Fonterra اعلام کرد پیتر مک براید به عنوان رئیس منتخب

تحت Fonterra را قانون اساسی رئیس آن انتخاب شده توسط هیئت مدیره از درون استخر آن از هفت منتخب کشاورز مدیران. آق

توسط NEWSCENTERALS در 6 تیر 1399

تحت Fonterra را قانون اساسی رئیس آن انتخاب شده توسط هیئت مدیره از درون استخر آن از هفت منتخب کشاورز مدیران.

آقای مک براید جایگزین خواهد شد زمان Fonterra می رئیس جان موناگان زمانی که او بازنشسته به عنوان مدیر بخش Co-op در آن جلسه سالانه در ماه نوامبر.

آقای موناگان می گوید که در اوایل اعلام آقای مک براید به عنوان رئیس منتخب بخشی از هیئت مدیره تعهد به برنامه ریزی حکومت جانشینی.

"ما پیشرفت های قابل توجهی در طول دو سال گذشته در تلاش های ما برای به روز کردن ما Co-op هدف و استراتژی و فرهنگ است. این مهم است که به هیئت مدیره است که ما ارائه ثبات در حالی که مایل و تیم او در ادامه به قراردادن تغییرات و حفظ ما در حرکت است.

"این تصمیم در حال حاضر نیز به ما کشاورز-صاحبان شفافیت رهبری قبل از این سال' مدیر انتخابات و اجازه می دهد تا پیتر و من یک دوره از تحویل قبل از من بازنشسته از هیئت مدیره در ماه نوامبر می گوید:" موناگان.

آقای مک براید می گوید او فروتنی انتخاب شده توسط خود همکار مدیران است و به دنبال به جلو به پیشرو Co-op به نمایندگی از آن 10,000 کشاورزی خانواده.

"من در یک مزرعه های لبنی در نزدیکی Te Aroha و امروز من, همسر لیندا و اجرا میکنم خانواده مزرعه شیر 950 گاوها در, South Waikato, بنابراین لبنی همواره بخشی از زندگی من است.

"من به دنبال به جلو به کار کردن در کنار جان برای بعد از چند ماه قبل از پیشرو ما Co-op به مرحله بعدی آن و ایجاد ارزش برای سود ما کشاورز-صاحبان و unitholders.

"هنگامی که جان بازنشسته از هیئت مدیره در ماه نوامبر آن را علامت گذاری تقریبا دو دهه از خدمات ما به Co-op 12 سال گذشته به عنوان یک مدیر. او را ترک پشت تخته فرهنگ مسئولیت مشترک چیزی است که من را به ساخت به عنوان رئیس جدید می گوید:" آقای مک براید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب