برای مخالفان مصر کست سایه طولانی در غرب

تحت پوشش امنیت ملی مصر را سرویس مخفی نگه داشته است زبانه ها در منتقدان در خارج از کشور در یک پیشنهاد به سکوت و

توسط NEWSCENTERALS در 25 تیر 1399

تحت پوشش امنیت ملی مصر را سرویس مخفی نگه داشته است زبانه ها در منتقدان در خارج از کشور در یک پیشنهاد به سکوت و انتقاد. کارشناسان می گوید کشورهای غربی مانند آلمان همدست با توجه به همکاری های امنیتی و آموزش.

مصر را امنیت دستگاه دارای شهرت در خارج از کشور, و آن را یکی خوب است.

مقامات دولتی و دیپلمات ها و نمایندگان دولت به طور معمول سند فعالیت های کسانی که به انتقاد از دولت رئیس جمهور Abdel-Fattah ال-Sissi با توجه به شهادت ارائه شده به DW. آنها به طور منظم اعمال فشار بر مخالفان ساکن در کشورهای خارجی و حتی سعی در جذب جاسوس.

اگر چه مصر سرویسهای اطلاعاتی زیاده روی در عملیات خارجی دهه فعالیت های خود را به دست آورد قابل توجهی افزایش دنبال 2013 کودتا که مقامش را از دست بدهد محمد مرسی در این کشور اولین رئیس جمهور منتخب دموکراتیک و نصب Sissi به عنوان رهبر آن است.

برلین پناه

پس از کودتا, برلین تبدیل به یک پناهگاه برای فعالان و نویسندگان و روزنامه نگاران که هدف قرار داده شده است توسط Sissi رژیم ، برای آنها آن را به عنوان جای تعجب نیست که وزارت کشور آلمان گفت: در هفته گذشته که در آن گرفتار شده بود اتهام جاسوسی در آنگلا مرکل ، به گفته وزارت کشور مصر متولد شهروند آلمانی کار در دفتر مطبوعات اعتقاد بر این است که عمل به عنوان یک عامل برای سرویس مخفی. گزارش جزئیات این پرونده گفت: "نشانه های وجود دارد که مصر خدمات در حال تلاش برای جذب مصریان زندگی در آلمان برای هوش اهداف است."

"با بیشتر مصر مخالفان و منتقدان از Sissi رژیم از ورود در اروپا پس از کودتای نظامی به نظر می رسد که دولت مصر به شدت نظارت خود را و دروغ تلاش ها به منظور مقابله با این صداهای منتقد از خارج از کشور گفت:" Ilyas Saliba محقق حقوق بشر و دموکراسی در جهانی سیاست عمومی موسسه (GPPi) در برلین.

'بازی تغییر'

در طرف دیگر اقیانوس اطلس طولانی سایه امنیت مصر دستگاه نیز در سمت چپ علامت آن است. سال گذشته مصر وزیر مهاجرت Nabila Makram روشن ساخته چگونه دولت می خواهم برای درمان مخالفان در طول یک رویداد خصوصی در کانادا شهر تورنتو است.

"هر کسی که می گوید چیزی در مورد کشور ما — چه اتفاقی می افتد به آنها را؟" Makram گفت: قیافه به سمت گردن او. "ما قطع است."

Egypt's President Abdel Fattah al-Sissi addressing a conference

برلین تبدیل به یک پناهگاه برای فعالان و نویسندگان و روزنامه نگاران که هدف قرار داده شده است توسط Sissi رژیم

برای منتقدان این پیام بود بی شک روشن: کسانی که حاضر به در خط سقوط خواهد کرد به همان سرنوشت عربستان منتقد جمال Khashoggi بود که به طرز وحشیانه ای کشته شده در اکتبر 2018 توسط یک تیم از عربستان ماموران پس از ورود به عربستان خدمات کنسولگری در استانبول.

"این یک پیام به مخالفان مثل خودم که این بازی تغییر کرده بود. دیگر نمی شد مخالفان زندگی در خارج از کشور امن" گفت: عمرو خلیفه یک روزنامه نگار مصری و تحلیلگر سیاسی ساکن در ایالات متحده است. "آن خوانده شده است به عنوان یک کاغذ سفید با autocracies مانند Sissi را به خصوص بعد از فوق العاده مطیع واکنش مغلوب ساختن پیشی جستن دولت است."

زندگی تحت نظارت

خلیفه ذکر شده حداقل سه نمونه زمانی که مصر عوامل تا به حال به طور فعال خود را در زندگی خود از جمله یک شام پنج سال پیش است که در آن یک عامل به دنبال او "تحت پوشش دوستی است."

"پس از یک شب او تکیه به مصر خداحافظی بوسه بر روی گونه. او گفت: چیزی است که من هرگز فراموش نکنید" خلیفه گفت. "عبد فتاح می گوید:" شنا به آرامی بنابراین شما نمی نزول است.'"

مثال دیگری شامل یک نکته که سفارت پرسنل در حضور در شهر نیویورک سخنرانی خلیفه بود دادن با مشهور مصری مورخ خالد فهمی موضوع از رژیم. تحت قوانین امنیت ملی ضبط در آن موضوع می تواند زمین یک نفر در زندان خلیفه گفت.

بیشتر بخوانید: مصر زندانها مناسب نیست برای انسان

دیگر درگیر یک ملاقات در یک کافه خلیفه frequents تنها چند دقیقه دور از جایی که مصر مخالف ساکن. "وجود دارد به یک هدف سناریو که در آن یک فرد است که شما به دنبال این بدان معناست که آنها می دانند که در آن خانه من است."

مسئولیت برای محافظت از

ادامه همکاری های امنیتی بین کشورهای غربی و مصر منجر به کوچک خرید اینترنتی بیش از هدف قرار دادن منتقدان دولت. به جای تهمت به نام Sissi خود را "مورد علاقه دیکتاتور" در حالی که آلمان به تصویب اسلحه نقل و انتقالات به ارزش €290 میلیون ($330 میلیون دلار) در اوایل این سال است.

آلمان و وزارت کشور است و حتی رفته تا آنجا که به مبارزه با تروریسم ارائه آموزش برای برخی از مصر بدنام ترین امنیت بدن. با توجه به این که مبارزه با تروریسم اقدامات اغلب استفاده می شود به سکوت منتقدان GPPi را Saliba گفت: دولتهای غربی باید مسئولیت برای حمایت از کسانی که هدف این رژیم است.

"حمایت از باقی مانده های مستقل مصر جامعه مدنی و سازمان های رسانه ها و عموم پشتیبانی از صدای به اشتباه به جرم افراد و سازمان ها در مصر" Saliba گفت.

"توقف همکاری های امنیتی با نیروهای امنیتی مصر به جرم سیستماتیک نقض حقوق بشر مانند شکنجه و قتل غیر عمدی imprisonments و پایبند به پارلمان اروپا قطعنامه برای توقف صادرات سلاح به مصر است."

هر شب DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن