سابق Invisalign و Sonicare مدیران بالا بردن $13 میلیون و پرده ترین دندانپزشک پسند دندان های صاف تجربه

OrthoFX پیشرو مصرف کننده محور دندانپزشک-تحویل ارتودنسی و دندان های صاف, خدمات, امروز اعلام کرد آن را مطرح کرده

توسط NEWSCENTERALS در 1 مرداد 1399

OrthoFX پیشرو مصرف کننده محور دندانپزشک-تحویل ارتودنسی و دندان های صاف, خدمات, امروز اعلام کرد آن را مطرح کرده است $13M سرعت ثبت شده در بودجه و پرده برداری از مجموعه جدید روشن aligner فن آوری همراه با دکتر پسند مدل های مالی.

این COVID-19 همه گیر اساسا راه شیوه های پزشکی خدمات بیماران و انجمن دندانپزشکی آمریکا گزارش می دهد که در مطب های دندانپزشکی را تجربه حدود 100B در درآمد از دست رفته در این سال به دلیل آن است.

"پروژه های DIY برای خانه خود را نه برای خود," دکتر گفت: Jonathan Levine پیشرو دندانپزشک در شهر نیویورک و OrthoFX ارائه دهنده. "بدون یک پزشک نظارت جدی و دائمی مسائل مانند بیماری های پریودنتال و پوسیدگی دندان و درد فک و منحرف گزش می تواند تشخیص داده نشده. OrthoFX نمیفهمد ترکیب کامل از در خانه درمان و هوشمندانه برنامه ریزی شده در مطب پزشک-که اجازه داده است من به ادامه به ارائه مراقبت موثر حتی زمانی که من دفاتر بسته شد برای یک دوره طولانی از زمان است."

معرفی FXOnTrack™

FXOnTrack™ ترکیبی فیزیکی و دیجیتال پلت فرم را قادر می سازد که مجازی مشاوره از راه دور نظارت بر درمان سرایدار, پشتیبانی از OrthoFX تیم بالینی و سنسور مبتنی بر سایش-زمان ردیابی است که باعث کاهش نیاز برای بازدیدکننده داشته است دفتر تا 60% در حالی که ارائه نتایج با کیفیت بالا.

با تاکید بر حصول اطمینان از پزشکان درگیر در هر مرحله از فرایند پلت فرم ویژگی های:

  • سنسور مبتنی بر پوشیدن ردیابی: هوشمند بلوتوث متصل aligner مورد با سنسور ساخته شده است در که اجازه می دهد تا بیماران و پزشکان برای پیگیری پوشیدن زمان و طرح درمان اثر

  • مجازی لبخند ردیابی: بیماران ارائه عکس های خود را درمان, پیشرفت, عکس ها در حال بررسی توسط الگوریتم های اختصاصی و OrthoFX بالینی سرایدار قبل از فرستاده شدن به پزشک برای بررسی نهایی

  • 3D نتیجه شبیه سازی: با استفاده از بیمار-ارائه تصاویر OrthoFX اختصاصی نتیجه شبیه ساز را نشان می دهد بیماران مبتلا به چه دندان های خود را مانند به عنوان آنها را از طریق حرکت درمانی

  • سفارشی هفتگی Aligners: اعمال نفوذ اختصاصی پلیمر مخلوط OrthoFX را aligners نشستن به راحتی بر روی دندان ها به جای لثه, برای جلوگیری از سوزش و اجازه می دهد برای 40 درصد کمتر فشار است. با تغییر aligners هفته به جای دو هفته بیماران در پایان به طور متوسط 6 ماه به مراتب کمتر از این صنعت به طور متوسط 12-14 ماه

  • در خانه تصور کیت و اشتراک محصولات: دکتر تجویز در خانه تصور کیت راه را برای بارگیری در این هفته سفارشی aligners که 3D چاپ شده به طور خاص برای هر بیمار دهان, به دنبال نگهدارنده سینی های سفید و نگهبانان دهان برای ادامه راحتی و مراقبت از بیمار است.

  • طرح درمان نقاط عطف: پویا ردیابی برآورد تاریخ اتمام درمان و هوشمندانه برنامه ریزی شده دکتر-بیمار را بررسی کنید-در تاریخ هر دو یا مجازی

OrthoFX روشن aligner تکنولوژی است که حاوی FXTetra™ اختصاصی در چند بخش تدوین از جمله ناهمسانگرد الاستومری بخش فراهم می کند که یک ترکیب منحصر به فرد از آل نیروها برای حرکت دندان همراه با برتر راحتی بیمار و مقاومت در برابر لکه. این فناوری همراه با دکتر-in-the-loop رویکرد بیماران را قادر می سازد برای تکمیل درمان 50% سریعتر از میراث راه حل ها و 80 درصد از بیماران پایان برنامه نسبت به 41 درصد صنعت به طور متوسط.

معرفی اولین از نوع خود نجات Aligners

در این رویداد یک بیمار فراموش به پوشیدن خود را aligners روزانه این شرکت رونمایی صنعت-اولین نجات Aligner™ اجازه می دهد که یک بیمار به عقب بر گردیم در مسیر بدون نیاز به راه اندازی مجدد کل فرایند درمان چیزی legacy راه حل نیاز دارد.

از زمان FXOnTrack™ گزارش می دهد که یک بیمار خارج از مسیر نجات Aligner™ حمل به خانه های خود را در کمتر از چهار روز کاری. در اکثر موارد درمان در مسیر برگشت در عرض 2-3 هفته از پوشیدن نجات Aligner. نجات Aligners از ویژگی های اختصاصی پلیمر ایست که نیروی عمل و مشخصات NiTi سیم و درست می تواند تا یک ماه از انحراف از طرح اصلی. بیشتر چه کل این فرایند شناسایی شده است و از راه دور اصلاح شده از بیمار را در خانه به حداقل رساندن نیاز به چند فرد بازدیدکننده داشته است.

اعتباری مدل مالی برای دندانپزشک دفاتر
فقط به عنوان منحصر به فرد به عنوان فن آوری OrthoFX مالی مدل حذف آزمایشگاه لایحه در ارتباط با طب سنتی, روشن, aligner شرکت ها می پردازد و پزشک در عرض 5 روز از شروع درمان. علاوه بر تسریع, دکتر, پرداخت, شرکت ارائه می دهد شیوه های حسابداری, خدمات مالی و بیمه پردازش.

"ما شروع به OrthoFX با این فرض که یک با کیفیت بالا و تجربه بیمار باید شامل مراقبت های تحویل داده شده توسط یک ارتودنسی حرفه ای" گفت: رن Menon, OrthoFX مدیر عامل شرکت. "بر خلاف "آیا خودتان آن را روشن aligner صنعت تازه واردان که به حداقل رساندن پزشک-بیمار تعامل ما شریک ارتودنسی حرفه ای با هر بیمار دریافت مشاوره حرفه ای و پیگیری درمان است."

بودجه جدید برای سرعت بخشیدن به R&D
رهبری زنگ خطر آتش سوزی با مشارکت از غیر معمول سرمایه گذاری ShangBay سرمایه و Kairos بودجه استفاده خواهد شد برای سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه و ساخت OrthoFX مجموعه ترکیبی دیجیتال و فیزیکی ارتودنسی خدمات.

در مورد OrthoFX
OrthoFX شد شرکت تاسیس در سال 2017 توسط رن منون رئیس سابق جهانی محصول مدیریت و نوآوری در Invisalign, Nichole گارسیا سابق مدیر کل در چین فن آوری و فیلیپس مراقبت از دهان و هنری چان مدیر سابق پژوهش و توسعه در Invisalign.

این OrthoFX برنامه درمان شروع می شود در $2,950 همه در و اکثر بیمه پذیرفته شده است ساخت هزینه درمان را به عنوان کم به عنوان $950.

اگر شما یک دکتر علاقه مند در ارائه OrthoFX به بیماران خود, بازدید: https://www.orthofx.com/doctors

اگر شما به دنبال برای دندان های مستقیم با کمک یک دکتر محلی آغاز شده برای به عنوان کم به عنوان $95: www.orthofx.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن