فلین خواست روسیه برای اتحاد در مقابل "اسلام گرایان افراطی" در بدنام تلفن تماس

زمانی که دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن مشاور امنیت ملی-تعیین شده سرنوشت ساز تماس تلفنی با سفیر روسیه, مکالمات ا

توسط NEWSCENTERALS در 10 خرداد 1399

زمانی که دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن مشاور امنیت ملی-تعیین شده سرنوشت ساز تماس تلفنی با سفیر روسیه, مکالمات است که مجموعه ای در حرکت سقوط تا به حال یک هدف در پشت آنها. نقشه کشی و نزدیک به رقیب قدرت است که دخالت در انتخابات 2016 رخ نداد, به خاطر خود, متن محرمانه در روز جمعه نشان می دهد اما برای ایجاد یک خاورمیانه جدید همکاری در برابر آنچه بازنشسته سرهنگ ژنرال مایک فلین را دیدم به عنوان "اسلام رادیکال."

"شما می دانید که هدف استراتژیک است که ثبات در خاورمیانه" متن نشان می دهد فلین فشار بر سرگئی Kislyak on Dec. 23, 2016. "ما نمی خواهد رسیدن به ثبات در خاورمیانه بدون همکاری با یکدیگر در مقابل این رادیکال اسلامگرا جمعیت. دوره. من بسیار قاطعانه در مورد آن است."

فلین بعدها اعتراف به گناه و بعد از آن هنوز هم به دنبال معکوس تقاضای خود را – برای دروغ گفتن به اف بی آی در ماه ژانویه سال 2017 مورد بحث از تحریم های ایالات متحده بر روسیه است که او تا به حال با Kislyak در آن روز ، اما تماس های محرمانه سابق اقدام مدیر اطلاعات ملی ریچارد Grenell و منتشر شده تحت نظارت تایید جانشین جان Ratcliffe تایید نادیده گرفته جنبه از مغلوب ساختن پیشی جستن تیم اولیه کمک رسانی به مسکو است.

به همین دلیل فلین بود مشتاق برای مسکو برای tamp کردن پاسخ آن به دولت اوباما در آخرین دور از تحریم ها بود برای پیشبرد دیرینه میل فلین طرف برای متحد کردن ملت در برابر چشم انداز تاریک از اسلام است که فلین آمده بود به نگه دارید. برای اولین بار در دستور کار خواهد بود برای آمدن به شرایط در سوریه که در آن هر دو کشور تا به حال مستقر خود در جهان ، آن چیزی فلین می خواستم پنتاگون برای اکتشاف – و چیزی که می تواند منجر به یک برخورد در سیشل بین بدنام مزدور و سر تحریم روسیه در صندوق.

فلین هرگز خصوص hid که او را دیدم روسیه به عنوان وسیله ای برای پایان مقابله با آنچه که او در زمانهای گوناگون و اشاره به عنوان "اسلام افراطی" "رادیکال اسلامگرا ترور" و "تروریسم اسلامی افراطی." این بود فلین غذای آماده و پس از او post-9/11 تصدی به عنوان رئیس اطلاعات برای مشترک فرماندهی عملیات ویژه ساخته شده است که او یک کلام رقم در جنگ علیه ترور است. به بسیاری از فلین نظامی و اطلاعاتی معاصران که یک هیستریک و خطرناک در نظر یکی از عمده جهان ادیان.

در کنوانسیون ملی حزب جمهوری خواه در سال 2016 گفت: Dana Priest از واشنگتن پست "این واقعا که من در با روسیه است. ما یک مشکل با رادیکال اسلامگرایی و من در واقع فکر می کنم که ما با هم می تواند کار با آنها را در برابر این دشمن. آنها یک مشکل بدتر از ما." او بعدها آن را در شدیدتر از نظر مقایسه اسلام به "سرطان بدخیم" و آن را "ایدئولوژی سیاسی" که "پنهان در پشت این مفهوم بودن دین است."

در گوشی با فلین در دسامبر 2016 – چیزی بر روی کامپیوتر کاربر ره توسط اف بی آی به عنوان یک ماده البته برای روسیه سفیر مکالمات – Kislyak دیدم اهرم فلین دیدگاه ارائه شده است.

صحبت کردن در مورد اوباما تحریم که شامل اخراج دیپلماتیک روسیه و هوش پرسنل Kislyak گفت فلین که تحریم ها به نظر می رسید نشان می دهد که ایالات متحده تمایلی به کار با هم در برابر "تهدیدهای تروریستی است." Kislyak اضافه شده است که او بازدید اوباما از تحریم به عنوان هدف "نه تنها در برابر روسیه بلکه علیه رئیس جمهور منتخب."

فلین اصرار Kislyak برای متقاعد کردن ولادیمیر پوتین را مهار رویکرد به تحریم ها تصریح کرد: "ما قطعا باید یک دشمن مشترک. شما باید یک مشکل با آن است. ما یک مشکل با آن در این کشور است و ما قطعا باید یک مشکل با آن در خاورمیانه است."

"در گوشی با فلین در ماه دسامبر سال 2016 Kislyak دیدم اهرم فلین دیدگاه ارائه شده است."

اما فلین چشم انداز ایالات متحده و روسیه به عنوان متحدان در برابر "اسلام" نادیده گرفته خیلی. روسیه هم تراز با ایران به آن بود فروخته قدرتمند ضد هواپیما, دفاع, در حالی که فلین کوتاه تصدی معروف قرار داده و ایران "در اطلاع" که مغلوب ساختن پیشی جستن دولت خواهد بود تهاجمی علیه تهران است. شد و نه به روس ها نگران داعش در سوریه است. نگرانی های خود بودند بقای خود مشتری بشار اسد و متن نشان می دهد که Kislyak دیدم در فلین توسعه فرصت را به واشنگتن تسلیم به اسد ادامه داد: قانون.

طرح خود را به سر آمد و در دسامبر. 29, 2016 تماس بگیرید. با توجه به تازگی محرمانه رونوشت Kislyak فلین می گوید که اگر روسیه برای همکاری با دولت جدید جهت هماهنگی در خاورمیانه آن را ایستاده پشت به صبر کنید و ببینید چه تهمت تیم پیشنهاد به عنوان سیاست.

"ما تا به حال ... قابل رزرو در مورد این ایده در حال حاضر اتخاذ اصول برای خاورمیانه ... که ما همکاران آمریکایی در حال هل دادن. بنابراین ما در حال رفتن به آن را پشتیبانی برای کوارتت یا در شورای امنیت ، و ما باید منتقل به ما همکاران آمریکایی," Kislyak می گوید فلین در تماس است. "بنابراین در روح شفافیت کامل از من خواسته شد برای اطلاع رسانی به شما به عنوان به خوبی."

اما Kislyak ارائه یک راه رو به جلو: او می گوید فلین که روسیه و خاورمیانه و مشاوران خواهد بود مایل به کار با یک تیم از "متخصصان" از آمریکا در بحث سیاست های جدید و راه هایی برای با هم کار کنند. اما آن را به اتفاق می افتد قبل از افتتاح.

"ما متخصص[s] در خاورمیانه می گویند که آنها بسیار علاقه مند در کار خود را با متخصصان در مورد این مسائل و اگر شما در دسترس نیست - شما شخصا اما متخصصان در دسترس هستند و حتی قبل از ... رئیس جمهور منتخب ... است مراسم تحلیف خود در بیستم. ما کاملا در دسترس است" Kislyak می گوید. "اما همچنین چیزی خاص تر ما ... به عنوان شما ممکن است را دیده اند در حال تلاش برای کمک به... روند صلح در سوریه است."

دو هفته بعد اریک پرنس سابق بنیانگذار بلک واتر و یک پیمانکار فعال در سراسر شرق میانه, منطقه, پرواز به دور, سیشل جزیره است. در شهادت خود را با کنگره در سال 2018 در روسیه بررسی Prince قانونگذاران گفت که او تا به حال شانس ملاقات با یک بانکدار. او گفت که او نمی دانست که او بود و او که پرواز به جزیره او را ملاقات کند.

اما رابرت مولر را گزارش این تحقیق نشان داد شاهزاده دروغ در مورد خیلی از تعاملات با کیریل Dmitriev سر از Russiand سرمایه گذاری مستقیم صندوق یکی از مسکو و ثروت بودجه.

Dmitriev و شاهزاده را ملاقات کرد در سیشل در 11 ژانویه سال 2017 در هتل چهار فصل در یک نوار مشرف به اقیانوس هند. جورج نادر لبنان-تاجر آمریکایی که توصیه ولیعهد امارات متحده عربی نیز موجود بود. دو بحث همکاری بین ایالات متحده و روسیه در خاورمیانه به ویژه در سوریه است.

روزانه وحش قبلا به دست آمده یادداشت Dmitriev فرستاده شده پس از این جلسه خلاصه بخشهایی از خود سیشل گفتگو. این یادداشت ذکر شده در چهار زمینه های بالقوه همکاری و خواهان یک طرح عمل برای بهبود ایالات متحده و روسیه روابط بیش از یک دوره یک ساله.

اولین نقطه گلوله پیشنهادی آمریکا و روسیه با هم کار کنند در "نظامی هماهنگی و اقدامات مشترک در سوریه در برابر داعش." این ایده ای است که به دادگاه تجدید نظر به برخی از مهم ترین بازیکنان در اوایل مغلوب ساختن پیشی جستن دولت; مایک فلین تهمت اولین و معروف کرملین پسند مشاور امنیت ملی تحت فشار قرار دادند به گسترش ایالات متحده و روسیه ارتباطات نظامی در سوریه یک حرکت است که ممکن است غیر قانونی و, که پنتاگون قاطعانه مقاومت به حماقت.

این ایده با توجه به یادداشت وی به راه اندازی یک "مشترک نیروهای ویژه ماموریت که در آن با هم ایالات متحده و روسیه را از یک کلید ISIS شخص یا مکان یا آزاد یک منطقه و سپس اعلام آن پس از." شاهزاده بخشی از علنا پشتیبانی از چشم انداز و نزدیک آمریکا و روسیه همکاری در مبارزه با تروریسم.

روز پس از دیدار شاهزاده Dmitriev در سیشل فلین صحبت می کند با Kislyak در تلفن دوباره با توجه به متن. Kislyak هرگونه پرسش در مورد اینکه آیا فلین تا به حال مونتاژ یک تیم به ارسال به آستانه قزاقستان برای دیدار با روس ها در مورد سوریه است. ایالات متحده هرگز به پایان رسید تا با اعزام یک تیم. معلوم نیست چرا.

این همه هزینه فلین خیلی. برای اولین بار در ماه فوریه او از شغل خود به عنوان مشاور امنیت ملی پس از او به دروغ معاون رئیس جمهور مایک پنس در مورد آنچه او در گفتگو با Kislyak نگران است. بعد او را تحت پیگرد قانونی برای دروغ خود را به اف بی آی – چیزی مغلوب ساختن پیشی جستن و متحدان خود را به تصویر بکشد به عنوان railroaded با خارج از کنترل اف بی آی و رابرت مولر که در حال حاضر منجر به متن را declassification.

این مرکز در حال انجام نبرد قانونی به عنوان یک قاضی فدرال است و مقاوم در برابر وزارت دادگستری تصمیم فوق العاده ای برای رها کردن اتهامات عنوان شده علیه یک مرد است که گناه التماس کرد. و تمام است که زیرفشار دور از اصلی جغرافیای سیاسی – در فلین را مشاهده و حتی تمدن – منطق پشت فلین راز colloquy با Kislyak.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن