چهار بیشتر زنان متهم Harvey Weinstein سوء استفاده جنسی. یکی از 17 سال داشت.

در یک طرح دعوی در دادگاه واصل شنبه چهار زنان بیشتر رو به جلو آمده اند برای متهم Harvey Weinstein سوء استفاده ج

توسط NEWSCENTERALS در 9 خرداد 1399

در یک طرح دعوی در دادگاه واصل شنبه چهار زنان بیشتر رو به جلو آمده اند برای متهم Harvey Weinstein سوء استفاده جنسی. این شاکیان' داستان span سال از سال 1984 تا 2013 و همه به نظر می رسد به دنبال یک الگوی آشنا: آنها ملاقات با Weinstein امید به بحث در مورد فرصت های حرفه ای قبل از Weinstein گفته به دام افتاده و آنها را مورد آزار قرار گرفته.

Weinstein به اعدام محکوم شده در فوریه درجه اول کیفری عمل جنسی برای سال 2006 حمله از میریام Haleyi و همچنین سوم-درجه تجاوز به عنف برای حمله سابق بازیگر جسیکا مان. قبل از اعتقاد خود را دادند تا به حال رد تمام اتهامات غیر مبتنی بر رضایت طرفین ، یک نماینده برای Weinstein پاسخ نمی دهند به روزانه وحش درخواست برای اظهار نظر در مورد جدید طرح دعوی در دادگاه.

با توجه به طرح دعوی در دادگاه Weinstein دروغ زندانی تجاوز جنسی جنسی و ضرب و شتم جین سازمان حفاظت محیط زیست هنگامی که او با حضور در جشنواره فیلم کن در سال 1984.

جین سازمان حفاظت محیط زیست و Weinstein رفته بود برای شام به بحث در مورد فرصت های حرفه ای در صنعت فیلم این دعوی متحده است. زمانی که آنها بازگشت به هتل خود او فکر Weinstein بود که منجر به یک دوست suite اما او به ارمغان آورد او را به خود را به جای. آنجا دعوی متحده او "دوخته او را در برابر مجموعه درب جلو این ماجرا زبان خود را به دهان او و نوازش سینه او و سپس مهبل (واژن)."

هنگامی که جین سازمان حفاظت محیط زیست گفت: دوست خود را در مورد آن به او گفته به او گفت آن را برای نگه داشتن این حادثه بین خود به عنوان Weinstein در حال حاضر blackballed دیگران در این صنعت که تا به حال به جلو آمده است.

طرح دعوی در دادگاه نیز مدعی است که Weinstein raped دوم متهم, Jane Doe دوم زمانی که او بود "حدود هفده سال است." یک بازیگر مشتاق, Jane Doe دوم موافقت کرده بود برای دیدار با Weinstein به بحث در مورد فرصت های حرفه ای. یکی از Weinstein همکاران او را برداشت برای جلسه آورده و او را به مغول هتل.

هنگامی که جین سازمان حفاظت محیط زیست II وارد اتاق دعوی متحده Weinstein بود "در حال حاضر تقریبا برهنه"—اما او چندین مایل از خانه پس از او "تصمیم به نگه داشتن او را خنک کنید و سعی کنید برای دریافت از طریق 'جلسه' به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است."

در نهایت این طرح دعوی در دادگاه متحده Weinstein "اصرار داشت که برای او منظور دریافت شاکی کار او تا به حال به جنسی خشنود و راضی کردن او را." او گفته در گوشه ای او را و او را مجبور به انجام در دهان او قبل از تجاوز به او را تا زمانی که او جهنده اى.

"قبل از ترک اتاق Weinstein ساخته شده شاکی به او گواهینامه رانندگی خود را و به او گفت که اگر او تا به حال گفت: هر کسی که در مورد آنچه اتفاق افتاده بود او را نه تنها مطمئن شوید که او هرگز به قانون در هر فیلم بلکه باید همکاران خود را پیگیری و آسیب فیزیکی او و خانواده" طرح دعوی در دادگاه متحده است. "او بود که در نتیجه ترس به جلو آمده تا به حال."

در اطراف 2008, طرح دعوی در دادگاه مدعی است که Weinstein همچنین ترتیب ملاقات با جین سازمان حفاظت محیط زیست III در یک آپارتمان در سوهو دوباره تحت پوشش بحث در مورد فرصت های شغلی. در تشکیل پرونده دادند به سرعت تبدیل مکالمه به سمت موضوعات جنسی—و هنگامی که جین سازمان حفاظت محیط زیست III شات پایین پیشرفت او تهدید کرد که او نمی خواهد اجازه دهید او را ترک کنید تا زمانی که او آنچه را که او می خواست و در نهایت تجاوز ،

جدید نهایی متهم, Jane Doe IV گفته ملاقات دادند در سال 2013 در جشنواره فیلم ونیز و توافق را به استماع او را در دفتر خود. چند هفته بعد از جلسه دادند او را دعوت به شام—که او حضور داشتند با یک دوست به عنوان وزیر امور خارجه خود را. حدود نیمه شب بعد از آن او به نام اتاق هتل خود را و خواسته به دیدار دوباره. یک بار دیگر او به ارمغان آورد او را دوست از احتیاط اما پس از صرف برخی از زمان نوشیدن شامپاین و بحث در مورد صنعت Weinstein او را متقاعد به ترک مجموعه طرح دعوی در دادگاه متحده است.

در نهایت Weinstein قرار می گیرد جین سازمان حفاظت محیط زیست چهارم دست در محل انشعاب بدن انسان خود به طرح دعوی در دادگاه متحده است. او خندید ناشیانه و گفت: او دوست پسر دارد اما Weinstein گفته ادامه داد: به شلوار خود را و افشای خود را در حالی که شدیدا گیج جین سازمان حفاظت محیط زیست چهارم دست. او را لمس خود را قبل از وادار کردن او بر روی سر آلت تناسلی خود را مجبور به انجام رابطه جنسی دهانی بر او تا زمانی که او جهنده اى که دعوی متحده است.

طرح دعوی در دادگاه نیز نام Weinstein برادر رابرت و همچنین Miramax و شرکت والت دیزنی و خواستار است که آنها "برگزار می شود در قبال آنها سهل انگاری و دیگر غیر قانونی انجام در اجازه سوء استفاده به اتفاق می افتد تحت نیویورک قانون است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن