'فاکس و دوستان' میزبان خواستار مغلوب ساختن پیشی جستن به پوشیدن ماسک برای 'تنظیم یک مثال خوب'

فاکس و دوستان شرکت میزبان استیو Doocy بارها و بارها تحت فشار قرار دادند و با نفوذ جمهوری خواهان در روز سه شنبه

توسط NEWSCENTERALS در 10 تیر 1399

فاکس و دوستان شرکت میزبان استیو Doocy بارها و بارها تحت فشار قرار دادند و با نفوذ جمهوری خواهان در روز سه شنبه برای متقاعد کردن رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به عموم پوشیدن یک ماسک صورت در میان موجی coronavirus همه گیر آنها گفتن که این امر می تواند یک "قدرتمند نماد" و "تنظیم یک مثال خوب است."

با این ویروس در حال حاضر مواج از طریق چند جمهوری خواه به رهبری متحده بسیاری از محافظه کار مقامات منتخب و رهبران باید آشکارا به حمایت ماسک-پوشیدن برای کمک به جلوگیری از گسترش این بیماری است. روز یکشنبه معاون رئیس جمهور مایک پنس التماس آمریکایی ها به سایش پوشش صورت در طی یک رویداد در تگزاس که در آن موارد جدید در حال انفجار.

رئیس جمهور اما همچنان به امتناع از همین ماسک در مکان های عمومی باعث Doocy برای اختصاص مقدار از روز سه شنبه پخش از مغلوب ساختن پیشی جستن صبح های مورد علاقه نشان می دهد تا شخصا او را متقاعد کند در غیر این صورت.

"من آرزو می کنم رئیس جمهور را در یک ماسک هر یک بار در در حالی که به دلیل آن که او را به نگاه به عنوان اگر او در حال شکل گرفتن آن را به طور جدی و در حال گوش دادن به سی دی," Doocy گفت: در مصاحبه با ملی حزب جمهوری خواه رئیس کمیته Ronna McDaniel. "از آنجا که آنها را ساخته اند آن را بسیار روشن و من می دانم که او آزمایش شده است اما ماسک کار می کنند."

پس از McDaniel اصرار داشت که رییس جمهور با این بیماری همه گیر "فوق العاده جدی" قبل از pivoting به رئیس جمهور جزئی چین سفر ممنوعیت Doocy متمرکز بحث بازگشت به هل دادن نسبت ناروا به پوشیدن ماسک.

"مطلب متحده هر روز الزامی مردم و شهروندان خود را به پوشیدن ماسک و من فکر می کنم که اگر رئیس جمهور عینک یکی این امر فقط تنظیم یک مثال خوب" او اعلام کرد. "او می تواند نقش یک مدل خوب. من نمی بینم هر حرکت نزولی به رئیس جمهور با پوشیدن ماسک ،

او به این نتیجه رسیدند زمین خود را به McDaniel با توسل به تهمت را به خوبی شناخته شده برای نام تجاری و شعار.

"من فکر می کنم با پوشیدن ماسک و شما می توانید نگه داشتن اقتصاد باز" Doocy اعلام کرد. "'MAGA' در حال حاضر باید ایستاده برای 'ماسک بزرگ دوباره.' اجازه دهید من به شما برخی از مشاوره بازاریابی در سمت راست وجود دارد."

بعد از آن در برنامه Doocy ادامه داد: برای فروش ایده رئیس جمهور به طور منظم با پوشیدن یک ماسک صورت در این زمان به خانه رهبر اقلیت کوین مک کارتی.

"آنچه در مورد رئيس جمهور ؟ او روشن ساخته است که او نمی خواهید به پوشیدن ماسک ، اما دولت فدرال می گوید همه باید پوشیدن ماسک ، " کهنه فاکس میزبان اعلام کرد. "آیا شما فکر می کنید این امر می تواند نماد قدرتمند اگر رئیس جمهور ایالات متحده را در یک ماسک و درک آنچه که بسیاری از مردم در سراسر کشور انجام می دهند سعی کنید به کم کردن سرعت گسترش این چیزی است؟"

مک کارتی خفیف در دفاع از رئیس جمهور گفت: او را "فرسوده ماسک در زمان" است و او ظاهرا شیوه های اجتماعی فاصله زمانی که او صحبت می کند. در همان زمان, کالیفرنیا, نماینده مجلس گفت که در صورت پوشش هستند بهترین فرصت برای حفظ اقتصاد باز است.

Doocy در ضمن اشاره کرد که هر ایسنا کارمند باید پوشیدن ماسک برای ورود به ساختمان اضافه کرد که او تنها نیست "دیدن هر نزولی در رئیس جمهور دیده می شود بیشتر از آن."

"آن را نمادین" او اعلام کرد. "بدیهی است که آن را وطن پرست چرا که شما نه تنها خودتان محافظت از شما در حال حفاظت از افراد دیگر است."

Doocy سخنان آمد و صبح روز بعد از رادیو فردا میزبان و تهمت محرم Sean Hannity به نام خود بینندگان به پوشیدن ماسک ،

"من در کانون این. من رفتم به فروشگاه مواد غذایی در هر هفته. حدس بزنید چه ؟ آنها ماسک عینک" Hannity بانگ زد بر او دوشنبه شب نشان می دهد. "هیچ کس در فروشگاه مواد غذایی خدا را شکر کردم coronavirus. من فکر می کنم آنها کار می کنند."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب