Fortum و Uniper سوئد امضای یک توافق در یک پیاده سازی پروژه در اسکرشمن و Barsebäck نیروگاه های هسته ای در سوئد

Fortum و Uniper سوئد را امضا کرده اند به توافق در یک پیاده سازی پروژه در اسکرشمن و Barsebäck نیروگاه های هسته

توسط NEWSCENTERALS در 21 خرداد 1399

Fortum و Uniper سوئد را امضا کرده اند به توافق در یک پیاده سازی پروژه در اسکرشمن و Barsebäck نیروگاه های هسته ای در سوئد. Fortum اهدا شد توافق در یک مناقصه رقابتی روند.

Uniper در حال انجام در مقیاس بزرگ از انهدام چهار هسته ای واحد در یکی از برنامه های مشترکی. در حال حاضر اعطا پیاده سازی پروژه شامل پیاده سازی توربین های کمکی سیستم تغذیه سیستم های آب و رطوبت جدا reheaters. این کار انجام خواهد شد در دو نیروگاه و در مجموع چهار واحد در سوئد: اسکرشمن واحدهای 1 و 2 و Barsebäck واحد 1 و 2. مدت زمان توافق است که حدود یک سال و کار برآورد شده است که باید تکمیل شود در تابستان 2021.

"تخصص ما در معمولی پیاده سازی فن آوری ها و روش های همراه با 40 سال تجربه در صنعت هسته ای ما را قادر به ارائه به مسئول مقرون به صرفه و قابل اعتماد راه حل ها و خدمات هسته ای و انهدام پروژه می گوید:" سر از انهدام زباله و Anni Jaarinen.

هسته ای و انهدام یک رشد کسب و کار و Fortum در حال حاضر اعطا شده است و قرارداد هر دو در سوئد و فنلاند ،

"این اولین بار است که هسته ای را پیاده سازی پروژه برای ما در سوئد و ما هیجان زده برای کمک به انهدام اسکرشمن و Barsebäck نیروگاه های هسته ای و نگاه به جلو به همکاری با Uniper سوئد" مدیر پروژه سرگئی Ilyukhin همچنان ادامه دارد.

Fortum شرکت

Uniper SE یک Fortum تابعه. با هم Fortum و Uniper می تواند ایجاد ارزش برای همه ذینفعان و نقش پیشرو در انرژی اروپا انتقال.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب