رادیو فردا میزبان اذعان می کند او اعتماد ندارند فاکس سنجی عمدا گمراه نظرسنجی

رادیو فردا میزبان ملیسا فرانسیس بستری شده در روز پنج شنبه که به او اعتماد ندارند خود را در شبکه های نظرسنجی ان

توسط NEWSCENTERALS در 27 تیر 1399

رادیو فردا میزبان ملیسا فرانسیس بستری شده در روز پنج شنبه که به او اعتماد ندارند خود را در شبکه های نظرسنجی انجام شده توسط یک گروه در نظر گرفته میان صنعت قابل اطمینان ترین نظرسنجی—در حالی که همچنین ادعا در هوا که او عمدا گمراه نظرسنجی زمانی که آنها تماس بگیرید ،

با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن انتهایی معاون سابق رییس جمهور و جو بایدن دو رقمی در بسیاری از ملی و میدان نبرد دولت, نظر سنجی, یک روایت تشکیل شده است که وجود دارد به اصطلاح "راز تهمت رای دهندگان" که احساس نمی راحت ابراز حمایت خود را از رئیس جمهور است. اخیر منموته نظرسنجی در پنسیلوانیا است که در می یابد بایدن با 13 امتیاز نشان می دهد که اکثریت رای دهندگان در دولت معتقدند که راز تهمت رای وجود دارد.

"رسانه ها به طور مداوم گزارش می دهد که بایدن در رهبری اما رای دهندگان به یاد داشته باشید آنچه اتفاق افتاده است در سال 2016. شبح از یک راز تهمت رای بيشترین در سال 2020" نماینده ناظر انتخابات پاتریک مورای نوشت: بر اساس این نظرسنجی را انتشار.

در طول یک بعد از ظهر پنجشنبه Fox News بحث براد Parscale را تنزل مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان مدیر کمپین فرانسیس ابراز بی اعتمادی سیاسی در انتخابات با استناد به تجربه خود را با فریب نظرسنجی.

پس از همکار فاکس میزبان لیزا "کندی" مونتگمری گفت 2016 انتخابات شد "کاملا اشتباه" است و زمان سنجی با استفاده از همان روش فرانسیس اشاره کرد که او "آشنا" با نظرسنجی از آنجا که او شده است در نظرسنجی دو برابر شده است.

"از آنجا که من نه وابسته به یک حزب من متاهل هستم من سه فرزند خود," او گفت:. "من فکر می کنم من یک زن از یک سن خاص, بنابراین من مرتب کردن بر اساس رای که مردم به دنبال. من یک انفجار زمانی که آنها با من تماس بگیرید."

"هیچ یک از اطلاعات—گاهی اوقات من کسی هستم که رای [برای شهردار نیویورک, بیل] de Blasio اما در حال حاضر من فکر مغلوب ساختن پیشی جستن" فرانسیس ادامه داد. "گاهی اوقات آن را فقط بستگی دارد که چگونه من با این مردمی."

پس از این نویسنده توییتی یک کلیپ از فرانسیس' نظرات در حالی که پرسیدن "آیا رادیو فردا میزبان در حال حاضر ادعا آنها آشکارا دروغ به نظرسنجی به کمک فشار روایت است که در تمام نظرسنجی ها در اشتباه هستند" فاکس نیوز شخصیت پاسخ داد که رای گیری است "زباله."

"هر ناظر انتخابات که تماس های من - من نمی گفتن حقیقت," او نوشت. "این کسب و کار خود را. اما من گمراه آنها را به سمت چپ و راست در اندازه. رای گیری است در واقع زباله. من هم انجام دهید * * * * همیشه* افشای جایی که من کار می کنند و درخواست از آنها خریداری شده و اطلاعات من است."

وقتی پرسید که آیا این بدان معنی است که او بر این باور خود را در شبکه های نظرسنجی ها نیز "زباله" فرانسیس پاسخ داد: "من نمی اعتماد هر رای گیری در همه بر اساس تجربه شخصی من."

جالب است که با وجود این ادعا برای پیدا کردن همه رای به "زباله" توییتر sleuths اشاره کرد که او دارای سابقه افزایش رای داده است که با پشتیبانی از انواع روباه-دوستانه روایات.

فرانسیس بعد توییتی که او نشنیده است کسی به او بگویید که آنها به تماس شده توسط یک ناظر انتخابات اما که او شخصا بوده است نظرسنجی "20 بار در 5 سال گذشته." او افزود که این "تضعیف شخصی خود من اعتماد به نفس در رای گیری که در نظر من است."

با توجه به نظرسنجی و تحلیل دیجیتال خروجی megyn kelly, فاکس نیوز, رتبه به عنوان یکی از دقیق ترین نظرسنجی سازمان با یک امتیاز.

بعلاوه مقدار ساخته شده است در مورد عدم صحت انتخابات ریاست جمهوری 2016 نظر سنجی. پس از انتخابات و تحلیل, اما نشان می دهد که دقت نظر سنجی های ملی تقریبا در تاریخ همتراز با هر انتخابات از 50 سال گذشته. متوسط و نهایی نظر سنجی نیز تا حد زیادی در خط با هیلاری کلینتون دو نقطه با رای مردم برنده شوید.

فراتر از آن رای گیری پس از انتخابات 2016 شده است و حتی بیشتر دقیق است. در طول سال 2018 انتخابات میان دوره ای که منجر به یک موج آبی در مجلس نمایندگان غیر حزبی انتخابات به مراتب دقیق تر از هر زن به طور متوسط نظرسنجی از سال 1998 است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن