت: در حالی که در فلوریدا به نظر می رسد به coronavirus تحت کنترل آن تجربه "بی سابقه 'به پنومونی' بحران است."

اما اندرسون گفت: بعید است که یک پزشک با یک بیمار که تست مثبت برای coronavirus مشخص شده اند هر چیزی غیر از COVID-19 به عنوان علت زمینه ای مرگ گواهی. اگر افراد مرگ برای مثال در خانه های خود و یا در پرستاری امکانات بدون آزمایش شده است یک معاینه پزشکی یا پزشکی قانونی می تواند فرضی علامت فردی به عنوان داشتن از ذات الریه درگذشت. این سناریو که به احتمال زیاد در اوایل روز از شیوع کروناویروس در هنگام تست سخت بود برای دسترسی و زمانی که پزشکان هنوز هم یادگیری چگونه coronavirus خود را ارائه اندرسون گفت. با توجه به گزارش میامی هرالدمقامات در داخل DeSantis دولت نگه داشته فلوریدا در تاریکی در ماه فوریه حدود دو هفته به عنوان آنها درهم به آمده تا با یک برنامه ریزی در مورد چگونگی پاسخ به دولت outbreak.

پدیده ای مشابه صورت گرفت در فلینت پس از یک سوئیچ در تامین آب در معرض هزاران نفر از مردم منجر به مسمومیت و ایجاد یکی از بزرگترین شیوع بيماری لژيونر در تاریخ ایالات متحده است. سال گذشته یک تیم از خبرنگاران در PBS Frontline یافت می شود که ممکن است وجود حدود 70 بیشتر مرگ و میر ناشی از لژيونر در طول شیوع بیماری از 12 که رسما ثبت شده است. اما از آنجا که دولت آینده بود در مورد بحران پزشکان نمی شد هشدار به آن و در نتیجه نمی دانم به نگاه و یا آزمون برای این بیماری است. بسیاری از افرادی که در اثر بيماری لژيونر شد در ابتدا گزارش داد که پس از فوت از علل دیگر مانند ذات الریه.

در حال حاضر مقامات بهداشت و آمار در حال تحقیق چگونه بسیاری از ایالت' بیش از حد "مرگ" در طول چند ماه گذشته باید نسبت به کوروناویروس. یک مطالعه توسط نیویورک شهرستان, وزارت بهداشت, و بهداشت روانی منتشر شده در اوایل این ماه گفت که وجود دارد هزاران نفر از بیش از حد "مرگ" در این شهرستان از 11 مارس تا مه 2. در مورد 18,879 از این مرگ و میر شد به صراحت به کوروناویروس. اما این مطالعه گفت: همچنین اضافی 5,200 مرگ و میر است که نمی شناخته شده به عنوان یا آزمایشگاهی-تایید و یا احتمالی COVID-19-مربوط به موارد اما می توانست به این ویروس در برخی از راه های دیگر.

در CDC مقامات یافت از 1500 نفر بود که به اشتباه نادیده گرفته شده در چند هفته اول این سازمان بود محاسبه coronavirus تعداد مرگ و اندرسون تیم در حال حاضر رفتن به عقب و تصحیح آن محاسبات برای تولید بیشتر دقیق مرگ و میر.

CDC تا حد زیادی متکی در وزارت امور خارجه از سلامت سیستم و یک سیستم گزارش دهی است که بیش از 100 سال به محاسبه سالانه مرگ و میر در ایالات متحده آمریکا است. زمانی که یک فرد می میرد, یک پزشک, پزشکی قانونی و یا معاینات پزشکی ثبت در گواهی فوت یک دنباله ای از حوادث که منجر به آن فرد مرگ و آنچه در نهایت از آن ناشی می شود. گواهی می رود و سپس به دولت ثبت نام, و یا گاهی اوقات یک مدیر مراسم تشییع جنازه که به بررسی گواهینامه و تعیین می کند که آیا به ارسال آن به پزشک قانونی یا معاینه های پزشکی در برای اطلاعات بیشتر. پس از ثبت دولت راضی است با گواهی او می فرستد و آن را به وزارت امور خارجه وزارت بهداشت ، پس از آن دولت می فرستد بخش از اطلاعات از گواهی فوت بر روی سی دی.

اندرسون تیم شارژ با استفاده از آن مرگ گواهی داده ها همراه با داده ها را از یک ملی دیجیتال و برنامه نویسی سیستم برای tabulate علل مرگ و مير در هر دولت در هر سال.

ظهور coronavirus تیره و تار سیستم گزارش دهی در راه است که منجر به مهم ملی undercounting اندرسون گفت که مرگ-گواهی تعداد معمولا نشدم در هر نقطه از دو تا هشت هفته.

"ما هرگز از تجربه چیزی شبیه به این قبل از" اندرسون گفت. "ما هنوز در حال یادگیری چیزهای جدید در مورد این ویروس هر روز. گزارش بهتر خواهد شد."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن