روباه کمک کننده نمی 'مطابق با ماسک سفارشات در حالی که فاکس نیوز علنا خواستار ماسک-پوشیدن

فاکس نیوز نویسندگان دن richard shaw اعلام کرد این هفته که او "نمی خواهد مطابق" با کشور اجباری ماسک سفارشات مبا

توسط NEWSCENTERALS در 19 تیر 1399

فاکس نیوز نویسندگان دن richard shaw اعلام کرد این هفته که او "نمی خواهد مطابق" با کشور اجباری ماسک سفارشات مباهات در پادکست خود را که به او بگویید آن الزامی ماسک در میان همه گیر مرگبار به "پرتاب آن را تا الاغ خود را."

این شبکه که در استخدام او به عنوان یک پرداخت دانشمند در ضمن اخیرا پخش تبلیغات علنی ترغیب بینندگان به سایش پوشش صورت برای جلوگیری از گسترش ویروس.

در طول چهار پخش از دن richard shaw نشان می دهدکه شور و شوق pro-مغلوب ساختن پیشی جستن میزبان شکایت کرده است که فلوریدا, شهرستان که در آن او ساکن بود و به اتفاق آرا تصویب صورت-پوشش قانون است که در اثر باقی می ماند برای یک ماه. بسیار شبیه بقیه فلوریدا coronavirus موارد و بستری شدن در بیمارستان در حال خونتان در شهرستان مارتین.

"خب دلیل من صحبت کردن در مورد این است که این فقط یک مسئله برای من به صورت محلی" او بانگ زد. "این یک موضوع من صحبت کردن در مورد بیش از چند ماه در حال حاضر. اما این اتفاق می افتد در سراسر کشور است. آنها هیچ اختیاری برای انجام این کار است. این مردم فقط جعل جدید استبدادی قدرت مست در قدرت خود را."

گفت: او یک "رایگان-بازاریاب" و خوب است با شرکت های خصوصی مشتریان خواستار پوشیدن, ماسک, richard shaw اعلام کرد که او یک "پسر بزرگ" و می تواند "خود من تماس" در مورد پوشیدن ماسک در مکان و یا محل خود از کسب و کار.

"من لازم نیست قدرت مست شبه پادشاهان کوچک mini-ظالم—من ظاهرا محافظه کار county, هر چند—ارسال مسخره مانند کودک تازه-ساعت حکم خواستار مردم ماسک در شرایطی که خطر انتقال تا حدودی نزدیک به صفر" او فریاد زد.

"شما می توانید ماسک خود را دستور و پرتاب آن را تا الاغ خود را" یک به طور فزاینده ای خشمگین richard shaw اضافه شده است. "شما را در درک؟! چون من منطبق نیست. من خواهد شد با استفاده از خود من بالغ مادر 45 ساله بوده است.

به عنوان richard shaw—که در حال حاضر تحت پیگرد روزانه وحش ادعا افترا و مرتبط با ادعای—آشکارا طرفداران برای هجوم محلی و ایالتی ماسک اجباری, مجری فاکس نیوز نشان می دهد او به نظر می رسد تقریبا در شبانه شده است و تلاش برای متقاعد کردن این شبکه بینندگان به پوشیدن ماسک خود را.

"بسیار خوب, بنابراین من شده است گفت: در تمام طول, در طول همه گیر COVID-19 ضروری کارکنان سراسر امریکا آنها هرگز کار متوقف شد. ماسک, PPE, آن را نگه داشته و آنها را امن. و من حق در اینجا در کانون و در هر فروشگاه رفتم به همه پوشیده بود خود ماسک و خوشبختانه در فروشگاه مواد غذایی هیچ کس رو COVID-19," Sean Hannity گفت: در یکی PSA در حال حاضر در حال اجرا در رادیو فردا.

"بنابراین آنچه که من یاد بگیرند ؟ من مشکلی ندارم با پوشیدن یک ماسک به خصوص اگر آن را به معنی ما می تواند به یک مسابقه و یا به دفاع از مادر بزرگ, پدر بزرگ مادر و پدر است. که چرا من را انتخاب کنید به آن را انجام دهد."

Hannity نیست تنها pro-مغلوب ساختن پیشی جستن فاکس که میزبان را تحت فشار قرار دادند بینندگان—رئيس جمهور و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن—به پوشیدن ماسک به منظور کند کردن گسترش ویروس. Fox & Friends میزبان استیو Doocy تلاش برای متقاعد کردن تهمت از طریق صفحه تلویزیون فقط به پوشیدن ماسک در حال حاضر به عنوان آن خواهد بود "قدرتمند نماد" را به هواداران خود.

در بالای همه که این شبکه به تازگی موظف است که تمام کارکنان و مهمانان بازگشت به نیویورک استودیو باید پوشیدن ماسک پس از ورود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن