رادیو فردا میزبان کریس والاس در برابر ایران از سوی دیگر ، تیم اسکات با 'باطل' تهمت توییتهایی

نسبت به پایان مصاحبه خود با سناتور. تیم اسکات (R-SC) در صبح روز یکشنبه رادیو فردا میزبان Chris Wallace مجبور م

توسط NEWSCENTERALS در 11 خرداد 1399

نسبت به پایان مصاحبه خود با سناتور. تیم اسکات (R-SC) در صبح روز یکشنبه رادیو فردا میزبان Chris Wallace مجبور مهمان خود را به روی چیزی حساب کردن با این سری از آتش زا توییتهایی جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ارسال شده بیش از آخر هفته به عنوان ضد خشونت های پلیس تظاهرات خروشان در سراسر کشور است.

Paraphrasing قبلی خود مهمان, Dr. Cornel West, به رادیو فردا یکشنبه میزبان گفت: "ما باید به بحث نه تنها در مورد آنچه در جریان است در شورش در خیابان ما به بحث در مورد آنچه در جریان است در میان مردم در بالاترین سطح از جامعه ما است."

والاس آغاز شد و با صدای جیر جیر که توییتر را از کاربران برای نقض سیاست خود را در برابر "ستایش خشونت است." مغلوب ساختن پیشی جستن نوشت: "این اراذل و اوباش هستند dishonoring حافظه جورج فلوید, و من نمی خواهد اجازه دهید که اتفاق می افتد" و اضافه میکند: "هر گونه مشکل و ما فرض را بر کنترل اما زمانی که غارت شروع به تیراندازی شروع می شود." در یکی دیگر از پرینت موضوع در شنبه تهمت و تهدید کرد کاخ سفید معترضان با "سگ باطل" و "شوم سلاح."

"در حال حاضر بدیهی است که سرویس مخفی برای محافظت از رئیس جمهور" والاس گفت. "شما نه به عنوان به عنوان من یا Cornel West اما دیده می شود تنش های نژادی در این کشور است. وقتی که شما شنیدن در مورد 'غارت شروع به تیراندازی شروع می شود, وقتی شما می شنوید در مورد 'باطل' سگ های پلیس است که نوع بحث از رئیس جمهور ایالات متحده سازنده در این لحظه؟"

"اینها نه سازنده توییتهایی بدون هر گونه سوال" اسکات پاسخ داد understatedly. سناتور نشان داد که او تا به حال یک گفتگو با مغلوب ساختن پیشی جستن در مورد "گامهای بعدی" در صبح روز شنبه. او گفت: او گفت: رئیس جمهور: "این به ما کمک میکند که تمرکز شما در مرگ غیر قابل توجیه به نظر من کیفری مرگ جورج فلوید. کسانی که توییت ها بسیار مفید است." معلوم بود که او به معنای "ما".

اسکات گفت: او خواست تهمت به ترویج خشونت "اعتراض" و "سرب با شفقت" اضافه کردن "توییت که من دیدم دیروز بودند به مراتب بهتر است."

در میان توییت های ارسال شده توسط مغلوب ساختن پیشی جستن از او در گفتگو با اسکات یکی انتقاد دموکراتیک شهردار مینیاپولیس و یکی دیگر گفت: NYPD "باید مجاز به انجام کار خود را" پس از یک SUV پلیس منفجر به گروهی از معترضان در بروکلین.

اما فراتر از تلاش برای فشار مغلوب ساختن پیشی جستن در کمتر خشونت آمیز جهت والاس می خواستم به می دانم که اگر او در واقع قادر به او را محکوم به چهره اش. "آیا شما حقیقت را به قدرت ؟" میزبان پرسید. "آیا شما به او می گویند زمانی که شما صحبت کردن در مورد اراذل و اوباش زمانی که شما صحبت کردن در مورد غارت و تیراندازی هنگامی که شما در مورد بحث باطل سگ های پلیس چه به شما می گویند در مورد آن؟"

"ما در مورد صحبت کردیم که چگونه وجود یک سازنده راه را برای گفت و گو با یک ملت" اسکات گفت: در مقایسه با آن به گفتگو پس از Charlottesville. "رئیس جمهور خواهد شد گوش دادن اگر شما درگیر و او را با حقایق از موضوع و سپس شما از او بخواهید به تمرکز بر روی پیشرفت به عنوان یک ملت به خدا. و من فکر می کنم او توییتهایی دیروز بودند به مراتب بیشتر پاسخگو پس از گفتگو."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب