رئیس سابق تنوع: 'سیاه و سفید زندگی را مهم نیست در مورگان استنلی'

بانک سرمایه گذاری مورگان استنلی است که شکایت خود را رئیس تنوع که ادعا می کند اعضای ارشد "سفید نر-محور رهبری" ح

توسط NEWSCENTERALS در 28 خرداد 1399

بانک سرمایه گذاری مورگان استنلی است که شکایت خود را رئیس تنوع که ادعا می کند اعضای ارشد "سفید نر-محور رهبری" حاضر به اتخاذ طرح خود را به آدرس تعصب نژادی در این شرکت و به جای اخراج او در ماه دسامبر.

مرلین بوکر رهبری تنوع در مورگان استنلی از سال 1994 تا 2010 قبل از مصرف در یک پروژه شناخته شده به عنوان بازار شهری که به دنبال ترویج مدیریت پول در شهرستانها داخلی و با اتصال اقلیت مشاوران مالی به جوامع اقلیت.

با این حال این برنامه ارائه شد بی اثر و پس از آن به طور پیوسته محروم از بودجه خود را با 71 درصد از بودجه حذف شدن توسط 2019, بوکر گفت: در یک طرح دعوی در دادگاه در روز سه شنبه و گزارش Financial Times, ثروت و رسانه های دیگر.

بوکر گفت: در 47 صفحه شکایت که "او بودجه نمی خواهد به مقدار یک قطره در سطل برای مورگان استنلی در مقایسه با زمانی که به پول آن را انداخت در طرح های دیگر و درآمد این شرکت تولید شده است."

بوکر استدلال در اسناد دادگاه که ابتکار عمل لازم بود چرا که تنها در حدود 100 مورگان استنلی را 16,000 مشاوران مالی سیاه و سفید هستند.

مورگان استنلی در آخرین منتشر شده آشکار در تنوع نشان می دهد که 2.2 درصد از آن بسیاری از مدیران ارشد در آمریکا بودند یا سیاه افریقایی-امریکایی دوم پایین ترین نمایندگی های ثبت شده توسط هر یک از پنج بانک های ایالات متحده.

بوکر شکایت بصورتی پایدار و محکم نقاشی اتهام تبعیض به عنوان ریاکارانه در زمینه مورگان استنلی در پاسخ به جورج فلوید مرگ در او بیدار که این بانک ساخته شده است کمک زیادی به NAACP دفاع قانونی و آموزش و پرورش صندوق و ترویج دو سیاه به رهبری ارشد کمیته. بوکر به ذکر است که مدیر عامل جیمز گورمن توصیف کرده بود که حاضر به عنوان یک "نقطه عطف در روابط."

اما بوکر گفت: اقدامات این بانک گفت که یک داستان متفاوت گفت: "به وضوح سیاه زندگی را مهم نیست در مورگان استنلی."

مورگان استنلی گفت FT آن را به شدت این ادعا را رد کرده و در نظر گرفته شده به شدت از خود دفاع کند و اضافه کرد که بوکر شد اجازه رفتن به عنوان بخشی از یک دور 1500 lay-offs در اواخر سال گذشته.

آن گفت: "ما ثابت قدم در تعهد ما برای بهبود تنوع کارکنان و پیشرفت مداوم — در حالی که به رسمیت شناختن است که ما باید پیشرفت بیشتر را. ما ادامه خواهد داد برای پیشبرد بالا ما اولویت تلاش برای رسیدن به متنوع تر و فراگیر استوار است."

بوکر به دنبال نامشخص خسارت مالی.

بوکر همچنین ادعا می کند مورگان استنلی nixed تلاش خود را برای جذب یک انجمن ملی بسکتبال بازیکن به عنوان سخنگوی و بعد امضا سفید گلف باز جاستین رز به جای.

"این می رود بدون گفت که آقای گل رز بود و معتقد بود بهتر است به رسمیت شناخته شده در میان جامعه از سفید مرد ثروتمند طرفداران گلف و نه بیشتر, اعضای بزرگ سیاه و جوامع اقلیت," او اضافه شده است.

"مورگان استنلی تا به حال چندین دهه به آن خانه به منظور بهبود و ثبت آن در تنوع و شمول" بوکر وکیل جین M کریستنسن یک شریک در Wigdortod این FT. "هیچ بهانه ای. این اعداد برای خود صحبت می کنند و مورگان استنلی باید پاسخگو به دنبال راه های دیگر."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب