فلوید خانواده طرح دعوی در دادگاه طول می کشد هدف در اتحادیه, رئیس, در معرض 'جنگجو مانند پلیس فرهنگ

خانواده جورج فلوید است که تحت پیگرد شهر مینیاپولیس و چهار افسران درگیر در غیر مسلح 46 ساله از مرگ است که در آن

توسط NEWSCENTERALS در 25 تیر 1399

خانواده جورج فلوید است که تحت پیگرد شهر مینیاپولیس و چهار افسران درگیر در غیر مسلح 46 ساله از مرگ است که در آن خود را نهایی درخواست از "من نمی توانم نفس بکشم" شد ملی صف آرایی گریه.

فدرال دعوی در دادگاه واصل یکشنبه در ایالات متحده دادگاه منطقه ای برای منطقه مینه سوتا مدعی است که با مرکز شهر, مینیاپولیس, پلیس درگیر در مارس 25 مرگ "محروم" فلوید "او به وضوح تاسیس حقوق به عنوان امن چهارم و چهارده اصلاحات."

همچنین مدعی مینیاپولیس اداره پلیس دارای سابقه ارائه و اجازه "جنگجو سبک" آموزش است و در شهرستان مجاز یک فرهنگ از نیروی بیش از حد و نژاد پرستی را شکوفا در اجرای قانون است.

به دنبال مشخص خسارت کت و شلوار نیز می پرسد برای انتصاب یک "گیرنده"—یا مشابه اقتدار—به اطمینان حاصل شود که شهر مینیاپولیس به درستی قطار و نظارت افسران پلیس.

"این نقطه اوج پلیس در آمریکا" بن Crump یک حقوق مدنی وکیل به نمایندگی فلوید خانواده گفت: در روز شنبه در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که طرح دعوی در دادگاه. "این یک بحران در آمریکا و بحران بهداشت عمومی."

او گفت: این پرونده به دنبال مجموعه ای از پیشینه "است که باعث می شود آن را به لحاظ مالی سنگین برای پلیس به ناحق کشتن به حاشیه رانده شده مردم به خصوص مردم سیاه و سفید در آینده است."

طرح دعوی در دادگاه یادداشت موارد دیگر از نیروی بیش از حد مربوط به مینیاپولیس P. D. ادعا که وجود دارد فرهنگ آموزش افسران برای استفاده از نیروی مرگبار در غیر مرگبار شرایط. آن مدعی است که مینیاپولیس افسران پلیس رئیس فدراسیون باب Kroll "بیشتر تشویق ماموران به رفتار پرخاشگرانه بیان کرد که MPD افسران که نمی دریافت شکایت شهروند هستند و "سطح پایین راب' که '[نمی] دریافت و بررسی هر چیزی. و این چیزی است که ما در حال پرداخت افسران ما را انجام دهد.'"

"ما در حال رفتن به یک گفتگوی مهم است که همچنان بر اساس این طرح دعوی در دادگاه" Crump گفت. "این نه تنها زانو از افسر درک چوین در جورج فلوید گردن...آن زانو از کل مینیاپولیس اداره پلیس است."

طرح دعوی در دادگاه است که آخرین نبرد قانونی در برابر چهار افسران درگیر در مرگ است که گالوانیزه سیاه و سفید زندگی مهم جنبش در سراسر جهان است.

سابق مینیاپولیس افسر پلیس درک چوین—پلیس برگزار شد که زانو خود را در جورج فلوید گردن در حالی که فلوید بارها و بارها گفت که او نمی توانست نفس و خواهش کرد که برای او مادر است رو به چندین اتهام از جمله قتل درجه دوم. این سه نفر دیگر از افسران سابق —توماس لین Tou Thao و J. Alexander Kueng—متهم شده اند با کمک و معاونت در جرم قتل درجه دوم در حالی که ارتکاب جنایت و کمک و معاونت در جرم درجه دوم قتل نفس با مقصر سهل انگاری.

هر چهار نفر از کار اخراج شدند پس از گرافیک فیلم دستگیری پدید آمده است. فلوید مرگ نیز مشتعل خواستار رسوایی-گرفتار مینیاپولیس P. D. جا به جا شود با ایمنی عمومی وزارت—تصمیم گیری در مورد حمایت اکثریت محلی اعضای شورای شهر.

دادستان ها ادعا می کنند که خط و Kueng در ابتدا در پاسخ به تماس 911 در 8:08 p. m. on May 25 مورد فلوید اقدام به استفاده از یک تقلبی $20 bill در یک فنجان مواد غذایی.

زمانی که دو rookies های که شده بود تمام وقت افسران برای کمتر از یک هفته بر داشت فلوید در ماشین خود را همراه با دو مسافر آنها خواست او را به خارج. شکایت کیفری گفت: خط سپس با اشاره تفنگ در Floyd و دستور داد او را به نشان می دهد دست خود را. زمانی که فلوید قرار دادن دست خود را بر روی فرمان خط قرار دادن اسلحه خود را دور و کشیده 46 ساله از ماشین.

"من متاسفم من متاسفم. خدا دنگ ، مرد من رو شات. من شات همان راه آقای افسر قبل از" فلوید گفت: خط زمانی که او به تفنگ خود را با توجه به متن از خط بدن دوربین فیلم نشان داد در جولای 7 حرکت به اخراج از اتهامات عنوان شده علیه ،

در bodycam فیلم بازدید FOX9 در روز چهارشنبه وجود دارد یک لحظه در طول بازداشت هنگامی که این وضعیت به نظر می رسید تحت کنترل و 46 ساله شد, دست به دستبند نشستن در مقابل یک دیوار.

"پس از او ایمن دستبند آقای فلوید همچنان آرام و انطباق با هر یک از افسران دستورات به عنوان کارگردان از جمله نشستن در مقابل یک دیوار و راه رفتن با افسران در سراسر خیابان بدون حادثه" را فلوید خانواده دعوی متحده است.

سپس پس از دو دقیقه مکالمه خارج ماشین خود را افسران تلاش برای دریافت فلوید به یک تیم ماشین—باعث 46 ساله به نكات و سفت است. با توجه به bodycam فیلم و شکایت فلوید به زمین سقوط کرد به عنوان آنها سعی کردم به او را داخل اتومبیل کرد و گفت او claustrophobic.

"اوه مرد خدا من را ترک نمی کند مرد, لطفا مرد, لطفا مرد" فلوید التماس کرد به افسران با توجه به bodycam transcript. لین ارائه شده به نشستن در تیم ملی, ماشین با فلوید, رول پنجره ها و روشن کردن تهویه مطبوع اما فلوید همچنان به مقاومت در برابر حرکت گفت. "من این نوع از مرد, مرد تو مرد...و من فقط به حال COVID من نمی خواهم برای رفتن به عقب به آن" فلوید گفت: یک مرجع به COVID-19 تشخیص بود که بعد از تایید در یک کالبد.

چوین و Thao سپس وارد و تمام چهار مردان سعی در دریافت فلوید در ماشین اما او نگه داشته در حال سقوط به پایین و گفت: او نمی تواند نفس شکایت کیفری گفت.

خانواده طرح دعوی در دادگاه می گوید که با وجود فلوید را درخواست ناراحتی "لین پیشنهاد به دیگر افسران آنها را استخدام 'حداکثر خویشتن داری روش'—یک روش که در آن یک arrestee است و محدود در یک موقعیت مستعد." سپس بدون "ارائه و یا توجیه" کت و شلوار متحده Kueng برگزار شد فلوید را به عقب و لین برگزار می شود پاهای خود را—در حالی که چوین قرار می گیرد زانو خود را بر روی دستبند را گردن.

این حرکت باعث فلوید به تماس برای مادرش و گفت: چندین بار است که او نمی تواند نفس بکشد. "من در مورد مرگ" او هشدار داد در یک نقطه شکایت کیفری گفت.

"من بگویید بچه ها من آنها را دوست دارم. من مرده ام" فلوید گفت: با توجه به طرح دعوی در دادگاه. "لطفا—من نمی توانم نفس بکشم! لطفا مرد." طرح دعوی در دادگاه می گوید که در یک نقطه چوین خواسته فلوید "شما چه می خواهید ؟" که 46 ساله "تکرار شده است که او نمی تواند نفس بکشد و خواسته چوین به گردن او بود."

"آقای فلوید شروع کرد به گریه کردن و گفت:" من از طریق. آقای فلوید اظهار داشت که معده اش آزار و گردن خود را صدمه دیده است و او نیاز به برخی از آب و تکرار است که او نمی تواند نفس بکشد" طرح دعوی در دادگاه می گوید و اضافه کرد که "چوین پاسخ داد که آقای فلوید باید متوقف صحبت کردن. آقای فلوید اظهار داشت: "آنها قصد کشتن من مرد.'"

در طول مبارزه یک ناظر گفت که گفته افسران که فلوید بینی خونریزی بود—اما افسر "را بررسی آقای فلوید."

"این است که چرا شما نمی فراموش مواد مخدر کودکان و نوجوانان!" Thao گفته می شود گفت: به عنوان چند تماشاچیان التماس افسران به انتشار این دعوی متحده است.

طرح دعوی در دادگاه می گوید که پس از چوین دوباره تنظیم موقعیت خود را پا و زانو در Floyd گردن زمانی که اطرافیان گفت: "46 ساله نمی تواند نفس فلوید ادا آخرین کلمات او: "لطفا—من نمی توانم نفس بکشم."

زمانی که فلوید متوقف شد در حال حرکت در اطراف 8:24 بعد از ظهر, Lane, پیشنهاد حرکت او را بر روی سمت خود در حالی که Kueng برای بررسی نبض اما نمی تواند پیدا کردن یکی. افسران هرگز تغییر فلوید موقعیت دادستان گفت. چوین او زانو در Floyd گردن برای 8 دقیقه و 46 ثانیه—از جمله نزدیک به سه ساعت است که در آن فلوید بود, بی, شکایت متحده است.

طرح دعوی در دادگاه می گوید که زمانی که چندین تماشاچیان شروع به فریاد در چوین به مرده فلوید در افسر "حذف یک قوطی از گرز از کمربند خود اشاره کرد و آن را به سمت تماشاچیان" در حالی که "Thao قدم رو به جلو به سمت تماشاچیان."

"Thao نه تنها نمی آمد به آقای فلوید کمک, اما او به طور فعال مانع از تماشاگران از انجام این کار" طرح دعوی در دادگاه متحده اشاره کرد که یکی ناظر "با نزدیک شدن متهم Thao و خواست او را با نام به بررسي آقای فلوید برای یک پالس که متهم Thao پاسخ 'مواد مخدر نمی بچه ها.'"

با توجه به بدنه دوربین فیلم آن را در زمان چند دقیقه برای افسران به فلوید و او را به آمبولانس قبل از هر گونه صرفه جویی در زندگی تلاش ها آغاز شده است. EMTs محققان گفت که زمانی که فلوید لود شد به یک آمبولانس او تا به حال هیچ پالس.

Hennepin شهرستان معاینات پزشکی گفت: فلوید درگذشت به علت ایست قلبی از خویشتن داری و گردن فشرده سازی. این دفتر معاینات پزشکی گزارش همچنین گفت: وجود نشانه فلوید تا به حال بیماری های قلبی از جمله "arteriosclerotic و بیماری قلبی فشار خون بالا" و وجود دارد فنتانيل در سیستم خود را. یک گزارش مستقل راه اندازی شده توسط Floyd خانوادهاما به این نتیجه رسید که 46 ساله بود در سلامتی و درگذشت اختناق از فشار به کمر و گردن است. هر دو گزارش مشخص فلوید مرگ شد, قتل.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن