سابق رادیو فردا میزبان Alisyn Camerota: اد هنری داستان نشان میدهد فاکس 'فاسد به آن هسته'

پس از Roger Ailes شد و در نهایت سرنگون از فاکس نیوز در سال 2016 برای خود سابقه ای طولانی در آزار و اذیت جنسی و

توسط NEWSCENTERALS در 31 تیر 1399

پس از Roger Ailes شد و در نهایت سرنگون از فاکس نیوز در سال 2016 برای خود سابقه ای طولانی در آزار و اذیت جنسی و تجاوز برایان Stelter خواسته سابق فاکس میزبان و زمان CNN همکار Alisyn Camerota اگر فردا بود "فاسد به هسته خود است."

"من گفت: چیزی مانند" نه فاسد به هسته وجود دارد مردم خوب وجود دارد و فقط در تلاش برای انجام شغل خود را از'" Camerota گفت Stelter صبح روز سه شنبه در سی ان ان روز جدید. "من می خواهم به اصلاح پاسخ من در حال حاضر اگر من ممکن است. چون همه چیز داده شده است که بیرون آمدن از آن من حدس می زنم آن فاسد است به هسته. من حدس می زنم حتی اگر وجود دارد واقعا خوب مردم وجود دارد که در حال تلاش برای انجام شغل خود را از آن کافی نیست. چرا که مگر شما خلاص شدن از شر و تمبر از شکارچیان پس از دوره فرهنگ است که هنوز هم برای رفتن به فاسد است."

Camerota که مشخص شده است در آزار و اذیت او مواجه شخصا از Ailes ساخته شده نظرات خود را در بحث از آخرین سوء رفتار جنسی رسوایی به آمار محافظه کار خروجی این یکی از اطراف به تازگی از کار اخراج اد هنری. ایسنا ستاره Sean Hannity, تاکر کارلسون و دیگران نیز به نام در طرح دعوی در دادگاه.

"و نمی دانند این کار؟" Camerota پرسید. "وقتی که خارج از قانون شرکت پل عاقلانه انجام تحقیقات خود را در سال 2016 نمی اد هنری نام آمده است ؟ نمی دانند همه چیز در مورد Ed هنری و در عین حال آنها او را ترویج می کند که به ما بگویید که همه ما نیاز به دانستن در مورد فرهنگ؟"

Stelter تایید کرد که "هشدارهای" در مورد هنری شناخته شده بودند به شبکه برنج و او "ترویج به هر حال" از آنجا که او یک "rising star" و یک "مورد علاقه" از شبکه مدیر عامل شرکت سوزان اسکات. "این باور نکردنی است به فکر می کنم که چهار سال پس از Ailes مجبور شد این است که هنوز هم در رفتن در فاکس نیوز," او گفت:.

پرسید: اگر هر چیزی در مورد Ed هنری داستان شگفتی او Camerota گفت: "آزار و اذیت جنسی من جای تعجب نیست سوء رفتار جنسی نیست اما خشونت تجاوز ؟ آره من هنوز شگفت زده توسط چیزهایی مانند آن. من هنوز با تعجب به گزارش از تلاش به نوبه خود کسی را به یک "برده" و سپس ادعا این طرف بوده است."

"این مسائل در شکایت است بسیار تاریک و ننگین است که بله من هنوز هم می تواند شوکه توسط این چیزها," او اضافه شده است. "اما من غمگین هستم در واقع. من غمگین هستم که چهار سال پس از Roger Ailes رفته بود که زنان جوان وجود دارد احساس مانند آنها هنوز هم نیاز به کار در این فرهنگ است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب