سابق Envestnet Exec را افزایش می دهد $18M برای لحظه.ai, رونمایی از اولین واحد اتوماسیون و بدون کد برنامه پلت فرم توسعه برای تامین مالی و عملیات

لحظه.هوش مصنوعی اولین واحد سازمانی اتوماسیون شرکت نوآوری ساختار یافته به ماندگاری تاثیر اجتماعی در دهه های بعد

توسط NEWSCENTERALS در 22 خرداد 1399

لحظه.هوش مصنوعی اولین واحد سازمانی اتوماسیون شرکت نوآوری ساختار یافته به ماندگاری تاثیر اجتماعی در دهه های بعدی امروز راه اندازی برای کمک به شرکت بهینه سازی عملکرد کسب و کار با تمرکز بر امور مالی و عملیات. طی هجده ماه لحظه.ai ساخته شده است یک تیم از 150 جهانی کارکنان و مشتریان از بیش از 20 شرکت. این شرکت مطرح $18M در سری بودجه به رهبری Nexus مبادرت همکاران با مشارکت از Rebright شرکای W250 صندوق سرمایه گذاری (تاسیس شده توسط فارغ التحصیلان از دانشگاه استنفورد اجرایی برنامه) و تعدادی از C-سطح رهبران کسب و کار به رهبری روپیه Viswanath (CTO از Atlassian: تیم) ریچارد Galanti (CFO از Costco: هزینه) چارلز گلدمن (مدیر عامل Assetmark: AMK) تونی توماس (سابق CIO نیسان موتور: NSANY), جیم بردی (سابق COO Grant Thornton) و باب بخش (سابق COO Sungard ثروت و بازنشستگی).
 
این شرکت به دنبال یک مسئول راه به AI نوآوری و بودجه جدید استفاده خواهد شد به ارائه چشم انداز خود را رشد تیم بیشتر و مقیاس آن محصول نقشه راه و پایه مشتری موجود است که در حال حاضر شامل ثروت و جهانی از 1000 شرکت.

با توجه به Deloitte تقریبا هر شرکت در جهان خواهد بود با استفاده از رباتیک اتوماسیون فرآیند (RPA) در بعضی از فرم ظرف پنج سال آینده به عنوان تلاش برای به طور خودکار کارهای دستی در عمودی مانند عملیات منابع انسانی و حسابداری افتاده اند ، گارتنر همچنین تخمین می زند که تا سال 2024 پایین-کد برنامه توسعه خواهد بود مسئول برای بیش از 65 درصد از برنامه توسعه فعالیت است.

با تخصص عمیق در هوش مصنوعی و پردازش زبان های طبیعی Fintech و اتوماسیون لحظه.هوش مصنوعی تکامل یافته اصلی آن محصول را پیچیده اتوماسیون فرآیند و طراحی نرم افزار در دسترس برای شرکت های در تنها چند کلیک. منحصر به فرد به آن تکنولوژی است که آن را نشسته است در بالای سیستم های میراث وابسته به دستی نوشته که تمایل به آهسته و به شدت مستعد خطا است. با آخرین نسخه لحظه.هوش مصنوعی ترکیبی از قدرت از RPA, عمیق پردازش سند و بومی شناختی (هوش مصنوعی/ML) قابلیت به یک واحد یکپارچه پلت فرم ساخته شده با در کلاس شرکت امنیتی است. ویژگی های کلیدی از لحظه.هوش مصنوعی عبارتند از: آسان برای استفاده و طراحی استودیو برای هیچ-کد برنامه توسعه شناختی میز کار و یک تنظیم analytics dashboard برای نظارت بر فرآیندهای خودکار با یک انسان-در-این-حلقه رابط.

"هدف ما این است که مجموعه استاندارد جدید برای کسب و کار در تقاطع کارآفرینی و نوآوری گفت:" ببو Sivadasan مدیر عامل و بنیانگذاران لحظه.ai. "در سراسر کل تیم ما, ما در حال اختصاص داده شده به مقابله با اثرات اتوماسیون در نیروی کار نه فقط با شتاب مسیر به سود برای کسب و کار بلکه از طریق بنیاد ما بازوی ما سرمایه گذاری در برنامه های re-آموزش و مهارت کارگران که شغل ممکن است جا به جا شده."

"از خودکار فرآیندهای درآمد در حسابداری و زنجیره تامین و در نهایت به ما عامل گروه ما دائما در تلاش برای بهبود توانایی های ما برای کمک به ما برای رسیدن به چشم انداز ما تبدیل شدن به جهان را بیشتر دوست کارآمد ترین و سود آور ترین شرکت هواپیمایی" آنجلا Marano, مدیر عامل, کسب و کار تحول خطوط هوایی جنوب غربی. "لحظه.ai شده است یک شریک قوی پس از 2019 در کمک به ما بگین ما اتوماسیون سفر - شروع با RPA و حرکت به سمت دستیابی به ارزش های هوشمند و اتوماسیون. این است که بخش مهمی از ما به طور کلی استراتژی به عنوان ما را در آغوش سرعت سریع تغییر و تمایل به آزاد کردن مردم ما به تمرکز بر روی بالاترین ارزش فعالیت است."

لحظه.هوش مصنوعی منحصر به فرد ساختار با 20 موسسان 70 درصد از آنها از c-suite سطح یا باید قبلی موسس تجربه با یک تیم که با موفقیت رهبری Stamps.com و Envestnet به IPO با یک ترکیب, بازار سرمایه بیش از $5B.

با تمرکز بر ایجاد ماندگار تاثیر اجتماعی و بهبود زندگی کارگران, که معیشت آسیب دیده اند و اتوماسیون این شرکت بزرگترین سهام سهامداران آن است, غیر انتفاعی, سازمان, Paanini پایه و اساس است. این بنیاد که به ارائه آموزش های شغلی و قرار دادن برنامه های کمک برای مردم نهفته اتوماسیون در محل کار اعلام خواهد شد همکاری های جدید و جزئیات برنامه در ماه های آینده به آن می پردازد مطالبات خود از شرکت همکاران موجود و پایه مشتری.

"لحظه.هوش مصنوعی قرار است به شرکت های بسیار کارآمد تر و فعال خواهد شد با استفاده از موارد امکان پذیر نیست قبل از اینکه گفت:" Jishnu Bhattacharjee مدیر عامل در Nexus سرمایه گذاری شرکای. "ما هیجان زده به شریک با ببو و تیم در تعقیب خود را از ارائه پایان به پایان راه حل برای نسل بعدی هوش مصنوعی-طراحی اتوماسیون و برنامه توسعه در سراسر طیف گسترده ای از صنایع است."

علاقه مند به شرکت و کارکنان باید بازدید: www.jiffy.ai.

در مورد لحظه.هوش مصنوعی
لحظه.هوش مصنوعی راه اندازی شد در سال 2018 به عنوان رفتن به بازار با نام تجاری از شرکت مادر آن Paanini Inc. لحظه.هوش مصنوعی AI-اولین یکپارچه اتوماسیون و برنامه پلت فرم توسعه آموزش با تمرکز بر این بسیار قابل تنظیم fintech صنعت. این شرکت تاسیس شد fintech و نرم افزار سازمانی کهنه ببو Sivadasan همراه با یک گروه از کارآفرینان که دهه تجربه در نرم افزار های مهندسی و اتوماسیون. لحظه.هوش مصنوعی کار می کند با بیش از 20 شرکت از جمله ثروت و جهانی 1000 شرکت بزرگ چهار شرکت های مشاوره و دیگران. به پرس و جو در مورد فرصت های شغلی موجود و یا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن هوشمند محصولات اتوماسیون مراجعه کنید https://www.jiffy.ai.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب