فراموش نکنید حساسه رفع این شامپانی تکیلا کوکتل به جای

چه چیزی الهام بخش شما برای ایجاد این کوکتل ؟ "این نوشیدنی به من آمد که من تا به حال به انجام موجودی برای چک کر

توسط NEWSCENTERALS در 19 اردیبهشت 1399

چه چیزی الهام بخش شما برای ایجاد این کوکتل ؟ "این نوشیدنی به من آمد که من تا به حال به انجام موجودی برای چک کردن جیره در آغاز قرنطینه. من یک بیت از یک زیر و رو کردن و پیدا کردم یک شیشه ترشی انبه در پشت یخچال. من می خواستم به چیزی روشن و آفتابی به بلند کردن ارواح در شروع روز است. من هم اتاقی رفت دیوانه برای این نوشیدنی. آنها آن را دوست داشت."

هنگامی که شما در خدمت این نوشیدنی ؟ "من معمولا می خواهم در خدمت یک نوشیدنی مانند این اطراف صبحانه و یا حتی در اوایل ساعت از روز است. آن را نیز سرگرم کننده نوشیدنی برای جشن هر مناسبت ،

چه موسیقی شما را جفت آن را با ؟ "چیزی است که مجموعه بسیار دلپذیر پرنیان برای روز. شاید Bon Iver الا فیتزجرالد و یا برخی از کندتر التون جان ، Bill Withers نیز بر تکرار شده است."

چه مواد غذایی را به شما جفت آن را با ؟ "من می خواهم در خدمت این نوشیدنی با یک مرد ایرلندی صبحانه با rashers پرس سوسیس سرخ کرده, نان قهوه ای و کار می کند. شاید من می خواهم از خواب بیدار اولیه و قرار دادن آن همه در یک سینی به صرف صبحانه در رختخواب برای کسی خاص در یک روز!"

نام فرد (زنده یا مرده) شما می خواهم به این کوکتل برای. "شاید جک نیکلسون. او به نظر می رسد مانند نوع از کسی که ارزش صبحانه به عنوان یکی از مهم ترین وعده های غذایی در روز است."

داخل کار

توسط جک تاج

مواد تشکیل دهنده

  • 1.5 اونس خوزه Cuervo® Tradicional® Añejo تکیلا (منظور در Drizly)
  • .75 اونس آب لیمو تازه
  • 1 قاشق چایخوری انبه ترشی
  • 1 داش انگستورا Bitters
  • 1.5 اونس Prosecco
  • شیشه: سنگ
  • چاشنی زدن: پیچ و تاب و لیمو

جهت

اضافه کردن همه مواد تشکیل دهنده به جز Prosecco به تکان دادن و پر کردن با یخ. لرزش و فشار به یک سنگ شیشه ای. بالا با Prosecco و چاشنی زدن با یک پیچ و تاب و لیمو.

جک تاج با استعداد است نیویورک متصدی بار

با تشکر از شما خوزه Cuervo® Tradicional® برای همکاری با نیمه پر در Bartenders در خانه کوکتل سری ویدئو.

شما می توانید پیدا کردن اطلاعات بیشتر در Bartenders در خانه کوکتل آموزش در اینجا!

مصاحبه شده و تغلیظ شده و ویرایش شده است.

خوزه Cuervo® تکیلا. 40 درصد Alc./Vol. (80 اثبات). علائم تجاری متعلق به تکیلا Cuervo لا Rojeña, S. A. de C. V. ©2020 Proximo, Jersey City, NJ. لطفا نوشیدن مسئولانه است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب