سابق MDLive CMO لایل Berkowitz می پیوندد - پزشکی از راه دور و پزشکی از امروز -

دستیابی به موفقیت های بین المللی نظیر نقد و بررسی مجله پزشکی از راه دور و پزشکی امروز (TMT) است هیجان زده به ا

توسط NEWSCENTERALS در 11 خرداد 1399

دستیابی به موفقیت های بین المللی نظیر نقد و بررسی مجله پزشکی از راه دور و پزشکی امروز (TMT) است هیجان زده به استقبال آن جدیدترین Editor-in-Chief, لایل Berkowitz, MD, FACP, FHIMSS. دکتر Berkowitz خواهد شد که تمرکز ویژه ای در مراقبت های اولیه پزشک رضایت و فرایند نوآوری است. او می پیوندد همکار سردبیر در ستاد Amar Gupta, دکترا, (Technology, سیاست و مقررات) و جان Halamka MD (اورژانس و بيمارستان, پزشکی, همکاری, & دستگاه نوآوری).

"ما خوشحالیم که دکتر Berkowitz روی" اظهار داشت: حزب محافظه Cenaj بنیانگذار و ناشر مجله. "مجله یک منبع عالی برای به یاد بگیرند که چگونه به پیاده سازی ، استقرار و مقیاس telehealth طرح. دکتر Berkowitz تا به تجربه دست اول ساخت یک کلاس جهانی telehealth شرکت و ما به دنبال به جلو به آوردن تجربه و ایده برای کمک به حمایت از خوانندگان ما."
 
"بهداشت و درمان جهان تا به حال عظیم تصویب telehealth در چند ماه گذشته با توجه به COVID-19 بحران" یادداشت دکتر Berkowitz "و من بسیار هیجان زده برای کمک به TMT در ترویج شیوه های بزرگ و گسترش ایده های جدید در سراسر جهان است."
 
دکتر Berkowitz مشتاق است telehealth تاثیر گذار و اجماع ساز. او صرف بیش از 20 سال به عنوان یک پزشک مراقبت های اولیه و اجرایی پزشک در انفورماتیک و نوآوری در فضای نورث وسترن پزشکی در شیکاگو و صرف چند سال گذشته به عنوان افسر ارشد پزشکی در MDLIVE. او در حال حاضر مدیر عامل شرکت Back9, بهداشت و درمان, مشاوره و عضو هیئت مدیره در Healthfinch و Oneview بهداشت و درمان.
 
جان Halamka, MD, مجله Editor-in-Chief افزود: "من با دکتر لایل Berkowitz برای بیش از 20 سال در اطلاع رساني استانداردها و نوآوری است. من فکر می کنم بهتر ویرایشگر برای telehealth موضوعات ما در حال رفتن به در یک پست همه گیر جهانی است."

 
در مورد
پزشکی از راه دور و پزشکی امروز (TMT) پیشرو بین المللی نظیر نقد و بررسی مجله که در آن چند رشته ای رهبران فکری دست اندرکاران و ذینفعان همگرا به آدرس استراتژیک, پزشکی, فنی, اقتصادی, حقوقی, قانونی و اجتماعی از جنبه های این رشد فناوری های سلامت بخش است. مجله ساختمان کمک دانش و اجماع برای استقرار و مقیاس تحویل خدمات به دستیابی به نتایج پایدار برای مقرون به صرفه و قابل دسترس و با کیفیت برای مراقبت از سلامت مصرف کنندگان در سراسر جهان پیاده سازی عملی روش به مسائلی مانند همکاری با کیفیت و ایمنی در حال تکامل فن آوری, فرآیندهای کسب و کار و اقتصادی سیستم های رانندگی از راه دور مراقبت در ارزش مبتنی بر سیستم. در سطح جهانی بررسی هیئت مدیره تلاش برای ارائه سریع peer-review (14 روز هر نظر دور) و شامل سازنده تفسیر به تقویت کار می کنند. TMT فصلنامه منتشر شده است. مجله ثبت نام اصلی تحقیق مقاله منشأ در blockchain برای نویسندگان به دائمی و تغییر ناپذیر رکورد های عمومی کار خود را برای به اشتراک گذاشتن با تحقیقات علمی جامعه در TMT+آثار پژوهشی پورتال.
 
مجله صادر کرده COVID-19 تماس بگیرید برای نسخه های خطی با موضوع برنامه ریزی شده برای ماه ژوئیه سال 2020 است. ارائه مقاله در اینجا

اشتراک Telehealth و دارو امروز در اینجا

توییتر: @TMHToday



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن